abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35403056
Hallo,

Mijn vriendin, 20 jaar oud, student op de universiteit utrecht, wil zich verzekeren bij CZ.

Zij wil niet in verzekering 'samen' met haar ouders zitten, maar dus gewoon een verzekering die niet collectief, of wat dan ook is. Gewoon een 'aparte' verzekering dus.

Zij is 20 jaar oud, wil een aanvullende tandartsenverzekering, geheel gedekt zijn voor fysiotherapie, en daarnaast natuurlijk de basis hebben. Ook moet de pil vergoed worden.

Wie weet wat de goedkoopste oplossing wordt hiervoor bij CZ?

Elke keer als ik namelijk "jongeren" selecteer, verdwijnt het aanvullende-tandarts en aanvullend-fysiotherapie balkje steeds
pi_35403290
ff bellen met cz?
pi_35403382
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef EdwardSeepers het volgende:
Hallo,

Mijn vriendin, 20 jaar oud, student op de universiteit utrecht, wil zich verzekeren bij CZ.

Zij wil niet in verzekering 'samen' met haar ouders zitten, maar dus gewoon een verzekering die niet collectief, of wat dan ook is. Gewoon een 'aparte' verzekering dus.

Zij is 20 jaar oud, wil een aanvullende tandartsenverzekering, geheel gedekt zijn voor fysiotherapie, en daarnaast natuurlijk de basis hebben. Ook moet de pil vergoed worden.

Elke keer als ik namelijk "jongeren" selecteer, verdwijnt het aanvullende-tandarts en aanvullend-fysiotherapie balkje steeds
Dan selecteer je jongeren toch niet... Heb je al goed gekeken welke pakketten ze dan allemaal moet hebben om deze dingen te laten dekken?
pi_35403564
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef EdwardSeepers het volgende:
Hallo,

Kijk eens wat er in die jongeren verzekering gedekt wordt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_35403622

1 minuut werk op de CZ site, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:20:54 #6
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_35403693
Da's een dure premie. Wat is er mis met een collectieve verzekering? Veel hogescholen bieden dat ook aan.
pi_35403793
Ah, ik heb hem door. De jongerenselectie is een selectie van dingen die jongeren mogelijk zoudenk unnen gebruiken, zoals 100 condooms, de pil, morning-after-pil, fysiotherapie, aanvullende tandartszooi, etc.

Daarintegen wordt bijv. kraamzorg niet gedekt, eveneens gehoorapparaten, want wat moet een jongere hiermee?

Allemaal bedankt voor het meedenken, ik ben er uit.

"T is ook wel een zéér onduidelijke site hoor.
pi_35403817
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef rainmaker2k het volgende:
Da's een dure premie. Wat is er mis met een collectieve verzekering? Veel hogescholen bieden dat ook aan.
in de situatie van TS dat de fysio maar deels vergoed wordt, hij wil volledige dekking, terwijl bij de meeste standaard-aanvullende pakketen maar 8-10 behandelingen vergoed worden. En tja, daar betaal je veel voor
pi_35403834
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ah, ik heb hem door. De jongerenselectie is een selectie van dingen die jongeren mogelijk zoudenk unnen gebruiken, zoals 100 condooms, de pil, morning-after-pil, fysiotherapie, aanvullende tandartszooi, etc.

Daarintegen wordt bijv. kraamzorg niet gedekt, eveneens gehoorapparaten, want wat moet een jongere hiermee?

Allemaal bedankt voor het meedenken, ik ben er uit.

"T is ook wel een zéér onduidelijke site hoor.
ehh, je wou toch volledige fysio dekking? die jongeren verzekering vergoed maar 9 behandelingen
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:25:54 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35403910
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]

1 minuut werk op de CZ site, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
129
sorry hoor, maar met een beetje beter werken kom je op 108 uit, voor hetzelfde. bij CZ

zo moeilijk is het dus blijkbaar wel
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35403939
Mee eens,

Die site is inderdaad niet een van de duidelijkste. Ik ben bij CZ vertrokken vanwege de premie en tandarts dekking (maar 75%).
Als je geen kinderen wilt dan heb je wat aan die jongere verzekering.
pi_35403991
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

129
sorry hoor, maar met een beetje beter werken kom je op 108 uit, voor hetzelfde. bij CZ

zo moeilijk is het dus blijkbaar wel
na gestoei kom ik nu weer uit op ¤ 97.25, vage site
pi_35404111
lama, dit lopte niet.

rare is dat plus/uitgebreid even duur is als top/uitgebreid, dan wist ik het wel
pi_35404138
Wat ook lekker is daar is dat ze nog een aanvullende BASIS hebben op de reeds bestaande BASIS, dat is om het duidelijk te houden
pi_35404314

volgens mij is dit het beste voor TS
pi_35413550
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]

volgens mij is dit het beste voor TS
Nee, want er wordt niets vergoed alszijnde tandartskosten.

Met de jongerenverzekering wel (tot 450 euro, daarna alles met 50% tot 75% vergoeding).
Fysiotherapie is de eerste 9 keer gratis (in plaats van 9x 50 euro zelf betalen), daarna met doorverwijzing van arts nog steeds vergoed.

Al met al dus zeer goede verzekering voor ons
pi_35414070
Laat CZ nu 1 vd duurste zijn....
pi_35415084
't Is allemaal niet zo moeilijk als je even te tijd neemt.
Maarre, er zijn goedkopere verzekeringsmaatschappijen dan CZ, hoor.

Echter, als deze de beste voor je is. Dan moet je 'm absoluut afsluiten.
(Un)masking for the greater good.
pi_35425444
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef Natalie het volgende:
't Is allemaal niet zo moeilijk als je even te tijd neemt.
Maarre, er zijn goedkopere verzekeringsmaatschappijen dan CZ, hoor.

Echter, als deze de beste voor je is. Dan moet je 'm absoluut afsluiten.
En die tandverzekering is uiteraard flauwekul : je betaalt iets van 100 eur premie per jaar om max. 400 eur vegoed te kunnen krijgen. Dat doet dus geen een weldenkende mens
(je gaat bv ook geen 7500 eur per jaar betalen om een auto van 30.000 te verzekeren...)
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:42:35 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35427118
Ik heb nooit een verzekering met een beperking van 9x fysio af durven te sluiten.. maar het schijnt dat je in geval van een chronische ziekte wel degelijk meer behandelingen vergoed krijgt. Moet het nog eens precies nazoeken.
Vampire Romance O+
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 23:44:08 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 23:46:43 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35434855
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb nooit een verzekering met een beperking van 9x fysio af durven te sluiten.. maar het schijnt dat je in geval van een chronische ziekte wel degelijk meer behandelingen vergoed krijgt. Moet het nog eens precies nazoeken.
Dat klopt dus inderdaad, mits je huisarts je doorverwijst onder vernoeming van 'chronische pijn'.
pi_35434932
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
10% korting bij http://www.unitedconsumers.com/index1024.html op de verzekering van VGZ
fout , des te meer leden er consumenen des te lager de korting gaat worden , dat staat op de UC stite
pi_35435776
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Net_Loony het volgende:
Ik ben bij CZ vertrokken vanwege de premie en tandarts dekking (maar 75%).
De meeste tandartsverzekeringen dekken maar 75%.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')