Begint het met een T?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef visionnaire het volgende:
ik weet er nog wel 1 maar das geheim. anders gaan jullie haar allemaal nuecken
ze is ene echte nueckschlett namelijk![]()
Aanvullen in dit topic is leuker, krijg je op pagina 5 een leuk iets vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Tobbes het volgende:
Even dromen, welk elftal zou jij opstellen?
Tobbes(c)
Scandalous
Duderinnetje
Jett
MaRySe
Toeps
De avatar van Tonks
Avani
De avatar van Biogarde
ijsmeis
Brechtje
Yvonne
Insomaniac
RemcoW85
Niet eens de rechterhand van je vriendin?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Fisher het volgende:
ikke, m'n vriendin en m'n rechterhand... ultime combi
Nah, die gebruikt d'r mond maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet eens de rechterhand van je vriendin?
Die was daar toch ook bekend mee? Meenemen die handelquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tobbes(c)
Scandalous
Duderinnetje
Jett
MaRySe
Toeps
De avatar van Tonks
Avani
De avatar van Biogarde
ijsmeis
Brechtje
Yvonne
Insomaniac
RemcoW85
BarraCupraCuda
Sylvana
Sex gerelateerde topics, en Avani wordt genoemdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef Avani het volgende:
Ik wil van de lijst af.Ik hoef niet in en gangbang.
![]()
Geen spammers van schuurpapierquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:21 schreef jaspah het volgende:
magk mee doen?
ik ontken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen spammers van schuurpapier![]()
Ik ben al bezig met yvonnequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare dames.... hoe laat?
Nee, gekquote:
O RLY?quote:
Ligt ze op d'r rug en kraamt ze uit: " Hendig sjiek, bôh, slippen, hendig" ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Tobbes(c)
Scandalous
Duderinnetje
Jett
MaRySe
Toeps
De avatar van Tonks
Avani
De avatar van Biogarde
ijsmeis
Brechtje
Yvonne
Insomaniac
RemcoW85
BarraCupraCuda
Sylvana
Mirage
Jennifuuur.
verklaar die laatste 3 ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Tobbes het volgende:
Even dromen, welk elftal zou jij opstellen?
Tobbes(c)
Scandalous
Duderinnetje
Jett
MaRySe
Toeps
De avatar van Tonks
Avani
En voor de humor:
paultjuuuh
BrauN
yvonne
Ik sta als een soort avatar-manager aan de kantquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Jij hebt er geen last van, jij zit niet in de gangbang. Ik doe wel oordopjes in, zowiezo handig als ik het zo bekijk.
nee maar je moeder maakt wel lekkere frikandellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef BrauN het volgende:
TS, homo, ik heb helemaal geen humor!
Je hebt jezelf uitgenodigd Eppoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben 1 van de weinig mannen die er tussen staat .... ik zit goed
Jou sig! Die is gewoon te lezen, hoeft niet in goede volgorde. Maar dat trucje kende ik alquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef BrauN het volgende:
TS, homo, ik heb helemaal geen humor!
maar ik zit er wel tussenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:05 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Je hebt jezelf uitgenodigd Eppo![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Jou sig! Die is gewoon te lezen, hoeft niet in goede volgorde. Maar dat trucje kende ik al.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef Dakota het volgende:
ik durf te wedden dat al deze blatende ventjes al binnen 2 sec. klaar komen mochten ze enkel nakendheid voor zich hebben
of een avatar met bouncing tettequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ze worden al gek als ze een filmpje zien.![]()
ik durf te wedden dat al deze blatende ventjes al binnen 2 sec. klaar komen mochten ze enkel nakendheid voor zich hebben
Joh!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Jou sig! Die is gewoon te lezen, hoeft niet in goede volgorde. Maar dat trucje kende ik al.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
of een avatar met bouncing tette![]()
ja kom op zeg, hoe sneu ben je als je je gaat bezighouden met vrouwenelftallen samenstellen die je toch niet in je bed krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Is dat alles, of heb je meer van die one-liners![]()
Acht, da's mijn gedachte ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja kom op zeg, hoe sneu ben je als je je gaat bezighouden met vrouwenelftallen samenstellen die je toch niet in je bed krijgt.
Nouja yvonne daarentegen lust er wel pap van geloof ik.
Welkom in ONZ. Bevalt het je een beetje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef Dakota het volgende:
ja kom op zeg, hoe sneu ben je als je je gaat bezighouden met vrouwenelftallen samenstellen die je toch niet in je bed krijgt.
stfu mongool ik post al 4 jaar alleen maar in onz omdat ik nergens anders welkom benquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Welkom in ONZ. Bevalt het je een beetje?
Ahh, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
stfu mongool ik post al 4 jaar alleen maar in onz omdat ik nergens anders welkom ben
Jij zit nog dieper in de smileyshit dan ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Acht, da's mijn gedachte ook![]()
Maar dan kun je B&H ook wel afschaffen![]()
Oh, en zo'n 800.000 pr0n websites![]()
Dus, als we gaan mierenneuken, dan ken ik er nog wel een paar![]()
Kind, je kent me niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Jij zit nog dieper in de smileyshit dan ik
Kan je nog wel 'gewone' brieven schrijven zonder emo's e.d?
Ik kwam er vandaag achter dat ik uit een ' nette brief' zo'n 10 smilies moest halen.
(nee geen sollicitatie)
wie heeft het hier over msn, proleetquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kind, je kent me niet!
Ik MSN pas sinds een maand, en nee, ik heb geen emo syndroom![]()
Misschien moet je eens minder MSN'en!!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Moest er verdomme ook nog eens bij komen ja.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
wie heeft het hier over msn, proleet
Nee hoor. dit is een forum. ik post.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wil je nog iets bereiken met die posts van je?
Try mequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wie aan Bio komt, komt aan ons
![]()
Ander keertje ben een beetje druk met topics vergallenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
zeau, dat was snelquote:
Ik hoef mn tette maar te laten zien of ik heb half mannelijk fok die me zal beschermen tot het bittere eindquote:
goed plan!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik hoef mn tette maar te laten zien of ik heb half mannelijk fok die me zal beschermen tot het bittere eind
(op de humeaux na natuurlijk)
Nou, post ze ff, en dan zien we gelijk of het nog wat gaat worden met dit topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik hoef mn tette maar te laten zien of ik heb half mannelijk fok die me zal beschermen tot het bittere eind
(op de humeaux na natuurlijk)
blijf jij maar gewoon in mijn FB lurken *taptap*quote:
Dan rest mij niets dan zelf ook nog te wachten he!quote:
Waarop?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan rest mij niets dan zelf ook nog te wachten he!
nee, jij moet nu je camera gaan zoeken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan rest mij niets dan zelf ook nog te wachten he!
IK MOET HELEGAAR NIETSquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, jij moet nu je camera gaan zoeken!
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
ik red mijzelf welquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
je had bescherming nodig, toch...?![]()
* remlof ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:56 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde vindt Dakota wel lekker![]()
hoe afgezaagd is het als ik zegquote:
ik ben een parasiet en een photoshop held.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:56 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde vindt Dakota wel lekker![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben een parasiet en een photoshop held.
allemaal een farce
tobbes moet gewoon boebiedoes neuklijstje in de gaten houden en dan de vrouwtjes scoren die t hoogst in de lijst staan dus waarschijnlijk ook het meest gewilligst, scheelt m een hoop natte dromen en mislukte pogingenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Volgens mij is dit niet wat Tobbes wil bereiken met zijn topic.
Redelijk afgezaagd, net niet dat ik gillend het raam uitspring van frustratie, maar het komt in de buurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
hoe afgezaagd is het als ik zeg
wel van sterrenbeeld?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Redelijk afgezaagd, net niet dat ik gillend het raam uitspring van frustratie, maar het komt in de buurt.
er staan er genoeg in mijn FB, net nog 1 in t fototopic geplaatst en had je maar beter op moeten letten de afgelopen jaren want ik heb er wel 3265864218 gepost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Je bent mooi, maar dat vindt je zelf van niet![]()
Post eens wat foto's![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik zie dat jij er ook tot driemaal toe in staat. Was het lekker?
Ik ben niet zo'n figuur, die daar gaat zitten emo'enquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
er staan er genoeg in mijn FB, net nog 1 in t fototopic geplaatst en had je maar beter op moeten letten de afgelopen jaren want ik heb er wel 3265864218 gepost.
ja en als iemand ook maar eens iets negatiefs over een ander zegt is t janken geblazen en word je post ge-edit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur, die daar gaat zitten emo'en![]()
Enige wat je daar ziet is;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik het ook komen proberenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja waarvan ik het alleen met mikula heb gedaan, daggla zou willen dat ie ook maar een cm met zn pik bij me in de buurt zou zijn geweest (die stopt m maar in zijn XboX) en van killerB kan ik me weinig herrineren, of dat nou door het formaat lul of door de alcohol kwam weet ik niet meer
Och dat zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Dakota het volgende:
ik heb dan ook 2 modstalkers die praktisch alles editten wat ik zeg, verbazingwekkend dat ze dit topic nog niet gevonden hebben
Nee dankje ik ben aan het bordurenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mag ik het ook komen proberen![]()
-edit-
Hij is zo dik als m'n nek![]()
da's iig beter dan krassenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nee dankje ik ben aan het borduren
zie je trouwens dat ik een kale naakte roze poes op mn shirtje heb!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef Biogarde het volgende:
Dit is toch hartstikke leuk![]()
[afbeelding]
nu nog effe dat shirt omhoog!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef Biogarde het volgende:
Dit is toch hartstikke leuk![]()
[afbeelding]
Niet alleen daar neem ik aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
zie je trouwens dat ik een kale naakte roze poes op mn shirtje heb!
och ik heb beterequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Goede opendir, hebben we weer wat te doen vanavond.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
Chriz2k
Brechtje
pussydeluxe
SHE
ijsmeis
Ratelslangetje.
Ik ben niet zo van de herenliefde eigenlijk, maar vooruit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag ik daar Stofje ook aan toevoegen?
Sylvana, als ik me niet vergis. Had ik al op het lijstje staan, ervaringsdeskundige kan geen kwaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Biogarde het volgende:
D'r zat toch een gangbanger hier op FOK!![]()
Die jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Sylvana, als ik me niet vergis. Had ik al op het lijstje staan, ervaringsdeskundige kan geen kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |