dat weet ik wel zekerquote:[b]Op donderdag 23 februari 2006 11:39
en intussen denk ik dat dat voor die kinderen maar beter is ook![]()
Maar ligt dat aan de kids of aan de ouders die hun zou moeten opvoeden maar daar duidelijk in faalt??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Typmuts het volgende:
Ook ik ben het met je eens! Ik werk op zaterdag in een supermarkt en er lopen soms kinderen tussen.... gadverdamme.
Kind: "Mama, IK WIL DAT VLEES"!
Mama: "Nee, we nemen dit..."
Kind: JANKEN...
Vervelende rotkinderen.
om over de rest van de wereld maar niet te spreken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
* Vipers checkt fotoboek en kan niks anders concluderen dan dat je gelijk hebtquote:en intussen denk ik dat dat voor die kinderen maar beter is ook
Hoezo zijn alle pubers zo, was je zelf ook zo?quote:Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt. Met kinderen tot 12 jaar kan ik nog leven, die kun je nog modelleren. Daarna moeten ze de wijde wereld in en kan ik hen niet meer beteugelen.
ligt dat aan het kind of de ouders?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Wat een rotwezentjes zijn dat zegZe zijn leuk voor een tijdje, maar zodra ze vervelend gaan doen, zou je ze weer uit moeten kunnen zetten. Als ik zie hoe sommige ouders hun kinderen verafgoden en ze daarom maar hun zin geven in alles...
besef wel dat kinderen nog niet zo goed zijn in relativeren. Als jij zegt ik sla je hersens in is de kans groot dat het kind dit letterlijk opvat.quote:ik walg ervanDe zus van mijn beste vriend heeft een dochtertje die altijd loopt te zeiken over het eten dat wij koken ("Dat lust ik nieieieieeieiet
" en dan nog janken ook
) en je moet van haar moeder altijd oppassen wat je zegt in haar nabijheid. Zou ik het laatst over martelwerktuigen hebben, werd me de mond gesnoerd, want dat was geen geschikt gespreksonderwerp in de nabijheid van kinderen. 1) kinderen weten toch niet wat martelwerktuigen zijn en 2) laat het ze maar horen: worden ze hard van
De wereld is geen sprookje. Ze voeden hun kind in een enorm beschermd (vrijgemaakt
) wereldje op.
Waarom moet je een kind plagen dan? blijkbaar vinden ze jou niet leuk of hebben ze daar gewoon geen zin in en hebben ze liever dat je uit hun buurt blijft.quote:Ze heeft niet het fatsoen om terug te groeten als je 'hoi' tegen haar zegt en zodra je haar een beetje plaagt, heel onschuldig, begint ze al te janken.
nogmaals kinderen weten en begrijpen nog niet zoveel als volwassenen.quote:Maar goed, dat was even een enkel voorbeeld. In mijn eigen familie heb ik ook een paar van die verwende rotkinderen die denken je ongestraft te kunnen uitdagen om daarna te gaan lopen klagen bij mammie. Als ik een schop van een kind krijg, krijgt dat kind een schop terug. En dan krijg ik een stortvloed van verontwaardige opmerkingen van de ouders over me heenWat nou? Zo'n kind moet toch leren dat een gemene actie bestraft wordt met een reactie? Dus omdat het een kind is moet ik er maar niet op reageren? Ja daag
.
Jij bent een brave nerd geweest in je pubertijd die altijd bij pap en mams op de bank heeft gezeten?quote:Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt. Met kinderen tot 12 jaar kan ik nog leven, die kun je nog modelleren. Daarna moeten ze de wijde wereld in en kan ik hen niet meer beteugelen. Dat is mijn grootste angst als ik me bedenk hoe het zou zijn om een kind te hebben.
daar heb je gelijk in.quote:Dus, geen kinderen voor mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, en over een paar jaar post je in OUD...
Wat een vrouw!quote:
Snertverderriequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef Gripper het volgende:
Zullen we samen geen kindertjes gaan maken?![]()
Snertverderrie, dit zou zo op een Loesje poster kunnen
Het resultaat daarvan zie je op Fok! Ik houd mijn hart vast als die verwende generatie prutsers het voor het zeggen gaat krijgen op deze planeetquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
...
Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt.
...
Snertverderrie is een koel woord ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |