abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:39:04 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35400041
Wat een rotwezentjes zijn dat zeg Ze zijn leuk voor een tijdje, maar zodra ze vervelend gaan doen, zou je ze weer uit moeten kunnen zetten. Als ik zie hoe sommige ouders hun kinderen verafgoden en ze daarom maar hun zin geven in alles... ik walg ervan De zus van mijn beste vriend heeft een dochtertje die altijd loopt te zeiken over het eten dat wij koken ("Dat lust ik nieieieieeieiet " en dan nog janken ook ) en je moet van haar moeder altijd oppassen wat je zegt in haar nabijheid. Zou ik het laatst over martelwerktuigen hebben, werd me de mond gesnoerd, want dat was geen geschikt gespreksonderwerp in de nabijheid van kinderen. 1) kinderen weten toch niet wat martelwerktuigen zijn en 2) laat het ze maar horen: worden ze hard van De wereld is geen sprookje. Ze voeden hun kind in een enorm beschermd (vrijgemaakt ) wereldje op. Wat zal dat kind een klap te verduren krijgen als het wordt geconfronteerd met de boze buitenwereld. Ze heeft niet het fatsoen om terug te groeten als je 'hoi' tegen haar zegt en zodra je haar een beetje plaagt, heel onschuldig, begint ze al te janken. Maar goed, dat was even een enkel voorbeeld. In mijn eigen familie heb ik ook een paar van die verwende rotkinderen die denken je ongestraft te kunnen uitdagen om daarna te gaan lopen klagen bij mammie. Als ik een schop van een kind krijg, krijgt dat kind een schop terug. En dan krijg ik een stortvloed van verontwaardige opmerkingen van de ouders over me heen Wat nou? Zo'n kind moet toch leren dat een gemene actie bestraft wordt met een reactie? Dus omdat het een kind is moet ik er maar niet op reageren? Ja daag .

Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt . Met kinderen tot 12 jaar kan ik nog leven, die kun je nog modelleren. Daarna moeten ze de wijde wereld in en kan ik hen niet meer beteugelen. Dat is mijn grootste angst als ik me bedenk hoe het zou zijn om een kind te hebben.

Dus, geen kinderen voor mij

en intussen denk ik dat dat voor die kinderen maar beter is ook
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 11:44:38 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35400252
Ik ben het helemaal eens met je

Als zeilinstructeur zie ik genoeg kinderen in de zomervakantie (tegen de 1000 per jaar) en daar zitten soms misbaksels tussen. Ik denk elke weer weer, je zou maar zo'n kind produceren..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 februari 2006 @ 11:45:38 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35400293
Ach, en over een paar jaar post je in OUD...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:45:50 #4
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35400299
Edit: Totaal ongepast

[ Bericht 84% gewijzigd door Tha_T op 23-02-2006 11:49:26 ]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  Redactie Frontpage donderdag 23 februari 2006 @ 11:46:50 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_35400342
quote:
[b]Op donderdag 23 februari 2006 11:39

dat weet ik wel zeker

ik wil wel kiddo's, worden net zo heerlijk eigenwijs als m'n vriend en ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_35400351
Ook ik ben het met je eens! Ik werk op zaterdag in een supermarkt en er lopen soms kinderen tussen.... gadverdamme.

Kind: "Mama, IK WIL DAT VLEES"!
Mama: "Nee, we nemen dit..."
Kind: JANKEN...

Vervelende rotkinderen.
pi_35400362
ik ben het ook helemaal met je eens...
pi_35400366
Edit: Reactie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Tha_T op 23-02-2006 11:49:42 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 februari 2006 @ 11:48:01 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35400396
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Typmuts het volgende:
Ook ik ben het met je eens! Ik werk op zaterdag in een supermarkt en er lopen soms kinderen tussen.... gadverdamme.

Kind: "Mama, IK WIL DAT VLEES"!
Mama: "Nee, we nemen dit..."
Kind: JANKEN...

Vervelende rotkinderen.
Maar ligt dat aan de kids of aan de ouders die hun zou moeten opvoeden maar daar duidelijk in faalt??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:48:32 #10
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35400417
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
om over de rest van de wereld maar niet te spreken...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:51:08 #11
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35400510
quote:
* Vipers checkt fotoboek en kan niks anders concluderen dan dat je gelijk hebt

Ahhh dat was te makkelijk, je moet je kinderen gewoon goed opvoeden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_35400529
quote:
Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt . Met kinderen tot 12 jaar kan ik nog leven, die kun je nog modelleren. Daarna moeten ze de wijde wereld in en kan ik hen niet meer beteugelen.
Hoezo zijn alle pubers zo, was je zelf ook zo?

Moet overigens wel zeggen, dat kinderen altijd zo'n herrie maken...
Als ze buiten spelen, altijd maar naar elkaar schreeuwen en in het winkelcentrum altijd maar blèren...
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_35400564
Wat een clichematig gezever zeg. Alles wat je noemt ligt puur aan de opvoeding.
pi_35400652
quote:
Wat een rotwezentjes zijn dat zeg Ze zijn leuk voor een tijdje, maar zodra ze vervelend gaan doen, zou je ze weer uit moeten kunnen zetten. Als ik zie hoe sommige ouders hun kinderen verafgoden en ze daarom maar hun zin geven in alles...
ligt dat aan het kind of de ouders?
quote:
ik walg ervan De zus van mijn beste vriend heeft een dochtertje die altijd loopt te zeiken over het eten dat wij koken ("Dat lust ik nieieieieeieiet " en dan nog janken ook ) en je moet van haar moeder altijd oppassen wat je zegt in haar nabijheid. Zou ik het laatst over martelwerktuigen hebben, werd me de mond gesnoerd, want dat was geen geschikt gespreksonderwerp in de nabijheid van kinderen. 1) kinderen weten toch niet wat martelwerktuigen zijn en 2) laat het ze maar horen: worden ze hard van De wereld is geen sprookje. Ze voeden hun kind in een enorm beschermd (vrijgemaakt ) wereldje op.
besef wel dat kinderen nog niet zo goed zijn in relativeren. Als jij zegt ik sla je hersens in is de kans groot dat het kind dit letterlijk opvat.
quote:
Ze heeft niet het fatsoen om terug te groeten als je 'hoi' tegen haar zegt en zodra je haar een beetje plaagt, heel onschuldig, begint ze al te janken.
Waarom moet je een kind plagen dan? blijkbaar vinden ze jou niet leuk of hebben ze daar gewoon geen zin in en hebben ze liever dat je uit hun buurt blijft.
quote:
Maar goed, dat was even een enkel voorbeeld. In mijn eigen familie heb ik ook een paar van die verwende rotkinderen die denken je ongestraft te kunnen uitdagen om daarna te gaan lopen klagen bij mammie. Als ik een schop van een kind krijg, krijgt dat kind een schop terug. En dan krijg ik een stortvloed van verontwaardige opmerkingen van de ouders over me heen Wat nou? Zo'n kind moet toch leren dat een gemene actie bestraft wordt met een reactie? Dus omdat het een kind is moet ik er maar niet op reageren? Ja daag .
nogmaals kinderen weten en begrijpen nog niet zoveel als volwassenen.
quote:
Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt . Met kinderen tot 12 jaar kan ik nog leven, die kun je nog modelleren. Daarna moeten ze de wijde wereld in en kan ik hen niet meer beteugelen. Dat is mijn grootste angst als ik me bedenk hoe het zou zijn om een kind te hebben.
Jij bent een brave nerd geweest in je pubertijd die altijd bij pap en mams op de bank heeft gezeten?
quote:

daar heb je gelijk in.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35401099
Dat zei mijn zusje ook toen ze 22 was en ook nog toen ze 27 was en toen ze 32 was was ze moeder van twee kinderen en er erg blij mee.
Zeg dus nooit "nooit" want dat kun je niet waarmaken. En een andere: "be carefull what you wish for" want er zijn genoeg vrouwen die ongewenst kinderloos zijn en vroeger ook nooit kinderen wilden en nu wel.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:09:54 #16
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_35401250
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, en over een paar jaar post je in OUD...
Hoi
pi_35401319
Zullen we samen geen kindertjes gaan maken?
Snertverderrie, dit zou zo op een Loesje poster kunnen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:12:00 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35401321
Conclusie de TS was een etter van een kind.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35401341
quote:
Wat een vrouw!

We zitten geheel op één lijn. Ik wil met je trouwen en kinderen met je... uh...o nee...
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:14:30 #20
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_35401398
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef Gripper het volgende:
Zullen we samen geen kindertjes gaan maken?
Snertverderrie, dit zou zo op een Loesje poster kunnen
Snertverderrie
Hoi
pi_35401516
En ik hoop dat je ook nooit kinderen zult krijgen en eenzaam en alleen sterft als je oud bent ..
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:18:43 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_35401556
quote:

...

Maar dán komen de kinderen in de puberteit en breekt de hel pas echt los. Ze doen alles waar je hun als ouder voor gewaarschuwd hebt. Ze roken, ze blowen, ze drinken, zakken nachten door en liggen met jan en alleman in bed. En dan nog een grote mond geven ook als je er wat van zegt .

...
Het resultaat daarvan zie je op Fok! Ik houd mijn hart vast als die verwende generatie prutsers het voor het zeggen gaat krijgen op deze planeet
pi_35401618
JE hebt gelijk!
pi_35401619
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:14 schreef tijnzz het volgende:
Snertverderrie
Snertverderrie is een koel woord ja!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Donald Duck held donderdag 23 februari 2006 @ 12:21:56 #25
46149 __Saviour__