Een serieuze reactie in ONZ!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
Wees gewoon jezelf. Als ze je zo niet nemen, dan zijn ze je ook niet waard.
een kontakt advertentie met gegarandeerde sex plaatsen op tweakers.et.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Chayenn het volgende:
Ik ben al jaren vrijgezel, zo lelijk als de nacht en op zoek naar de ware.![]()
Wat moet ik doen om hem te vinden?
trap jij even een opendeur in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
Wie zegt dat ik het waard ben, ik ben zo lelijk als de nacht en lach als een geit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
danmoet ze natuurlijk wel van patat houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een kontakt advertentie met gegarandeerde sex plaatsen op tweakers.et.
succes verzekerd.
Sinds die mislukte facelift.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef HeLLuM het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo lelijk als de nacht trouwens?
Of een dooie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Negator het volgende:
Als je echt zo lelijk als de nacht bent, misschien moet je dan eens op zoek naar een blinde...
Of Regilio Tuur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Negator het volgende:
Als je echt zo lelijk als de nacht bent, misschien moet je dan eens op zoek naar een blinde...
Hopen dat ze dat verbod weer opheffen als je dood bent..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Ik heb een straatverbod van 1km bij dooien.
We have a winner!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef most_wanted het volgende:
Zelfbevrediging.
Ik ben besneden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef most_wanted het volgende:
Zelfbevrediging.
Kop op, iedereen heeft zijn waarde. Er is vast een bijzonder meisje te vinden die vindt dat je charmant lacht. Niet zo somber he.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het waard ben, ik ben zo lelijk als de nacht en lach als een geit.![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Ja daar gaat ie meestal slap van hangen.
Alsof ik het al niet moeilijk genoeg heb.![]()
Het is je pa ook gelukt !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef Bendeleider het volgende:
Kijken of er geen leuk nichtje in je familie is met een down syndroom.
een burka aantrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Chayenn het volgende:
Me lippen zijn vastgenaaid ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef HeLLuM het volgende:
Ik heb niks tegen loslippige meiden uit een broeikast.
Het is geen belediging maar voor jou even de beste oplossing knaap,quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevraagd om me te beledigen. Ik ben het waard ja!![]()
Ik heb altijd gezegd dat het broeikast-effect tot vervelende gevolgen ging leiden.quote:
Dus je bent behoorlijk misvormd.. ga anders eens op zoek in een van de brandwonden centra...quote:
De perceptie van het zwakbegaafde brein.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het broeikast-effect tot vervelende gevolgen ging leiden.
En waarom ziet iedereen je als een vent?
Nog een admin in het bijzonder of gewoon een willekeurige?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
hier nog advies:
als je te lang je admin in houd, ga je dood
ow, in dat geval.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:49 schreef Chayenn het volgende:
Nuttige informatie
Ik ben een vrouw.
Hoewel ik van een sappig ding ook niet vies ben.![]()
Anders wil ik wel in de Lidl gebukt voor je gaan staan met een rokje zonder slipje eronder, hoef je die ook niet naar beneden te trekken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ow, in dat geval.....
neucken ?
maakt niet uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Nog een admin in het bijzonder of gewoon een willekeurige?
Da's het kleine zusje van Maximaquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef Chayenn het volgende:
[..]
![]()
Toch dacht ik zelf aan zoiets:
[afbeelding]
Heb jij wat beters voor me dan??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef HeLLuM het volgende:
Wat een studikoze tante.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Heb jij wat beters voor me dan??
Foto??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Chayenn het volgende:
je tieten posten..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Chayenn het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:47 schreef vamos1 het volgende:
[..]
je tieten posten..
oh jah.. bier en frituur
je tieten posten als in jouw eigen tieten posten..quote:
Ja, dat was ik vergeten te zeggen. Bedankt. Moge Fok! zich gelukkig prijzen met zo'n uitermatige intelliggent persoon als jij!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef vamos1 het volgende:
[..]
je tieten posten als in jouw eigen tieten posten..
dus de tieten die bij jou aan je lijf hangen een foto ervan nemen..
op je computer zetten, uploaden naar xs.to en dan de link hier posten
je bent volgens mij niet alleen lelijk maar ook ongelooflijk dom
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Ja, dat was ik vergeten te zeggen. Bedankt. Moge Fok! zich gelukkig prijzen met zo'n uitermatige intelliggent persoon als jij!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Anders wil ik wel in de Lidl gebukt voor je gaan staan met een rokje zonder slipje eronder, hoef je die ook niet naar beneden te trekken.
waarom moet je er nou weer een gitarist bij betrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef Chayenn het volgende:
!dnab-itsoj ed nav tsiratig ed nad remmod gon tneb ej ,naM ?tneb mils ej tad thce uon ej kneD .neduoh dnom ej teom ej ne lekkus nee tneb eJ
taw koo s'aDquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef Chayenn het volgende:
!dnab-itsoj ed nav tsiratig ed nad remmod gon tneb ej ,naM ?tneb mils ej tad thce uon ej kneD .neduoh dnom ej teom ej ne lekkus nee tneb eJ
Ga naar het midden oosten, en als je het liever dichterbij zoekt, ga dan naar een kinderboerderij of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het waard ben, ik ben zo lelijk als de nacht en lach als een geit.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef Chayenn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |