Een serieuze reactie in ONZ!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
Wees gewoon jezelf. Als ze je zo niet nemen, dan zijn ze je ook niet waard.
een kontakt advertentie met gegarandeerde sex plaatsen op tweakers.et.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Chayenn het volgende:
Ik ben al jaren vrijgezel, zo lelijk als de nacht en op zoek naar de ware.![]()
Wat moet ik doen om hem te vinden?
trap jij even een opendeur in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
Wie zegt dat ik het waard ben, ik ben zo lelijk als de nacht en lach als een geit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef OpenDeur het volgende:
danmoet ze natuurlijk wel van patat houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een kontakt advertentie met gegarandeerde sex plaatsen op tweakers.et.
succes verzekerd.
Sinds die mislukte facelift.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef HeLLuM het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo lelijk als de nacht trouwens?
Of een dooie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Negator het volgende:
Als je echt zo lelijk als de nacht bent, misschien moet je dan eens op zoek naar een blinde...
Of Regilio Tuur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Negator het volgende:
Als je echt zo lelijk als de nacht bent, misschien moet je dan eens op zoek naar een blinde...
Hopen dat ze dat verbod weer opheffen als je dood bent..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Ik heb een straatverbod van 1km bij dooien.
We have a winner!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef most_wanted het volgende:
Zelfbevrediging.
Ik ben besneden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef most_wanted het volgende:
Zelfbevrediging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |