abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:00:38 #151
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_46875954
Normaal is ongeveer 10% bij plaatsing order en het restant (volledig) week voor levering..
Positive thinking, my way of thinking!
pi_46876089
Ik vind het nogal een risico. Een aanbetaling okay, maar om nou het hele bedrag neer te tellen voor een keuken die er nog niet staat..
Is er hier iemand die pas betaald heeft toen de keuken naar ALLE tevredenheid geplaatst, gemonteerd en geheel werkend was? Zo ja, waar heb je die keuken vandaan?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:19:00 #153
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_46876398
Is de normale gang van zaken anders.... Juridisch gezien heeft de keukenleverancier de plicht om de keuken onbeschadigd conform order op te leveren. Waarom dan toch geld achter willen houden?
Je hebt ook CBW voorwaarden die stellen dat de leverancier 4 weken de tijd heeft om na levering/montage eventuele gebreken te herstellen. Is ook absoluut geen reclame als ze dat niet zouden doen.
pi_46880830
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef Burbujas het volgende:
Ik vind het nogal een risico. Een aanbetaling okay, maar om nou het hele bedrag neer te tellen voor een keuken die er nog niet staat..
Is er hier iemand die pas betaald heeft toen de keuken naar ALLE tevredenheid geplaatst, gemonteerd en geheel werkend was? Zo ja, waar heb je die keuken vandaan?
Ik heb geen aanbetaling gedaan. Echter wel 1 betaling nadat men ongeveer halverwege was (van ongeveer 50% van het bedrag) en dat de geleverde zaken ook echt ongeveer 50% van waarde waren. Daarna pas bij gehele oplevering van de keuken het eind bedrag.

Dit echter wel bij een interieurbouwer en dus geen standaard 'wij doen dat wel even voor u meneertje' keukenzaaktoko.
pi_46881014
Even een tvp-tje. Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend en alle keukenideeen zijn welkom.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:36:25 #156
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46882112
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef Annemiek78 het volgende:
Is de normale gang van zaken anders.... Juridisch gezien heeft de keukenleverancier de plicht om de keuken onbeschadigd conform order op te leveren. Waarom dan toch geld achter willen houden?
Je hebt ook CBW voorwaarden die stellen dat de leverancier 4 weken de tijd heeft om na levering/montage eventuele gebreken te herstellen. Is ook absoluut geen reclame als ze dat niet zouden doen.
Net alsof daar zwaar aan getild wordt.....

Wij zijn inmiddels ruim een jaar verder en hij is nog niet af.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46883026
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Normaal is ongeveer 10% bij plaatsing order en het restant (volledig) week voor levering..
Belachelijk gewoon. Alles al betaald en niets hebben.

Ze komen eerst maar eens langs en laten ze zien waar ik voor ga betalen. Geen haar op mn hoofd dat ik 10.000+ euros compleet ga betalen zonder ook maar iets gekregen te hebben.

Daarom komt mijn keuken bij een interieur bouwer vandaan. Die wilde wel op een normale manier zaken doen. Voor ook normale prijzen.
pi_46883889
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Belachelijk gewoon. Alles al betaald en niets hebben.

Ze komen eerst maar eens langs en laten ze zien waar ik voor ga betalen. Geen haar op mn hoofd dat ik 10.000+ euros compleet ga betalen zonder ook maar iets gekregen te hebben.

Daarom komt mijn keuken bij een interieur bouwer vandaan. Die wilde wel op een normale manier zaken doen. Voor ook normale prijzen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je eenmaal betaald hebt, mag je maar hopen dat alles goed gedaan wordt, anders kan jij na gaan bellen etc waar ik dus totaal geen trek in heb

Bij welke interieurbouwer komt je keuken trouwens vandaan?
pi_46884257
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef Burbujas het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je eenmaal betaald hebt, mag je maar hopen dat alles goed gedaan wordt, anders kan jij na gaan bellen etc waar ik dus totaal geen trek in heb
En waar ondertussen niets mee gedaan wordt aangezien men hun centjes al heeft.
quote:
Bij welke interieurbouwer komt je keuken trouwens vandaan?
JF, Indoor Interieurbouw
Zittard 39
5505JC Veldhoven
(040)2053028
john.rooij@planet.nl

Ik heb zelf mijn apparatuur op internet gekocht. Deze is door JF gewoon netjes ingebouwd. Granietenkeukenblad komt ook via hen (geheel naar wens op maat gemaakt van 70 tot 90cm diep).
  zondag 4 maart 2007 @ 10:37:56 #160
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_46899145
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Net alsof daar zwaar aan getild wordt.....

Wij zijn inmiddels ruim een jaar verder en hij is nog niet af.
Ze zullen wel moeten, anders komen ze zelf in de problemen.. Maar 1 jaar is inderdaad wel errug lang! Waar komt je keuken vandaan Sanger?
pi_47005256
Ik gooi hier het zelfde verhaal nogmaals in:

Na maanden van plaatsing is er weinig tot niet veranderd, Brugman heeft nog niet alles kunnen leveren in de staat zoals het zou moeten.

1 week voor levering moest het bedrag 100% betaald zijn anders wordt er niet uitgeladen door Brugman, achteraf is dit onze fout, dit hadden wij nooit moeten acepteren en gewoon weg niet in zee gaan met Brugman.

Dag van de levering 6december 2006, die hoge kast is wel erg hoog.

Dag van montage 13 december 2006, monteur zegt direct die kast is te groot, hierdoor heeft hij 3uur waardevolle tijd verspilt door met Brugman service center te bellen, het advies wat zij hadden was, "zaag er maar een stuk af" Een antwoord waar wij van zelfsprekend niet mee kunnen leven. De zelfde middag zijn wij ook vriendelijk bij brugman binnen gestapt en gevraag om opheldering. De pagina met de hoogte maten van het meet rapport was kwijt, daardoor was er een verkeerde kast geleverd en Brugman zal er alles daan doen om oms een goede kast te leveren, want de benodigde kast bestond wel. Wat ons betref zouden ze er wel een mogen maken, we hadden er immers voor betaald. Door dat de monteur zijn werkzaamheden niet voor kon zetten kon hij de volgende dag weer vrolijk bij ons aan het werk gaan, rond 3uur was hij klaar (1 werkdag voor ons verkloot) Naast wat kleine dingen als een schalekaar/dimmer en een working was alles aanwezig.

Service afspraak 1 31 januari 2007, de monteur zou tussen 12:00 en 18:00 er zijn, tevens zou er een monteur komen van de Erbi(keuken blad), er was een klein spintertje uit het blad gesprongen, dit heeft hij netjes gerepareerd. De Brugman monteur kwam tegen 14:30, met een kast, alleen was deze beschadigd, dus kon hij direct weer de wagen in. Verder heeft hij de dimmer voor de lampjes geplaatst en kwam met een complete kookplaat aan voor de wokring. Jammer genoeg wou hij de kookplaat niet achterlaten, maar de wokring wel. Het was een mooie compensatie gweest. Niet echt productief voor die kleine ingrepen, wel kostte het ons weer 6uur vrij.

Service afspraak 2, 1maart 2007, de afspraak was gepland voor 12:00 tm 18:00, niet conform wat opgescheven is bij afspaak1(de eerste op de dag). Goed, de afspraak stond maar om 11:30 werden wij gebelt dat de afspraak niet door kon gaan door dat de monteur te veel tijd verkloot had bij zijn voorgaande afspraken. Ze konden hier niet aan doen, wij moesten maar een nieuwe datum plannen. Ondertussen was er wel vrij genomen, dus 6uur verkloot. Sávonds zijn we nog even bij Brugman langs geweest en ons verhaal verteld en dat wij zeker niet te vreden zijn met de service, logisch dat je een hoop bla bla krijgt maar echt helpen kunnen ze je niet, dat doet het service center wel. die belden ook netje vrijdag op, maar meer dan een nieuwe afspraak zat er niet in. De avond er voor hadden wij al nadrukkelijk gemeld dat wij niet blij waren met dat de kast al een dag in de wagen gelegen had en dat hij wederom wel weer beschadigd zou zijn. Ook is door gegeven dat het blad op 1punt niet vlak ligt, dit wordt ook gefixt(hoop ik)

Service afspraak 3 Donderdag 8maart 2007 zou brugman weer komen, nu kreeg ik te (6maart) horen, wat ik al verwachte dat de hoge kast wederom beschadigd was door da deze 1 hele dag in de auto het land door gereden is.

Service afspraak 4, waneer??? en wat is er dan weer niet goed.

Maar wij mogen volgens Brugman niet klagen zijn proberen alles om ons tevreden te houden. En het spijt ze ook dat wij geen vertrouwen meer in Brugman hebben en bij zijn negatief. meer dan excuses heb ik niet gekregen, maar wat koop je daar nu voor . En wat doe ik met de opgenomen tijd, daar kan Brugman ook niet aan doen.

Wat kun je hier nu tegen doen? want compensatie zit er zeker niet in.

verder zal ik vast nog wel h.e.a. vergeten zijn.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:39:55 #162
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_47024304
Ik lees hierboven een verhaal wat je idd niet wil overkomen... Zijn er dan geen goede keukenzaken? Nou mijn keuken is gister en vandaag geplaatst en morgen komt de beste man hem afwerken. Alles gaat goed en in goed overleg. Hij heeft zelfs gratis de wasbak in het blad gefrased, terwijl dit niet zo was afgesproken ( tja budget he ). Verder zijn ook alle onderdelen aanwezig en ( voor zover ik kan zien ) ook allemaal onbeschadigd en in de juiste kleur.... Al met al een compliment voor de MHK keukenexpert!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_47043769
Ik heb m'n keuken bij Bruynzeel gehaald, en ben erg tevreden. Alles volgens afspraak en keurig geplaatst. Alleen dat gekloot met dat onderhandelen. Hij begon met een, volgens hem, schitterende prijs van 15.525... Dat was dan voor de beste serie deurtjes, kastjes en blad. Apparatuur (vaatwasser, koelvriescombi, oven/magnetron, fornuis en afzuigkap) allemaal van Bosch. Na wat offertes van keukenmaxx en keukenconcurrent overhandigd te hebben begon ie wat te zakken. Uiteindelijk alles gekocht, na 2 weken bellen en klooien voor 6750.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:14:24 #164
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_47119170
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:53 schreef ranzige_pad het volgende:
wat een verhaal!
Tsja, wij waren al gewaarschuwd door bekenden en nota bene door een monteur dat als het fout gaat bij Brugman het ook goed fout gaat, en fouten worden volgens hem net ff iets te vaak gemaakt en in de meeste gevallen is dit de fout van Brugman... (de DMG groep dus)

En nog steeds kan ik er niet over uit dat men gewoon zo'n vies spelletje speelt met de prijs... hoe kunnen mensen zo naief zijn dat je 50% korting krijgt op de apparatuur, en dat een keuken van 25.000 in 15 minuten nog maar 20.000 waard is. Keuken verkopers zijn nog erger dan auto verkopers.
pi_47120282
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:14 schreef Gumtree het volgende:
Keuken verkopers zijn nog erger dan auto verkopers.
Dat is een prima samenvatting van dit hele topic lijkt me
pi_47195624
Okay ik heb het volgende lijstje samengesteld van keukenzaken die een bezoekje waard zijn:

Superkeukens Utrecht
Keukencentrum Tiel
Philipo keukens
Houtsma keukens
Tulp keukens
Nivo keuken

Heeft iemand nog andere suggesties, het liefst regio Zuid-Holland.
pi_47229753
quote:
Keuken kampioen
pi_47237144
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Keuken kampioen
leuk om te weten is dat de keukenkampioen dus van hetzelfde bedrijf is als de keukenconcurrent
en wij hebben afgelopen zondag bij de keukenkampioen de keukenconcurrent af zitten kraken
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_47237592
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Keuken kampioen
Met suggesties bedoel ik uiteraard geen keukenzaken die onder DMG vallen
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:14:13 #170
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_47238252
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef Kwelit het volgende:
Okay ik heb het volgende lijstje samengesteld van keukenzaken die een bezoekje waard zijn:

Superkeukens Utrecht
Keukencentrum Tiel
Philipo keukens
Houtsma keukens
Tulp keukens
Nivo keuken

Kweenie of ze een MHK keuken expert hebben, maar zeker een goeie... Voor mij althans :d
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_47383334
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef _Arthur het volgende:

[..]

En waar ondertussen niets mee gedaan wordt aangezien men hun centjes al heeft.
[..]

JF, Indoor Interieurbouw
Zittard 39
5505JC Veldhoven
(040)2053028
john.rooij@planet.nl

Ik heb zelf mijn apparatuur op internet gekocht. Deze is door JF gewoon netjes ingebouwd. Granietenkeukenblad komt ook via hen (geheel naar wens op maat gemaakt van 70 tot 90cm diep).
Arthur, kun je mij misschien vertellen (evt. via pm) hoe deze zaak prijstechnisch zit? Dan kan ik bekijken of deze zaak in ons budget past. Wat je erover zegt en wat ik op de site van ze zie, dat zie ik wel zitten.
pi_47385338
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Nirak het volgende:

[..]

Arthur, kun je mij misschien vertellen (evt. via pm) hoe deze zaak prijstechnisch zit? Dan kan ik bekijken of deze zaak in ons budget past. Wat je erover zegt en wat ik op de site van ze zie, dat zie ik wel zitten.
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de prijs (je mag mij ook pmen) . Heb je misschien een foto van je keuken + close-up granietblad?
pi_47391300
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Nirak het volgende:
Had heel z'n site nog niet eens gezien. Mijn keuken komt enkele malen in beeld

De voornaamste reden waarom ik een interieurbouwer heb gezocht waren:
- keuken geheel naar eigen ontwerp
- je krijgt het zoals je wilt: alles is mogelijk want alles is maatwerk
- apparatuur kon ik zelf aanschaffen en werd gewoon netjes ingebouwd
- de prijs

Wat doet ie niet:
- leidingen verleggen
- geen electra

Mijn keuken in het kort: rvs kraan en spoelbak, gebruikte 'hout' is watervast verlijmd spaanplaat, deurtjes zijn hoogglans gespoten, zware rvs grepen en granietenblad is 3mtr10 bij 70 en 90 diep bij het raam, uit 2 gedeelten.

Aangezien het blad ingemeten wordt nadat de keuken geplaatst is, zit hier een paar dagen levertijd tussen.

Heb geen close-up van het blad. Maar het is black-impala gebrand (bobbelig oppervlak).

[ Bericht 3% gewijzigd door _Arthur op 18-03-2007 10:46:59 ]
pi_47391747
Dat ziet er netjes uit arthur! Dus als ik je goed begrijp heb je zelf oven, kookplaat, afzuigkap, vaatwasser e.d. gekocht, en bouwt dit bedijf het netjes in?
Dat lijkt me wel voordelig, want met de apparatuur wordt je meestal afgezet bij keukencentra.
  zondag 18 maart 2007 @ 11:02:30 #175
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_47391760
Ben ik blij dat we niet bij Brugman gekocht hebben.
Goede keukenzaak is Witlox in Uden, topservice!
opgezegd@fok.nl
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:21:58 #176
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47521834
Ranzige pad: Al wat van Brugman gehoord?
ben erg benieuwd.
pi_47573328
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:01 schreef Nirak het volgende:
Dat ziet er netjes uit arthur! Dus als ik je goed begrijp heb je zelf oven, kookplaat, afzuigkap, vaatwasser e.d. gekocht, en bouwt dit bedijf het netjes in?
Jep. Alle apparatuur via internet besteld.
quote:
Dat lijkt me wel voordelig, want met de apparatuur wordt je meestal afgezet bij keukencentra.
Laten we het houden op dat er erg grote marges op de apparatuur zit
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:17:36 #178
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47583101
dit topic ging over vloeren...
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:18:26 #179
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47583136
onee foutje van mij
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:00 #180
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47583478
De 29ste komen ze weer eens langs bij ons. Inmiddels de 13de keer dat ze langskomen voor "service"
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')