Nou ik was op zoek naar een L keuken, waarvan een kant ook gelijk de bar was. Had verschillende offertjes laten maken bij verschillende bedrijven. oa: Tulp Keukens, Superkeukens, in duitsland bij Rennings en uiteindelijk bij de Keukenconcurrent. De bedragen verschilden van tussen de 4700 en de 7200 euro.
Toen moest ik naar de projectontwikkelaar (heb nieuwbouw) en bleek dat de maat van de keuken aan een kant te lang was, vanwege een deur die er anders open tegenaankwam. Toen had ik besloten de koelkast apart te kopen en dus uit te offerte te laten halen. Dus ik als 1e de keukenconcurrent gebeld om weer een afspraak te maken met dezelfde persoon als van de 1e offerte. Was prima, vrijdag afspraak. Die vrijdag morgen kreeg ik telefoon. Meneer was niet aanwezig vandaag vanwege ziekte, of het volgende week kon. Dus ik zei nee dat kan echt niet ik moet donderdag de maten doorgeven, en dat was ook zo. Dus nu kon ik dag erna komen bij een andere verkoper.
Dus ik ernaartoe en we gingen opnieuw een offerte maken. De vorige offerte was 4700 euro. We kwamen op een bedrag uit van 4600 euro, zonder de koelkast. Ik zeg dit klopt niet helemaal. Dezelfde keuken maar dan zonder koelkast voor bijna hetzelfde geld als de vorige offerte. Hij snapte niet dat de vorige keuken voor dat geld verkocht kon worden. Maar ik wist het wel. Vorige keer kreeg ik vanwege een actie de apparaten gratis en werd dat bedraf van de offerte gehaald. Dus hij ging al naar beneden met de prijs en uiteindelijk kwamen we uit op 3300 euro. De complete keuken naar mijn smaak, alleen zonder kraan. Tot nu toe dus goede zaken met de keukenconcurrent, dankzij een slim foutje. Hij word pas eind van het jaar geleverd want dan kan ik pas mn appartement in hoe het dan afloopt zien we dan wel.
Look who's back in the wrong place at the right time