quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Elvi het volgende:
Ik wil weten hoe hun kind eruit ziet![]()
Die draken-ezeltjes zijn ook al zo leuk![]()
Je denkt toch niet dat ik die ga kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
vandaar dat Carlo Boszhard, Joling en Gordon natuurlijk te horen zijn in de Nederlandse versie...
De drie ergste figuren van de Nederlandse tvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
vandaar dat Carlo Boszhard, Joling en Gordon natuurlijk te horen zijn in de Nederlandse versie...
Hij is even flink bezig geweest hoor die Shrekquote:
Wat is er zo bijzonder aan die fotoquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Timmai het volgende:
http://i128.photobucket.com/albums/p165/quickcycles/shrek32.png
dat de cams er al zijn denk ik zo, maar ik ga ze niet kijken want dan is 't minder leuk in de biosquote:
eerste cam van redelijke kwaliteit inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef zquing het volgende:
[..]
dat de cams er al zijn denk ik zo, maar ik ga ze niet kijken want dan is 't minder leuk in de bios
die hortonquality was idd om te huilen, maar ik heb besloten niet de betere cams te downen aangezien ik hem toch in de bios ga kijken. Ik heb er zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
eerste cam van redelijke kwaliteit inderdaad
quote:LOS ANGELES - De animatiefilm Shrek the Third heeft het record verbroken wat betreft opbrengsten in het openingsweekeinde in de Amerikaanse bioscopen voor animatiefilms. Met een opbrengst van 122 miljoen dollar verpletterde de film de hoogste verwachtingen.
Het was de op twee na beste filmopening tot nog toe in de VS.
Analisten hadden vooraf voorspeld dat Shrek III in het eerste weekeinde tussen de 80 en 110 miljoen in het laatje zou brengen. De derde episode zou het vermoedelijk niet beter doen dan deel twee die in het eerste weekeinde 108 miljoen opbracht.
Spider-Man
Nummer twee in de bioscopen van dit weekeinde was Spider-Man 3 met een opbrengst van 28,5 miljoen. Twee weken geleden brak de film nog alle records in haar openingsweekeinde met 151,1 miljoen dollar.
Deel 3 komt aardig in de buurt. Wat een harry potter spectakel is datquote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef thijsdetweede het volgende:
ja, maar spiderman is geen animatiefilm.
Onzin. In deel 2 zaten meer grappen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |