Ach natuurlijk. Led Zeppelinquote:
De Shrek films blinken sowieso uit in hun muziekkeuze. Eels, Nick Cave, Tom Waits...quote:
Je zal wel moetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan niet wachten!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef King_of_Kool het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto's van shrek
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef King_of_Kool het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto's van shrek
Mooi zo. Kan ik gewoon weer smakelijk lachen om flauwe grappen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Arcee het volgende:
"Meer van hetzelfde".
44% fresh nog maar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Arcee het volgende:
Matige kritieken idd: http://www.rottentomatoes.com/m/shrek_the_third/
"Meer van hetzelfde".
vandaar dat Carlo Boszhard, Joling en Gordon natuurlijk te horen zijn in de Nederlandse versie...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi zo. Kan ik gewoon weer smakelijk lachen om flauwe grappen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Elvi het volgende:
Ik wil weten hoe hun kind eruit ziet![]()
Die draken-ezeltjes zijn ook al zo leuk![]()
Je denkt toch niet dat ik die ga kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
vandaar dat Carlo Boszhard, Joling en Gordon natuurlijk te horen zijn in de Nederlandse versie...
De drie ergste figuren van de Nederlandse tvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
vandaar dat Carlo Boszhard, Joling en Gordon natuurlijk te horen zijn in de Nederlandse versie...
Hij is even flink bezig geweest hoor die Shrekquote:
Wat is er zo bijzonder aan die fotoquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Timmai het volgende:
http://i128.photobucket.com/albums/p165/quickcycles/shrek32.png
dat de cams er al zijn denk ik zo, maar ik ga ze niet kijken want dan is 't minder leuk in de biosquote:
eerste cam van redelijke kwaliteit inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef zquing het volgende:
[..]
dat de cams er al zijn denk ik zo, maar ik ga ze niet kijken want dan is 't minder leuk in de bios
die hortonquality was idd om te huilen, maar ik heb besloten niet de betere cams te downen aangezien ik hem toch in de bios ga kijken. Ik heb er zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
eerste cam van redelijke kwaliteit inderdaad
quote:LOS ANGELES - De animatiefilm Shrek the Third heeft het record verbroken wat betreft opbrengsten in het openingsweekeinde in de Amerikaanse bioscopen voor animatiefilms. Met een opbrengst van 122 miljoen dollar verpletterde de film de hoogste verwachtingen.
Het was de op twee na beste filmopening tot nog toe in de VS.
Analisten hadden vooraf voorspeld dat Shrek III in het eerste weekeinde tussen de 80 en 110 miljoen in het laatje zou brengen. De derde episode zou het vermoedelijk niet beter doen dan deel twee die in het eerste weekeinde 108 miljoen opbracht.
Spider-Man
Nummer twee in de bioscopen van dit weekeinde was Spider-Man 3 met een opbrengst van 28,5 miljoen. Twee weken geleden brak de film nog alle records in haar openingsweekeinde met 151,1 miljoen dollar.
Deel 3 komt aardig in de buurt. Wat een harry potter spectakel is datquote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef thijsdetweede het volgende:
ja, maar spiderman is geen animatiefilm.
Onzin. In deel 2 zaten meer grappen.quote:
Waar er veel niet werktenquote:
Dit viel me ook op... de muziek en film combinatie uit 2 was *veel* beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef BMH het volgende:
Nog 1 ding: De muziek is gerecycled! Ze hebben tunes uit deel 1 & 2 gebruikt en er is vrijwel geen nieuwe muziek geschreven. Blijkbaar vond Harry Gregson-Williams het de moeite ook niet waard.
ik heb zitten kijken, maar zelfs daarin zie ik niet veel leuks :S kga hem wel een x kijken als hij op dvd uit is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Woodpecker het volgende:
Wat valt Shrek 3 tegen...Typisch geval van straight-to-dvd film... Alle leuke grappen zitten al in de trialer...
De ideeën zijn gewoon op.quote:
Praten ze nu echt over verhaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Patch het volgende:
DreamWorks Animation plans to produce two more Shrek movies before shutting down the franchise, CEO Jeffrey Katzenberg told The Age this week.
"It's a finite story, has been from the beginning and I think that's part of its integrity, part of its strength, that we're not thinking this up as we go" he says.
So what's the point of the prequel approach? "Ultimately we will come back to understand how Shrek arrived in that swamp. We will reveal his story."
Het wordt toch gebaseerd op bestaande verhalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waren het eerst niet in totaal 4 films?
Ja, maar ik kan me herinneren dat ergens na Shrek 2 door Dreamworks/Katzenberg was gezegd dat Shrek vanaf het begin uit 4 verhalen zou bestaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het wordt toch gebaseerd op bestaande verhalen?
Hm. Nou ja, we zullen het wel zien. Als deel 4 weinig opbrengt, zullen ze wel niet nog een vijfde maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me herinneren dat ergens na Shrek 2 door Dreamworks/Katzenberg was gezegd dat Shrek vanaf het begin uit 4 verhalen zou bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Die laatste zin doet me heel sterk denken aan Hannibal Rising. De filmmakers daarvan hadden hetzelfde idee. Het is eigenlijk gewoon een leuk praatje om een filmserie uit te melken, maar als het een leuke film oplevert hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Patch het volgende:
DreamWorks Animation plans to produce two more Shrek movies before shutting down the franchise, CEO Jeffrey Katzenberg told The Age this week.
"It's a finite story, has been from the beginning and I think that's part of its integrity, part of its strength, that we're not thinking this up as we go" he says.
So what's the point of the prequel approach? "Ultimately we will come back to understand how Shrek arrived in that swamp. We will reveal his story."
Helemaal eens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Pinokkio en Co zijn echt t leukste in Shrek. Shrek zelf was niet grappig, en vervelend moraliserend. Puss en Donkey waren wel geinig maar niet zo geniaal als in 2.
In feite waren de bijfiguren veel leuker dan Shrek en Fiona. Het aanval;len van het kasteel was ook geinig.
Het moraliserende geleuter aan t eind was helaas tenenkrommend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweettog!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef biermeister het volgende:
Heb hem gezien
vond hem ook tegenvallen qua verhaal, humor is leuk, maar zit te weinig in vergeleken met Shrek en Shrek 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Misschien leuk voor een direct-to-dvd film, maar niet voor in de bios.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
Lijkt me leuk als Pinokkio en zn maten een spinnoff krijgen.
Jij vind echt ALLES dat ik matig/prut vind goedquote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond geweest naar de voorpremiere, ik vond hem wat tegenvallen, weinig echte goede grappen, en veel grappen uit de tweede film worden uitgemolken. Maar wel leuk om te zien:
7/10
Iik vind het niet goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij vind echt ALLES dat ik matig/prut vind goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |