Die poster was gewoon een inside joke. Het wordt een totaal ander karakter neem ik aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom heet Justin niet gewoon "Sir Justin" zo staat hij immers al afgebeeld in de kamer van Princess Fiona in Shrek 2
Er staat letterlijk in dat hij zijn stem leent aan Artie, een fictief karakter in de film. Hij speelt dus niet zichzelf of zijn Shrek 'karakter', of hoe je het wilt noemen. Dat Sir Justin was, zoals gezegd, gewoon om de draak te steken met hem, zoals zoveel dingen in Shrek waren.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom heet Justin niet gewoon "Sir Justin" zo staat hij immers al afgebeeld in de kamer van Princess Fiona in Shrek 2
weer om aan te pappen met antonio zeker..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Kwam er niet eerst een verhaal van de side-kick de gelaarsde kat ?? Ik had gehoord dat Madonna daar ook in zou gaan spreken .
ja precies jaquote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de volgende films hetzelfde niveau als de vorige films dragen qua humor en stijl mogen ze van mij nog wel even doorgaan...Als het afwisselend genoeg blijft natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:54 schreef PDOA het volgende:
Ik hoorde dat er hierna ook nog een soort van prequel kwam... Ze melken dit concept helemaal uit.
Hoop idd dat het wel stijl blijft hebben.. ebdnek maar zo er zijn zat series die ook cool zijn.. dus waarom zou een sequel/prequel dan per definitie slecht moeten zijn. Hoewel dat wel emestal zo is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef NvM het volgende:
[..]
Als de volgende films hetzelfde niveau als de vorige films dragen qua humor en stijl mogen ze van mij nog wel even doorgaan...Als het afwisselend genoeg blijft natuurlijk.
Dat denk ik ook. De orginaliteit van de grappen van 1 is er nu wel af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef ImmovableMind het volgende:
Vind het nu eerlijk gezegd ook wel leuk geweest. Niet dat deel twee een slechte film was, maar op een gegeven moment is het gewoon een keer goed. Op deze manier kan je hele idee en concept van Shrek de das om doen. Mensen zijn het (denk ik) op ten duur wel een keer zat, ze zullen heb waarschijnlijk nog wel huren voor de kinderen maar ze zullen niet meer met de auto naar de bioscoop gaan
denk dat je een hand ziet, minus het vatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zie een handvatAls een handvat in een geweer
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |