1 juli is releasedate toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet shrek 2 eerst nog gaan zien
Nee, over deel 3 kun je al hele topics volschrijven.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef filmxtra.nl het volgende:
4 ook al, maar daar is echt nog helemaal niks over bekend... dus weinig nut om er iets over te zeggen
offtopic: geinig sitejequote:Op woensdag 2 juni 2004 11:45 schreef filmxtra.nl het volgende:
Rustig maarIk zal zo spoedig mogelijk wat meer info geven over deze film
Shrek
En heeft er iemand een idee waarom ik mn avatar niet kan instellen :S
heb je netjes vertaaldquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:30 schreef filmxtra.nl het volgende:
Shrek 2 heeft al $260,3 miljoen opgeleverd in de VS en dat is reden genoeg voor Dreamworks om er een derde deel van te maken. De studio heeft Peter Seaman en Jeffrey Price, die samen "How the Grinch Stole Christmas" hebben geschreven, aangenomen om het derde deel te schrijven.
Verwacht wordt dat dit script opgepoetst zal worden door verschillende andere schrijvers, zoals dat eerder al gebeurde bij de eerste 2 films. Mike Myers, Cameron Diaz en Eddie Murphy zullen ook in dit derde deel weer van de partij zijn.
[afbeelding]
Dreamworks was al in januari stilletjes bezig met het zoeken naar een crew voor een derde deel en met het succes van 2 is deel 3 nu een feit. Shrek zal dit maal op zoek gaan naar King Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel.
Verwacht wordt dat de film in de zomer van 2006 uitkomt.
Leukquote:John Cleese terug in Shrek 3
Geplaatst op 29-01-2005 om 13:09 door FilmTotaal
John Cleese heeft via zijn nieuwsbrief laten weten dat hij in Shrek 3 wederom de stem zal inspreken van de koning. Ook Mike Myers, Cameron Diaz, Eddie Murphy en Antonio Banderas zullen weer van de partij zijn, en er gaan geruchten dat Sarah Jessica Parker haar stem zal lenen aan een nieuw personage.
Shrek 3 staat gepland voor mei 2007.
quote:Justin Timberlake in Shrek 3
Geplaatst op 02-05-2005 om 12:22 door FilmTotaal
Justin Timberlake zal te horen zijn in de derde Shrek film, die in 2007 verschijnt. De zanger leent zijn stem aan Artie, een jonge King Arthur die liever rotzooi trapt op high-school dan koning wordt.
Timberlakes vriendin Cameron Diaz, met wie hij volgende week in het huwelijksbootje schijnt te stappen, keert wederom terug als Prinses Fiona, maar zij had volgens producer Aron Warner geen invloed op de keuze van haar vriendje.
"Our desire was to get somebody who is visible and had their own persona to bring to the table. Justin fit that bill perfectly."
Waarom heet Justin niet gewoon "Sir Justin" zo staat hij immers al afgebeeld in de kamer van Princess Fiona in Shrek 2quote:
Ik kan nou niet echt zeggen dat Shrek (1) bij mij veel vragen opriep. Het lijkt me eerlijk gezegd niet heel boeiend hoe hij precies in die swap terecht is gekomen en voor de rest kan ik echt niks bedenken eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef Joppe het volgende:
"Before the first one was finished we talked about what the whole story of Shrek is, and each of the chapters answers questions about the first movie and gives us an insight."
"Shrek 3 and 4 are going to reveal other unanswered questions....[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |