Net als die CL-wedstrijd gisteren, was ook leuk om eens naar toe te zappen tijdens het ijshockey kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
Leuk wedstrijdje om op de achtergrond onder het koken aan te zetten.![]()
Wij hoeven ze bijna nooit te dragen. Wel mooi trouwens!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn dit nieuwe uitshirts? Ik heb ze volgens mij nog nooit gezien
Absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wij hoeven ze bijna nooit te dragen. Wel mooi trouwens!
herenveen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef visionnaire het volgende:
herenveen is fries. we gaan toch ook niet hopen dat duitse clubs doorgaan
ligt aan die roemenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn dat er ook een klok meeloopt bij de NOS.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De wedstrijd van PSV was stukken boeiender.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
Helemaal op SCHema
Heerenveen moet niet te vroeg scoren natuurlijk
Het wordt 1-3, dan 2-3 rond de 100e minuut, en dan in minuut 120+1 2-4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef Suijk het volgende:
Komt goed, komt goed.
Ik vond van wel, zeker de eerste helft.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een kwartier en dan gaat het losbarsten zeker
Natuurlijk niet, maar het begint al met die baggeraanname, en dan probeert ie zich weer als een dolle te revancheren door toch nog streberig voor die bal te gaan terwijl dat vragen om problemen is vanuit die positie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow ja, een foute balaanname is een goed excuus om iemand zo'n trap te geven
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks met dat Heerenveen.
Als uber-fan Foppe al niet vrolijk wordt van dit schouwspel, hoe moet ik als kritische liefhebber dan gaan genieten hiervan.quote:
Ajax kan me rug op!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Jaap doe er eens wat aan!
Echt jammer. en nu denk ik niet dat het ze nog lukt om er doorheen te komen en oooo kutquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te zien dit.Dood en doodzonde van die eerste wedstrijd.
Heel zonde inderdaad...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ja als je dat Steau nu ziet spartelen, vraag je je af waarom.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
Krijg je er ook punten voor als je verliest? zo ja hoeveel nog nodig nu om boven Portugal te staan waardoor we over 1,5 seizoen met 3CL spelen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Silenus het volgende:
Toch weer punten voor de coefficient van het Nederlandse voetbal.
Benfica zit er nog in, door verder te komen verdien je ook nog een bonuspunt per ronde. Voor verliezen krijg je niets, voor gelijkspel een punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Krijg je er ook punten voor als je verliest? zo ja hoeveel nog nodig nu om boven Portugal te staan waardoor we over 1,5 seizoen met 3CL spelen?
Nederland staat 6 of 3 punten onder Portugal en Benfica gaat misschien door word het dus moelijk om erboven te komen of heb ik het mis. Hopelijk gaat psv door samen met ajax wat onwaarschijnlijk is az je weet maar nooit..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Benfica zit er nog in, door verder te komen verdien je ook nog een bonuspunt per ronde. Voor verliezen krijg je niets, voor gelijkspel een punt.
Alleen jammer dat ze het thuis weg gaven om het zo te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker een prima overwinning. Had ik niet verwacht.
Ik heb alleen de goals gezien, maar die zagen er prima zelf gefabriceerd uit. Niet zoals bijvoorbeeld de tegenstander van AZ dat deed in Spanje eerlijk gezegd, dat profiteerde dankbaar. Steau speelt goed (stug) voetbal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het thuis weg gaven om het zo te zeggen.
Mag je zeker zijn, als je ook al ziet dat Sofia nu Artmedia uit het toernooi gooide, daar won Heerenveen nog van. Levski treft nu Udinese. Marseille treft Zenith. Maar allebei zijn ze door dus, geen zwakke poule.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
Ben wel trots op de club. Had eerlijk gezegd wel een beetje op een stunt gerekend want ik vind dit Steaua niet zo heel erg overtuigend. Vorig jaar tegen Newcastle voetbalden we tenminste tegen een ploeg. We hebben vooral pech gehad met de loting.
En wie moeten ze dan in de spits zetten? Enkel Nilsson?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:57 schreef Bruggigol het volgende:
Mooie overwinning, mooie goal. In de 2e helft ging het beter.
Ook de bevestiging dat Bruggink achter de spits moet spelen ipv in de spits.
Nilsson- de Vries- Yildirim lijkt me?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:23 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
En wie moeten ze dan in de spits zetten? Enkel Nilsson?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |