Is mijn held niet, maar het doet afbreuk aan hetgeen wat ik van hem verwacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach gossie, weer iemand die bang is dat zijn held commercieel wordt
quote:
Kom eens onder die steen vandaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
"Yeah mensuh, ik was nie weg, ik was ff een baco halen, je weet toch !!!!"
WTF, Steve, wat doe jeGaatie in een keer samen met ene Dj Norman van die commerciele crepe uitbrengen, voor br33z3rtpubl!3k welke nog nooit op een echt fatsoenlijk feest zijn geweest. En je raad al waar ik deze plaat als eerste voorbij zag komen: TMF
![]()
Ik moest al janken toen ik al die smsjes las van tienersletjes van een jaar of 15: VEtte plaat man! of Ik ken de DArkraver niet, maar klinkt leuk OMG OMG OMG.
Dus kappen met die shit Steve en doe gewoon normaal (voor zover dat bij hem lukt)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan.
Is het niet al een paar jaar zo dat Darkravert gehyped wordt? Maakt Darthraver niet al tijden plaatjes net DJ Norman? Was Komt 'ie dan he ook niets voor jou?
Dan moet je toch helemaal weten dat 'ie gehyped wordt? Darkraver mixt ineens tig cd's (hoewel dat ongetwijfeld niet rauw opgenomen kan zijn), Darkraver brengt ineens een plaatje uit dat aanslaat bij het algemene top-40-publiek, Darkraver draait nagenoeg in zijn eentje op feesten (à la Tiësto en Luna bedoel ik)...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gehyped. Die gast zit al sinds begin 90 in die scene, en nu doet hij dit
![]()
Net als: KOmt ie dan he![]()
![]()
![]()
Zat goede shit en blijft maken? Het aantal platen (lees: waar hij aan mee werkte) van Darkraver is volgens mij op 2 handen te tellen, Darkraver is geen producer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef The_Masterer het volgende:
gelukkig is er nog zat goeie shit van de Darkraver.... laat hem even een graantje meepikken van de commercie. Als ie maar wel nog strakke crap blijft maken.
De tracks die hij met Vince heeft gemaakt zijn anders ook geweldig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:29 schreef Martinovibes het volgende:
Dat nummer is technisch gezien tenenkrommed slecht.
En over het BrEzAH gehalte zal ik het maar niet hebben.
Typisch zo'n nummer wat ik weiger te draaien met de drive in ...nee hebben we niet hehehehe.
Het enige leuke van hem was de Direction of fear EP ( rave records ) maar dat zal bijna niemand kennen denk ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maikuuul is i.m.o. echt een cultheld die bekend moet worden gemaakt bij het grote publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |