Haha zei ik dat er een blauwe led op zat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Brentmeister het volgende:
En het is em hoor![]()
Hij heeft geen blauwe led, maar een groene
![]()
![]()
Nee perfect afgehandeld hoor, prima transactie![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Contact mee gehad / verkocht:
heus --> verkocht
Brentmeister --> verkocht
Siegfried --> verkocht
flesje_bier --> verkocht
cheukert --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
Laat nog ff een reactie achter in het ERVARINGEN topique!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Haha zei ik dat er een blauwe led op zat dan?![]()
[quote]
Neuh, dat hoopte ik
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Contact mee gehad / verkocht:
heus --> verkocht
Brentmeister --> verkocht
Siegfried --> verkocht
flesje_bier --> verkocht
cheukert --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
Mocht lord_lynx afhaken
SuperJERK
leolinedance
kokos
SuperTJERKquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef leolinedance het volgende:
SuperTJERK belde net. Hij hoeft hem niet meer![]()
??quote:en mocht daarna Lord_lynx niet reageren zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij. Mocht het zover komen dan krijg je van mij bericht!
SuperJERK hoeft hem toch niet meer?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
wat?
Jij moet netjes in de rij wachten op de andereof bedoel je dat niet??
Sorry leo, ik moet persoonlijk bericht krijgen van SJERK anders gaat het feestje niet door ;P
quote:zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij.
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Vreemd, volgens het lijstje komt leolinedance na superJERK![]()
??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:21 schreef kokos het volgende:
[quote]
en mocht daarna Lord_lynx niet reageren zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij. Mocht het zover komen dan krijg je van mij bericht!
Email.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Brentmeister het volgende:
Waar lees je dat eigenlijk? Of is dit via de mail gegaan
Niet, nadat hij mij terugmailde..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaWanneer verloopt tsjerk zijn optie tot koop
![]()
HOERRRR!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef WalkingDisaster het volgende:
>>::!! UPDATE !!::<<
Dit topic kan dicht, Nickolodeons geld is er, en SuperJERK heeft het ook overgemaakt.!
Voorzover, bedankt iedereen en een prettig leven verder!![]()
Hm sorry voor de mensen die ik bij deze teleurstel![]()
![]()
Tjerk hoeft zijn dinges niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
smacht?je bedoelt smart hoop ik?
![]()
Hier komt dus een klein probleempje om de hoek kijken voor jou en SJERK, ik ben woensdag pas weer thuis
Maar dan regel ik dat meteen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef Nickolodeon het volgende:
hier in brabant is het smacht...
Hij heeft geld gekregen voor de verkoop van zijn hond, en probeerd nu verwarring te zaaien in dit topic. Hij vertelde mij gister dat ie hem helemaal niet wilde hebben. Hij wist nieteens wat ie er allemaal mee kon doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
hoezo tjerk hoeft zijn ding niet meer? ik heb net 11,50 overgeschreven gekregen
Wat een vaag verhaal is dit nu weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef leolinedance het volgende:
Hij heeft geld gekregen voor de verkoop van zijn hond, en probeerd nu verwarring te zaaien in dit topic. Hij vertelde mij gister dat ie hem helemaal niet wilde hebben. Hij wist nieteens wat ie er allemaal mee kon doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |