bedoel je dat ik die daarvandaan heb? of wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Maxtar het volgende:
inkoopacties
voor hetzelfde geld wil ik er ook wel eentje -> als ik hier niet meer reageer -> superjerk aappie superjerk . comquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef heus het volgende:
11incl en ik neem er wel eentje over...
Same here!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef heus het volgende:
11incl en ik neem er wel eentje over...
typoquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:02 schreef Chinless het volgende:
Ik ken geen Bleutooth, wel Bluetooh...
Zal vast wel vette shit zijn
Onder Rembours?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
hm ok dr is dus genoeg animo voor losse sticks.. nouwjah dat kan in principe ook..
voor 12.50 incl stuur ik jullie er alledrie 1 toe
Ik wil het nog wel even herhalen of zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:36 schreef ElisaB het volgende:
Waarom koop je er zeven als je er geen zeven nodig hebt
Ho sorry erover heen gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel even herhalen of zo
Neequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:22 schreef RvdLinden het volgende:
ik wil er ook een( onder voorbehoud ivm specs!)
die 80 mtr he.. mijn K750i haalt 10 meter, maar betekend het dan nu ook dat hij op zeg maar 70 meter een verbinding kan hebben met de computer, of blijft dat 10 meter?
ahaa mooi ik kan dus wel bestanden ontvangen ( in jouw voorbeeld de steen) maar ik kan ze niet verzenden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee
kijk:
Als jij en ik met stenen naar elkaar gaan gooien. en we staan 70 meter van mekaar.
Ik gooit 80meter dus raak ik jou.
Jij gooit maar 10meter dus kom je er niet
duidelijk?![]()
![]()
op 80 meter afstand ja, maar als je je telefoon naast je pc legt kan je verzenden én ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
ahaa mooi ik kan dus wel bestanden ontvangen ( in jouw voorbeeld de steen) maar ik kan ze niet verzenden?
Neequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef RvdLinden het volgende:
ja dat snap ik! maar het gaat er mij dus om dat als ik op 70 meter van mijn computer sta of ik dan nog bestanden van mijn computer naar mijn gsm kan sturen?
Lijkt me niet. Je mobiel moet de verzending accepteren en dat moet ie dus naar je pc verzenden en dat ontvangt je pc dus nooit. Koop deze dongle gwoon, nu kan je het gebruiken en als je later een mobieltje hebt dat wel 80 mtr ondersteund heb je de juiste dongle al.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef RvdLinden het volgende:
ja dat snap ik! maar het gaat er mij dus om dat als ik op 70 meter van mijn computer sta of ik dan nog bestanden van mijn computer naar mijn gsm kan sturen?
Hey als je nix fatsoenlijks te melden heb rot dan op. Ik handel niks ik heb alleen een paar van deze dingen over en probeer er mensen bij mee te makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef rudedeltadude het volgende:
handelaarstopic!!
Nee je pc en telefoon moeten in constante verbinding met elkaar staan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef RvdLinden het volgende:
dus ik kan wel het bestand versturen naar mijn gsm als ik binnen 10 meter bereik ben, en daarna gewoon in de cirkel van 80 meter blijf dan gaat de overdacht gewoon door?
IK!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
ok samenvatting ( onder voorbehoud van specs enzo )
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
Nou dan heb ik tot dusver nog 1 over
Foto zegt meer als duizend woorden. Ik gebruik nu zelf 1van deze sticks en ze bevallen prima!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
ok samenvatting ( onder voorbehoud van specs enzo )
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
SolidasRock
Nou dan heb ik tot dusver nog 1 over
* in afwachting tot naar huis magquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:01 schreef RvdLinden het volgende:
* in afwachting van het plaatje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef WalkingDisaster het volgende:
Sorry brent.. Tot dusver zijn ze gereserveerd..
quote:* WalkingDisaster Brentmeister noteert als reserver
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
SolidasRock
Reserve:
Brentmeiser
Siegfried
LordLynx
Brentmeister: gefeliciteerd, je staat niet meer als reservequote:
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
Brentmeister
Reserve:
Siegfried
LordLynx
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Brentmeister: gefeliciteerd, je staat niet meer als reserveen veel plezier ermee
![]()
@WalkingDisaster: Ik trek me terug, advies van een vriend aangezien mijn eigen dongle 100 mtr is, ik moet volgens hem gwoon ander software erop mieteren...
TS zegt toch dat het 80 mtr is? waarom wil je dan alsnog de class nr weten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Ohno het volgende:
Is de dongle class 1 of 2 bluetooth?
100 meter, 80 meter... Who cares! Ik wil gewoon kunnen communiceren met mijn GSM en de computer. Net of iemand het vanaf 80 gaat doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Brentmeister: gefeliciteerd, je staat niet meer als reserveen veel plezier ermee
![]()
@WalkingDisaster: Ik trek me terug, advies van een vriend aangezien mijn eigen dongle 100 mtr is, ik moet volgens hem gwoon ander software erop mieteren...
Willen deze mensen zich nog even melden in mijn mailbox!?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef WalkingDisaster het volgende:
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
SolidasRock
Reserve:
Brentmeiser
Siegfried
LordLynx
Je hebt mailquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Willen deze mensen zich nog even melden in mijn mailbox!?!
klopt als een bus,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:13 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Je hebt mail![]()
Althans, ik neem aan dat je adres bij MSN je gangbare mailadres is?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
klopt als een bus,
Was precies je profiel aan het checke om je te mailen
heus
SuperJERK
-Nielz-
Ohno
RvdLinden
Nickolodeon
Brentmeister
Reserve:
Siegfried
LordLynx
flesje_bier
-chefke-
WTFquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
Howly shit mensen!
Het geld van Brentmeister is er ook al !!
Postbank @ topspeed vandaag
Het punt is niet 100 of 80 mtr, het punt is dat ik straks 2 dongles heb, beetje zonde dus...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
100 meter, 80 meter... Who cares! Ik wil gewoon kunnen communiceren met mijn GSM en de computer. Net of iemand het vanaf 80 gaat doen.
Maar eerst moet ik mijn telefoon nog opgestuurd krijgen. Ik ga er morgen achteraan.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
Sorry brent, vriendinne hebben ook aandacht nodig
Morgen ben ik om 13.00 thuis, jij hebt de laatste bubbeltjes envelop
Precies, wij begrijpen mekaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het punt is niet 100 of 80 mtr, het punt is dat ik straks 2 dongles heb, beetje zonde dus...
Doorgaans zou het er dan de eerstvolgende werkdag moeten zijn, we zullen zienquote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef WalkingDisaster het volgende:
Aha, ben benieuwd of hij er al isKan ook maarzo dinsdag worden. Hij is zaterdag @ 13.45 op de post gegaan
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Contact mee gehad / verkocht:
heus --> verkocht
Brentmeister --> verkocht
Siegfried --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word maandag geregeld
flesje_bier --> Contact mee gehad, word geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
-chefke-
Reserve:
cheukert
Die van Siegfried en Flesjebier worden morgen verstuurdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
heus --> verkocht
Siegfried --> verkocht
flesje_bier --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word maandag geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
-chefke-
Reserve:
cheukert
Haha zei ik dat er een blauwe led op zat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Brentmeister het volgende:
En het is em hoor![]()
Hij heeft geen blauwe led, maar een groene
![]()
![]()
Nee perfect afgehandeld hoor, prima transactie![]()
heus --> verkocht
Siegfried --> verkocht
flesje_bier --> verkocht
cheukert --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
Laat nog ff een reactie achter in het ERVARINGEN topique!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Haha zei ik dat er een blauwe led op zat dan?![]()
[quote]
Neuh, dat hoopte ik
quote:
heus --> verkocht
Siegfried --> verkocht
flesje_bier --> verkocht
cheukert --> verkocht
Nickolodeon --> Contact gehad, word geregeld
Moeten nog reageren
LordLynx
Mocht lord_lynx afhaken
SuperJERK
leolinedance
kokos
SuperTJERKquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef leolinedance het volgende:
SuperTJERK belde net. Hij hoeft hem niet meer![]()
??quote:en mocht daarna Lord_lynx niet reageren zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij. Mocht het zover komen dan krijg je van mij bericht!
SuperJERK hoeft hem toch niet meer?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
wat?
Jij moet netjes in de rij wachten op de andereof bedoel je dat niet??
Sorry leo, ik moet persoonlijk bericht krijgen van SJERK anders gaat het feestje niet door ;P
quote:zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij.
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Vreemd, volgens het lijstje komt leolinedance na superJERK![]()
??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:21 schreef kokos het volgende:
[quote]
en mocht daarna Lord_lynx niet reageren zit SuperJERK vooraan, daarna ben jij. Mocht het zover komen dan krijg je van mij bericht!
Email.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Brentmeister het volgende:
Waar lees je dat eigenlijk? Of is dit via de mail gegaan
Niet, nadat hij mij terugmailde..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaWanneer verloopt tsjerk zijn optie tot koop
![]()
HOERRRR!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef WalkingDisaster het volgende:
>>::!! UPDATE !!::<<
Dit topic kan dicht, Nickolodeons geld is er, en SuperJERK heeft het ook overgemaakt.!
Voorzover, bedankt iedereen en een prettig leven verder!![]()
Hm sorry voor de mensen die ik bij deze teleurstel![]()
![]()
Tjerk hoeft zijn dinges niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
smacht?je bedoelt smart hoop ik?
![]()
Hier komt dus een klein probleempje om de hoek kijken voor jou en SJERK, ik ben woensdag pas weer thuis
Maar dan regel ik dat meteen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef Nickolodeon het volgende:
hier in brabant is het smacht...
Hij heeft geld gekregen voor de verkoop van zijn hond, en probeerd nu verwarring te zaaien in dit topic. Hij vertelde mij gister dat ie hem helemaal niet wilde hebben. Hij wist nieteens wat ie er allemaal mee kon doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
hoezo tjerk hoeft zijn ding niet meer? ik heb net 11,50 overgeschreven gekregen
Wat een vaag verhaal is dit nu weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef leolinedance het volgende:
Hij heeft geld gekregen voor de verkoop van zijn hond, en probeerd nu verwarring te zaaien in dit topic. Hij vertelde mij gister dat ie hem helemaal niet wilde hebben. Hij wist nieteens wat ie er allemaal mee kon doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |