abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:00:48 #26
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35397316
Dat is te begrijpen, maar om je eigen moeder nou een "verwenner van mannen" te noemen??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:00:59 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35397320
Doh.

Beetje raar spandoek. Hilarisch eigenlijk wel.

Door 410 gemaakt zeker?
A.M.A.B
pi_35397348
Erg goede 1e helft. Huntelaar erg sterk, Rosenberg en Rosales ook erg goed. Boukhari was trouwens wel slecht, wil zichzelf teveel bewijzen waardoor het mislukt.
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:05:07 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35397379
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:00 schreef Cart_man het volgende:
Doh.

Beetje raar spandoek. Hilarisch eigenlijk wel.

Door 410 gemaakt zeker?
410 maakt de spandoeken voor Zuid? Klopt, en Zuid maakt ze voor 410.

Is gewoon Amsterdamse humor, zelfspot hoort erbij.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35397476
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dat de vergruisde speler Boukari in de eerste helft goed speelde bedoel je?
Dat vergruisde zie ik niet terugkomen in de tekst. Maar goed, ik gebruik maar een slappe vertaalmachine op zich.
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:19:57 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35397689
Boukhari speelde gewoon weer belabberd gisteren, net als Lindenberg, laat die eens een paar pass oefeningetjes met de f-jes meedoen...

Krijgt Markus nog een lintje voor z'n strijd en inzet gisteren?
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:21:08 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35397713
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

410 maakt de spandoeken voor Zuid? Klopt, en Zuid maakt ze voor 410.

Is gewoon Amsterdamse humor, zelfspot hoort erbij.
410, zuid. Allemaal 1 pot nat.

Nu ja, ik heb geen problemen met dit beeld wat jullie van je moeders schetsen.
A.M.A.B
pi_35397779
Ze moeten die Blind ook een keer een schop onder z'n hol geven... "Als Inter een slechte dag heeft maken we een kans" "We hebben nog een kansje.."

Je bent trainer van AJAX man, we doen niet aan kansjes maar gaan er gewoon vol in. Makkelijk zat, ging prima in de eerste helft....
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:25:55 #34
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35397836
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:23 schreef Cid het volgende:
Ze moeten die Blind ook een keer een schop onder z'n hol geven... "Als Inter een slechte dag heeft maken we een kans" "We hebben nog een kansje.."

Je bent trainer van AJAX man, we doen niet aan kansjes maar gaan er gewoon vol in. Makkelijk zat, ging prima in de eerste helft....
van gaal zach het na de 2-0 verloren wedstrijd ook niet zitten, maar hij is nu ook weer 110% gemotiveerd. Tuurlijk is Blind terleurgesteld en ziet het niet echt zitten, maar dat komt wel goed.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:26:43 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35397854
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

410, zuid. Allemaal 1 pot nat.

Nu ja, ik heb geen problemen met dit beeld wat jullie van je moeders schetsen.
Snap ik, kan jou het schelen wiens moeder het is?

Of haar zoon Ajacied is of niet, lekker belangrijk, allemaal één pot nat!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35397881
Blind heeft gister weer eens gefaald door Boukhari en vooral Lindenbergh niet meteen eruit te halen in de 2e helft
2e helft was echt bagger.
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:51:01 #37
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_35398456
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Blind heeft gister weer eens gefaald door Boukhari en vooral Lindenbergh niet meteen eruit te halen in de 2e helft
2e helft was echt bagger.
Boukhari ben ik met je eens, maar voor Lindenbergh had je simpelweg geen vervanger op de bank zitten.
Passing van Lindenbergh was helft van de tijd beroerd, maar toch temporiseerde hij vaak goed en liep veel gaten dicht. Hij heeft ook bergen onopvallend, maar daardoor niet minder belangrijk werk verricht.
Blind had naar mijn idee wel eerder moeten ingrijpen door Boukhari eraf te halen en ook Babel eerder te brengen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_35398547
Ik ben weer nuchter .

AL met al gewoon een netjes resultaat als je het vooral had gezegd, maar 2-0 voor en dan het WEER gewoon weggegeven...... Precies op de dodelijkste momenten elke keer. Dan ben je gewoon niet scherp....

Maar goed, het valt dus nog allerdings mee hoe Ajax KAN voetballen, maar in de 2de helft was het weer drama. We hebben niet 1 kans gehad meer.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:55:52 #39
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35398577
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:19 schreef pfaf het volgende:
Boukhari speelde gewoon weer belabberd gisteren, net als Lindenberg, laat die eens een paar pass oefeningetjes met de f-jes meedoen...

Krijgt Markus nog een lintje voor z'n strijd en inzet gisteren?
Helemaal mee eens...

Boukhari in de eerste helft goed, in de tweede helft drama...

Markus heeft in aanvallend opzicht niet zoveel gebracht, maar heeft de longen uit zijn lijf gelopen om zijn defensive taak te volbrengen...

MARKUS, KJH Urby
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_35398658
Wat een sfeer voor de wedstrijd trouwens
pi_35398676
Boukhari zorgde in de 2de helft voor ZOVEEL fucking blaverlies, echt niet normaal. De debielste schoten op doel etc.. Maar goed, dat neem ik HEM niet kwalijk, hij doet wat hij kan.

Meneer Blind moet zijn ogen eens openen tijdens een wedstrijd en inzien wat de hele wereld wel ziet.... wisselen die gast!!
Get woke, go broke!
pi_35398691
Huntelaar = koning
Haleloeja
pi_35398718
Zuur dat het nog 2-2 werd. Maar wat een geweldige eerste helft. Zo zie ik dat graag, met passie en inzet voetballen. Gaan voor elke bal, en voor elkaar door het vuur gaan. Dat ontbreekt er nog weleens aan. Dus complimenten naar de ploeg toe, vooral de eerste helft
pi_35398746
maar 1 wissel toegepast, terwijl dat ook nog eens voor een van de gevaarlijkste mannen van het veld was...

blind wat doe je ons aan ?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35398801
Blind is een een tja..... staat debiel, maar hij is gewoon blind als het op wedstrijd lezen een aanvoelen aankomt, zijn ingrijpen zijn al zeldzaam, maar ook vaak verkeerd...

Ik zeg niet dat Blind je de wedstrijd kost gisteren, maar ik denk dat met wat beter wisselen het nog wel 2-1 had kunnen blijven. Inter kreeg onder andere door het falen van Boukhari veels te vaak balbezit....
Get woke, go broke!
pi_35398923
Trouwens... Van die proef met een vierde man heb ik ook niet veel gemerkt... Scheids was weer belabberd.....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35398987
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Trouwens... Van die proef met een vierde man heb ik ook niet veel gemerkt... Scheids was weer belabberd.....
Neuh, ik ook niet eigenlijk. Maar vond de scheids ook niet heel erg slecht hoor.
pi_35398996
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Boukari....

Zo jammer... in de eerste helft begon hij leuk, maar onze salonvoetballer moest weer mooi spelen ipv in dienst van het team.

Ik snap die blind echt niet gewoon.... Ipv Rosenberg die gewoon niet in de wedstrijd zit (mag ook wel een keer) haal je Rosales eruit en laat je Boukari ook nog staan... Hij heeft trouwens ook maar 1x gewisseld dacht ik?
Mr. Wiseguy, wie had hij in moeten brengen dan? Door die 'grote schoonmaak, opgeruimd staat netjes' transfers blijft er bar weinig over als er 4 spelers geblesseerd zijn.

O enne, Lindenbergh was slechter dan Boukhari; dat mag ook wel eens gezegd worden. Rosenberg, wat deed hij fout? Hij werd gewoon keer op keer door de aanvalsdriften van Emanuelson overgeslagen.
pi_35399053
Scheids, ach hij was soms wat pietluttig maar het viel wel mee. Alleen was hij soms met het geven van kaarten aan Inter wat te karig....
Get woke, go broke!
pi_35399054
Rosenberg kwam gewoon weinig in het spel voor.

En Lindenbergh was echt wel heel beroerd ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')