410 maakt de spandoeken voor Zuid? Klopt, en Zuid maakt ze voor 410.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:00 schreef Cart_man het volgende:
Doh.
Beetje raar spandoek. Hilarisch eigenlijk wel.
Door 410 gemaakt zeker?
Dat vergruisde zie ik niet terugkomen in de tekst. Maar goed, ik gebruik maar een slappe vertaalmachine op zich.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat de vergruisde speler Boukari in de eerste helft goed speelde bedoel je?
410, zuid. Allemaal 1 pot nat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
410 maakt de spandoeken voor Zuid? Klopt, en Zuid maakt ze voor 410.![]()
Is gewoon Amsterdamse humor, zelfspot hoort erbij.
van gaal zach het na de 2-0 verloren wedstrijd ook niet zitten, maar hij is nu ook weer 110% gemotiveerd. Tuurlijk is Blind terleurgesteld en ziet het niet echt zitten, maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:23 schreef Cid het volgende:
Ze moeten die Blind ook een keer een schop onder z'n hol geven... "Als Inter een slechte dag heeft maken we een kans" "We hebben nog een kansje.."
Je bent trainer van AJAX man, we doen niet aan kansjes maar gaan er gewoon vol in. Makkelijk zat, ging prima in de eerste helft....
Snap ik, kan jou het schelen wiens moeder het is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
410, zuid. Allemaal 1 pot nat.
Nu ja, ik heb geen problemen met dit beeld wat jullie van je moeders schetsen.![]()
Boukhari ben ik met je eens, maar voor Lindenbergh had je simpelweg geen vervanger op de bank zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Blind heeft gister weer eens gefaald door Boukhari en vooral Lindenbergh niet meteen eruit te halen in de 2e helft
2e helft was echt bagger.
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:19 schreef pfaf het volgende:
Boukhari speelde gewoon weer belabberd gisteren, net als Lindenberg, laat die eens een paar pass oefeningetjes met de f-jes meedoen...
Krijgt Markus nog een lintje voor z'n strijd en inzet gisteren?
Neuh, ik ook niet eigenlijk. Maar vond de scheids ook niet heel erg slecht hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Trouwens... Van die proef met een vierde man heb ik ook niet veel gemerkt... Scheids was weer belabberd.....
Mr. Wiseguy, wie had hij in moeten brengen dan? Door die 'grote schoonmaak, opgeruimd staat netjes' transfers blijft er bar weinig over als er 4 spelers geblesseerd zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Boukari....
Zo jammer... in de eerste helft begon hij leuk, maar onze salonvoetballer moest weer mooi spelen ipv in dienst van het team.
Ik snap die blind echt niet gewoon.... Ipv Rosenberg die gewoon niet in de wedstrijd zit (mag ook wel een keer) haal je Rosales eruit en laat je Boukari ook nog staan... Hij heeft trouwens ook maar 1x gewisseld dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |