abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35412072
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel had er misschien voor gezorgd dat onze linkerspits niet meer achter hun back hoefde aan rennen, maar andersom...
Zanetti houd je niet zomaar tegen met Babel. Ik denk dat Zanetti dan gewoon een paar keer kon doorlopen terwijl Babel erachteraan sjokte.
pi_35412136
Boukhari was gister de eerste helft best goed, maar de 2e helft weer ouderwets bagger.
pi_35412284
Ondanks dat ik Boukhari als een complete dweil vond voetballen (ja, dan heb ik het ook over de eerste helft) heeft hij wel veel inspanning geleverd, en dat is te waarderen. Ik heb hem heel wat keer het veld over zien rennen. Niet zoveel als Rosenberg.. maar dat is logisch
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:05:40 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35412330
Het is ook niet zijn inzet, die is best ok. Maar hij komt gewoon kwaliteit tekort, zeker als je tegen Inter moet.

HIj heeft soms wel een redelijk actie, maar tegen dit soort tegenstanders is het vrijwel altijd nutteloos...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35412373
Ja, maar tegen dit soort teams zijn er wel meer spelers van Ajax vrij nutteloos, niet alleen Nourdin. En zoals Jimjim het zegt, is het al veel beter.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35412529
wat ik zo gek vind van Boukhari is dat hij supertechnisch is buiten het veld, maar op het veld compleet a-technisch lijkt.
pi_35412616
Ach mensen, de kans bestaat dat dit de laatste wedstrijd van Boukhari in een Ajax-shirt was, dus ik kan ermee leven
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35412647
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ik zo gek vind van Boukhari is dat hij supertechnisch is buiten het veld, maar op het veld compleet a-technisch lijkt.
Op sommige momenten oogt het wat onbeholpen, terwijl hij dan eerst iets moeilijks doet. Die actie aan de zijlijn, dan gaat ie knap uit de draai op een kleine ruimte een verdediger voorbij en dan in de grote ruimte verloor hij de bal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35412719
Geen enkele lange pass kwam aan vanaf Boukhari. Lijkt wel of z'n traptechniek niet helemaal goed is, of dat hij kracht mist.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35412798
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Op sommige momenten oogt het wat onbeholpen, terwijl hij dan eerst iets moeilijks doet. Die actie aan de zijlijn, dan gaat ie knap uit de draai op een kleine ruimte een verdediger voorbij en dan in de grote ruimte verloor hij de bal.
ja hij is niet echt heel a-technisch, dat overdreef ik, maar hij gooit er nooit eens een actie tegenaan terwijl hij dat wel zou moeten kunnen. hij komt bijna nooit een mannetje voorbij.
pi_35412889
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Lindenbergh slecht inderdaad, zet daar Boukhari ook maar bij. Positief was Rosales, Rosenberg was aanvallend onzichtbaar en had gewisseld moeten worden voor Babel. Maar dat is mijn humbele opinie...
Rosenberg heeft geen normale bal gehad, terwijl ie toch steeds vrij stond.. Mede dankzij Boukhari die mooie acties leuker vind dan een goede pass.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:26:02 #262
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_35412987
Boukhari moet niet gaan nadenken. Het is een straatvoetballertje die briljant is in de kleine ruimte, maar wanneer hij de tijd krijgt om na te denken gaat het fout en neemt hij vaak juist de verkeerde beslissing.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_35413015
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef BoNi het volgende:
Boukhari moet niet gaan nadenken. Het is een straatvoetballertje die briljant is in de kleine ruimte, maar wanneer hij de tijd krijgt om na te denken gaat het fout en neemt hij vaak juist de verkeerde beslissing.
Helemaal mee eens.
quote:
22/2/2006 - Rosenberg steeds gelukkiger op links
(Gepost door RvN)

BRON: AD

Markus Rosenberg voelt zich nog steeds een spits, maar in een interview met het Algemeen Dagblad wordt duidelijk dat hij zich steeds beter begint te voetballen aan de linkerkant en dat dat in het Ajax systeem misschien wel zijn beste positie is. "Ik ben een centrumspits, altijd geweest. Maar ik merkte al snel dat het best goed bij mij past. Verdedigend moet ik op links positie kiezen, maar in balbezit heb ik een vrije rol. Ik kom vaker met mijn gezicht naar de goal dan als spits in een 4-3-3 systeem. Dat ligt me wel."

[ Bericht 43% gewijzigd door Radegast op 23-02-2006 17:49:21 ]
pi_35415103
Bij dezen nog mijn welgemeende felicitaties met de uitslag van gisteren tegen Internazionale.
Jammer dat de 2-0 werd weggegeven, maar gezien het spelbeeld was dat niet onverwacht of onverdiend.
Succes in het Guiseppe Meazza in elk geval en ik heb redelijk vertrouwen als Inter weer zo slap en nonchalant begint als gisteren.
Yeah baby Yeah!
pi_35415207
Mijn angst voor Adriano was trouwens volledig ongegrond, wat is die hopeloos uit vorm zeg! Als een lijk slenterde hij op over het veld. Nee, hij mag volgende keer weer spelen ipv de gevaarlijke Martins (waar ik normaal niet zo kapot van ben).
Houd van een lijntje.
pi_35415248
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn angst voor Adriano was trouwens volledig ongegrond, wat is die hopeloos uit vorm zeg! Als een lijk slenterde hij op over het veld. Nee, hij mag volgende keer weer spelen ipv de gevaarlijke Martins (waar ik normaal niet zo kapot van ben).
Ja, viel tegen of hij had gewoon geen zin.
Is ook een man van momenten die hij maar 2 keer liet zien, waarvan hij 1 keer Heitinga het bos instuurde en goed ook.
Wat deed Cruz trouwens bij Heitinga en wordt dit nog onderzocht nav tv-beelden?
Yeah baby Yeah!
pi_35415282
Wat was de eerste helft gisteren een genot. Na de 1-0 keek ik al om me heen, met grote vragende ogen hoe dit mogelijk was, maar na de 2-0... Ik werd gek ! Wat is het op zo'n moment heerlijk om in het stadion te zitten.
pi_35415301
Een klap volgens mij. Mag blijkbaar als je bij inter voetbalt.
Houd van een lijntje.
pi_35415336
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wat was de eerste helft gisteren een genot. Na de 1-0 keek ik al om me heen, met grote vragende ogen hoe dit mogelijk was, maar na de 2-0... Ik werd gek ! Wat is het op zo'n moment heerlijk om in het stadion te zitten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35415542
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Roeni3 het volgende:
Kwam totaal uit de lucht vallen en zulke momenten moet je koesteren
Yeah baby Yeah!
pi_35416724
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, viel tegen of hij had gewoon geen zin.
Is ook een man van momenten die hij maar 2 keer liet zien, waarvan hij 1 keer Heitinga het bos instuurde en goed ook.
Wat deed Cruz trouwens bij Heitinga en wordt dit nog onderzocht nav tv-beelden?
Hij sloeg hem in de loop ofzo?

Zal wel niet verder onderzocht worden
pi_35416810
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Hij sloeg hem in de loop ofzo?

Zal wel niet verder onderzocht worden
Ik zag het ook niet eigenlijk, op de beelden vond ik het nou ook niet echt overduidelijk dat 'ie hem hoekte. De reactie van Heitinga met dat vingertje was wel komisch.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35416888
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik zag het ook niet eigenlijk, op de beelden vond ik het nou ook niet echt overduidelijk dat 'ie hem hoekte. De reactie van Heitinga met dat vingertje was wel komisch.
Hij zal hem wel gewoon hard om ver hebben gelopen ofzo.
pi_35416992
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kwam totaal uit de lucht vallen en zulke momenten moet je koesteren
Had het er vandaag nog met mijn vader over. Het gevoel dat ik gisteren vooral na de 2-0 had, kan ik nu nog steeds terughalen . Man, wat wat was dat heerlijk. Springend 'Tien! Tien! Tien!' roepen, mijn capuchon over mijn hoofd trekkend van blijdschap en ongeloof, mijn ogen zo groot als tennisballen, vol vreugde over het Ajax dat wel even afgedroogd zou worden door Inter, dat al blij moest zijn met 'slechts' een 0-1 verlies, maar ondertussen wel mooi met 2-0 voorstond.

pi_35417041

Ik heb nog wel een klein roesje ja
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')