Zanetti houd je niet zomaar tegen met Babel. Ik denk dat Zanetti dan gewoon een paar keer kon doorlopen terwijl Babel erachteraan sjokte.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel had er misschien voor gezorgd dat onze linkerspits niet meer achter hun back hoefde aan rennen, maar andersom...
Op sommige momenten oogt het wat onbeholpen, terwijl hij dan eerst iets moeilijks doet. Die actie aan de zijlijn, dan gaat ie knap uit de draai op een kleine ruimte een verdediger voorbij en dan in de grote ruimte verloor hij de bal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ik zo gek vind van Boukhari is dat hij supertechnisch is buiten het veld, maar op het veld compleet a-technisch lijkt.
ja hij is niet echt heel a-technisch, dat overdreef ik, maar hij gooit er nooit eens een actie tegenaan terwijl hij dat wel zou moeten kunnen. hij komt bijna nooit een mannetje voorbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op sommige momenten oogt het wat onbeholpen, terwijl hij dan eerst iets moeilijks doet. Die actie aan de zijlijn, dan gaat ie knap uit de draai op een kleine ruimte een verdediger voorbij en dan in de grote ruimte verloor hij de bal.
Rosenberg heeft geen normale bal gehad, terwijl ie toch steeds vrij stond.. Mede dankzij Boukhari die mooie acties leuker vind dan een goede pass.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Lindenbergh slecht inderdaad, zet daar Boukhari ook maar bij. Positief was Rosales, Rosenberg was aanvallend onzichtbaar en had gewisseld moeten worden voor Babel. Maar dat is mijn humbele opinie...
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef BoNi het volgende:
Boukhari moet niet gaan nadenken. Het is een straatvoetballertje die briljant is in de kleine ruimte, maar wanneer hij de tijd krijgt om na te denken gaat het fout en neemt hij vaak juist de verkeerde beslissing.
quote:22/2/2006 - Rosenberg steeds gelukkiger op links
(Gepost door RvN)
BRON: AD
Markus Rosenberg voelt zich nog steeds een spits, maar in een interview met het Algemeen Dagblad wordt duidelijk dat hij zich steeds beter begint te voetballen aan de linkerkant en dat dat in het Ajax systeem misschien wel zijn beste positie is. "Ik ben een centrumspits, altijd geweest. Maar ik merkte al snel dat het best goed bij mij past. Verdedigend moet ik op links positie kiezen, maar in balbezit heb ik een vrije rol. Ik kom vaker met mijn gezicht naar de goal dan als spits in een 4-3-3 systeem. Dat ligt me wel."
Ja, viel tegen of hij had gewoon geen zin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn angst voor Adriano was trouwens volledig ongegrond, wat is die hopeloos uit vorm zeg! Als een lijk slenterde hij op over het veld. Nee, hij mag volgende keer weer spelen ipv de gevaarlijke Martins (waar ik normaal niet zo kapot van ben).
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wat was de eerste helft gisteren een genot. Na de 1-0 keek ik al om me heen, met grote vragende ogen hoe dit mogelijk was, maar na de 2-0... Ik werd gek! Wat is het op zo'n moment heerlijk om in het stadion te zitten.
Kwam totaal uit de lucht vallen en zulke momenten moet je koesterenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wat was de eerste helft gisteren een genot. Na de 1-0 keek ik al om me heen, met grote vragende ogen hoe dit mogelijk was, maar na de 2-0... Ik werd gek! Wat is het op zo'n moment heerlijk om in het stadion te zitten.
Hij sloeg hem in de loop ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, viel tegen of hij had gewoon geen zin.
Is ook een man van momenten die hij maar 2 keer liet zien, waarvan hij 1 keer Heitinga het bos instuurde en goed ook.
Wat deed Cruz trouwens bij Heitinga en wordt dit nog onderzocht nav tv-beelden?
Ik zag het ook niet eigenlijk, op de beelden vond ik het nou ook niet echt overduidelijk dat 'ie hem hoekte. De reactie van Heitinga met dat vingertje was wel komisch.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij sloeg hem in de loop ofzo?
Zal wel niet verder onderzocht worden![]()
Hij zal hem wel gewoon hard om ver hebben gelopen ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet eigenlijk, op de beelden vond ik het nou ook niet echt overduidelijk dat 'ie hem hoekte. De reactie van Heitinga met dat vingertje was wel komisch.
Had het er vandaag nog met mijn vader over. Het gevoel dat ik gisteren vooral na de 2-0 had, kan ik nu nog steeds terughalenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kwam totaal uit de lucht vallen en zulke momenten moet je koesteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |