ouderen zijn schijnheilige mensen die over alles en nog wat roddelen. als jongeren wat te zeggen hebben zeggen ze het tenminste in je gezichtquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, jongeren zijn nou éénmaal schorem en ouderen zijn onschuldige mensjes![]()
Hoezo Kimske ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef Kimske het volgende:
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld... snif
In mijn ervaring ligt dat meer aan het karakter van de betreffende persoon dan aan zijn/haar leeftijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ouderen zijn schijnheilige mensen die over alles en nog wat roddelen. als jongeren wat te zeggen hebben zeggen ze het tenminste in je gezicht
quote:Wat ik dus echt zat ben dat als er iets is dat het altijd maar op de jongeren afgeschoven word. Vooral als er iets vernield is word het gelijk maar op de jongeren afgeschoven. Zo zat word ik dat, alsof ouderen nou zo heilig zijn. NIET dus. In de grote steden is er zelfs een samenscholingsverbod, maar dan wel voor jongeren volgens mij. Is het jullie wel eens opgevallen dat er vaak oudere mensen (bejaarden) bij elkaar staan en het reilen en zeilen van de dag bespreken? Die worden dus niet uit elkaar gehaald, en die krijgen ook niet een boete. Maar kijk; als er nou een groepje jongeren bij elkaar staat en precies hetzelfde staan te doen dan word er dus wel opgetreden door de politie. Daar kan ik me dus zo aan ergeren.
Nog een voorbeeld: hier om de hoek is er een speeltuintje voor kleine kinderen met een bos ernaast. En hun vernielen dat bos dus echt heel erg, en wat hoor ik een paar dagen later? "Heb je het al gehoord? Die jongeren hebben weer eens iets vernield, zoiets gebeurde vroeger noooooit".
of een slimme leeftijd, en dat je daarna in vervalling gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
De puberteit is een moeilijke leeftijd ja![]()
Ik zou gewoon die ouderen uit elkaar gaan drijven, roddels verspreiden. Zeg gewoon tegen de ene oudere dat z'n vrouw het doet met de andere en dan wel snel wegrennen hequote:
dat de arme onschuldige jongeren oooooveral de schuld van krijgen, en polonaise (??) lopende bejaarden niet..quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
of een slimme leeftijd, en dat je daarna in vervalling gaat
is ook een idee(tje)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die ouderen uit elkaar gaan drijven, roddels verspreiden. Zeg gewoon tegen de ene oudere dat z'n vrouw het doet met de andere en dan wel snel wegrennen he
Oh zooo. Ja de wereld is bikkelhardquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef Kimske het volgende:
[..]
dat de arme onschuldige jongeren oooooveral de schuld van krijgen, en polonaise (??) lopende bejaarden niet..![]()
voor jongeren wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oh zooo. Ja de wereld is bikkelhard![]()
fijn dat je ook je goed onderbouwde mening komt uiten hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef Pinball het volgende:
Dat die kutjongeren tegenwoordig geen trap voor hun hol meer waard zijn komt vooral door die waardeloze schijtouders van ze, en de welhaast nog slechtere leerkrachten van nu.
Flikker op naar de SC met dat geklef.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje meldt zich hier ook weer eens even
Goedenavond allemaal![]()
Denk jij dat het het de schuld van die jongeren zelf is dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef CrazyPhunk het volgende:
fijn dat je ook je goed onderbouwde mening komt uiten hier
Ga jij lekker ff in vervallingquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
fijn dat je ook je goed onderbouwde mening komt uiten hier
Dit is al de SC geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flikker op naar de SC met dat geklef.![]()
Volgens mij staat er geen SC in de titel.quote:
ik vraag me af wie hier weg moeten, het merendeel wat hier gezellig komt slowchatten of die drie verdwaalde kippen die zich er aan ergerenquote:
Nóg niet nee, maar is inhoudelijk wel een SC geworden bijnaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij staat er geen SC in de titel.
Doei.
ben t helemaal met je eens in deze.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef Pinball het volgende:
Dat die kutjongeren tegenwoordig geen trap voor hun hol meer waard zijn komt vooral door die waardeloze schijtouders van ze, en de welhaast nog slechtere leerkrachten van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |