Nee dat je aan die virtuele leut weinig hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
De kusjes- en zwaaismileys komen van links
Nog nooit gehoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Anaal Lies ....... hoe kom je eropdie had ik nog niet gehoord
![]()
![]()
Tuurlijk wel !!! deuh , die heeft al een baard van hier tot tokio, nu nog ff Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies, of Anusliesjequote:Op donderdag 23 februari 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Met zo een naam
Dan heb je die kloon vast niet lang
]quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zit volledig op jullie level![]()
en ik ben vanaf nu niet meer verantwoordelijk voor mijn eigen postst![]()
iK WIST WEL DAT JE VEWRKEERD VOORKWAMquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tuurlijk wel !!! deuh , die heeft al een baard van hier tot tokio, nu nog ff Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies, of Anusliesje![]()
Oops capsquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
iK WIST WEL DAT JE VEWRKEERD VOORKWAM![]()
Heeeeeeeeeeej zandmannetje heeft me gevondenquote:
1. is er een fansitequote:Op donderdag 23 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik elke morgen een merel op mijn balkon heb?
Ik noem hem Bob.![]()
In het verleden zat hij urenlang te wachten.
Maar sinds ik terug ben uit de tropen leg ik elke morgen broodkruimeltjes voor Bob () op mijn balkon.
![]()
Ik ga nu dus maar snel maar bed, want anders zit Bob morgen weer urenlang op zijn brood te wachten.
hihihihihihihi
Mischien plaats ik binnenkort wel een enorme foto van Bob.
hahahahaha
Wat voor eten geef je hem, toch wel meer dan alleen broodkruimels? Kunnen we misschien allemaal wat van opstekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
Ik noem hem Bob.![]()
Maar sinds ik terug ben uit de tropen leg ik elke morgen broodkruimeltjes voor Bob () op mijn balkon.
![]()
Ik ga nu dus maar snel maar bed, want anders zit Bob morgen weer urenlang op zijn brood te wachten.
hihihihihihihi
hahahahaha
Vind je het gekquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
Ik noem hem Bob.![]()
![]()
hihihihihihihi
hahahahaha
Ik mag toch hopen vers gebakken uit de broodbakmachine... anders is het vogeltjes mishandelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor eten geef je hem, toch wel meer dan alleen broodkruimels? Kunnen we misschien allemaal wat van opsteken![]()
Juist te hopen oude.. anders slipt Bob dicht van vers broodquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:42 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen vers gebakken uit de broodbakmachine... anders is het vogeltjes mishandeling![]()
maar dan wel oud brood uit de broodbakmachinequote:Op donderdag 23 februari 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist te hopen oude.. anders slipt Bob dicht van vers brood
Laat hem anders ff over je toetsenbord pissen, dan kan ie het territorium vast een beetje verkennenquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
enne mensen, kga slapen!
Extravoor APK van mijn hond
![]()
truste!
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
maar dan wel oud brood uit de broodbakmachine
enne mensen, kga slapen!
Extravoor APK van mijn hond
![]()
truste!
Dat is ook niet aardig, daar kan APK een behoorljike electrische schok van krijgen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Laat hem anders ff over je toetsenbord pissen, dan kan ie het territorium vast een beetje verkennen
Je bent weer in de war met de SC manu, misschien moet je je daar maar tot beperken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:59 schreef Manu82 het volgende:
slaap lekker en tot morgen
zet jij de thee alvast klaar?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Een beetje een trieste mededeling: ik had net APK overstuur aan de telefoon. Bob is vanochtend niet op komen dagen.
Het klinkt misschien overdreven, en zelf had ik het ook niet zo ingeschat (hoewel hij het al wel eens over de merel had gehad) maar: hij is er echt kapót van.![]()
Ik heb geprobeerd om hem moed in te spreken, misschien is Bob een beetje ziekjes en blijf-ie vandaag in zijn nestje. En komt-ie morgen gewoon weer langs voor lekkere broodkruimeltjes.
Maar bij deze het vriendelijke verzoek of jullie de merel vandaag niet willen noemen, laat staan hem ermee jennen. Ik weet het: APK kan een enorme pestkop zijn, maar hij heeft ook gevoel en in zijn hart is het een goeie jongen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Een beetje een trieste mededeling: ik had net APK overstuur aan de telefoon. Bob is vanochtend niet op komen dagen.
Het klinkt misschien overdreven, en zelf had ik het ook niet zo ingeschat (hoewel hij het al wel eens over de merel had gehad) maar: hij is er echt kapót van.![]()
Ik heb geprobeerd om hem moed in te spreken, misschien is Bob een beetje ziekjes en blijf-ie vandaag in zijn nestje. En komt-ie morgen gewoon weer langs voor lekkere broodkruimeltjes.
Maar bij deze het vriendelijke verzoek of jullie de merel vandaag niet willen noemen, laat staan hem ermee jennen. Ik weet het: APK kan een enorme pestkop zijn, maar hij heeft ook gevoel en in zijn hart is het een goeie jongen.
Is Miep Vogelgriep daar nou ook al de Big Bos uit aan het hange, ze moet die arme Bob met rust latenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Mabelle het volgende:
OMG ... arme Bob die zit natuurlijk opgehokt en kan niet naar zijn grote liefde "broodkruimeltjeAPK"![]()
![]()
![]()
![]()
Belgische Fokkers kunnen nu hun ei kwijtquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ze zijn best creatief in het bedenken van ideeen daar in Belgie.![]()
zwangere in BB Belgie?
Talitha stelde in de SC er net een goeie vraag over....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Belgische Fokkers kunnen nu hun ei kwijt
Kans zit er dik in, ze moeten toch een stappie verder als de nederlandse BBquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Talitha stelde in de SC er net een goeie vraag over....
Hoe willen ze dat gaan doen met de bevalling daar in dat glazen huis
Zero privacy, dus dit ook volledig in beeld?
Maar de bevalling wil ik ook helemaal niet zien. Daarbij wordt bij "de bevalling" montage werk toegepast en alles wat ze buiten beeld willen houdn, blijft ook buiten beeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
Vind het ook niet bijzonder hoor, Tanja heeft het zelf ook al een keer gezegd en ben het met der eens, je hebt hier ook "de bevalling" en daar wordt ook niet zo'n ophef over gemaakt , alhoewel we wel live de nukken van een zwangere vrouw hebben kunnen meemaken
ik ben een bronquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Talitha stelde in de SC er net een goeie vraag over....
Hoe willen ze dat gaan doen met de bevalling daar in dat glazen huis
Zero privacy, dus dit ook volledig in beeld?
Mee eens.........vond ook dat alle aandacht naar Tanja ging, logisch natuurlijk , daarvoor zetten ze er een zwangere vrouw in , maar doordat kreeg je idd een heel ander BB als wat je gewend was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar de bevalling wil ik ook niet zien. Ben wel BB freak. Voor mij was heel het zwangerschaps/bevallingsgebeuren de grootste fout die ze ooit hhebben kunnen maken. Maakte dat BB voor mij geen BigBrother meer was. Maar alleen een hoop ergernis over de groe Buik&Baby show, alles voor dat vernieuwende element.
Kan Tanja niets aan doen, maar zo heb ik het wel ervaren en vond het een grote flop......
Nee hoor, van vreugde natuurlijkquote:
Jij kent me slechtquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, van vreugde natuurlijk![]()
Misschien hou ik wel van chaos en ellende, jij kent mij tenslotte ook nietquote:
Daar zit ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Misschien hou ik wel van chaos en ellende, jij kent mij tenslotte ook niet![]()
uhm... verplaats me maar weer terug naar de SC
Vond het persoonlijk erg jammer in ieder geval, is voor mij mede daardoor een van de slechtste BB's ever. Alhoewel de rest van die lui er ook geen goed aan deed. Dat ja en amen en discussies uit de weg blijven gaan, was ook niet echt bevorderlijk. Misschien wel de schuld van het erg zwakke optreden van BB zelf. Het was in mijn ogen ronduit slecht. Hoop op een betere en leukere BB6, mocht die er ooit nog komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mee eens.........vond ook dat alle aandacht naar Tanja ging, logisch natuurlijk , daarvoor zetten ze er een zwangere vrouw in , maar doordat kreeg je idd een heel ander BB als wat je gewend was.
Kan niet zeggen dat ik er niks aan vond, integendeel zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het persoonlijk erg jammer in ieder geval, is voor mij mede daardoor een van de slechtste BB's ever. Alhoewel de rest van die lui er ook geen goed aan deed. Dat ja en amen en discussies uit de weg blijven gaan, was ook niet echt bevorderlijk. Misschien wel de schuld van het erg zwakke optreden van BB zelf. Het was in mijn ogen ronduit slecht. Hoop op een betere en leukere BB6, mocht die er ooit nog komen
Zo kijkt iedereen er gelukkig anders tegenaan. Gamezequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik er niks aan vond, integendeel zelfsop elk BB is er wel commentaar en dat maakt BB zo leuk
Ga nu ff gamen met de boys, laterzzzzzzzzz![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je bent weer in de war met de SC manu, misschien moet je je daar maar tot beperken.
een of andere nerd had me vannacht overgehaald om Onslow erop te zettenquote:
Hijs alweer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een of andere nerd had me vannacht overgehaald om Onslow erop te zetten
Melke bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |