abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35392249
Wanneer kun je er het beste verkopen. Rekening houdend met het tijdstip wanneer je veiling afloopt. Acht uur savonds? rond de middag pauze, ergens in het weekend?

Met Welke zoekopdrachten krijg je de leukste dingen? dus ontwijk je al die bagger als muntjes en kleding.

Waar moet je nog meer op letten?

Wat zijn de uberkoopjes die je hebt gemaakt op ebay? Ik een gamecube spel voor 12.51 incl.
pi_35392414
ik zocht eens op een bandnaam, en dat was "green day" maar sommige mensen schrijven het ook anders zoals: greenday, dus aan elkaar. zo ben ik dus aan een hele goedkope dvd gekomen, die trouwens nu nog te koop word aangeboden .

je kan het beste verkopen, zodat hij afloopt op 12 uur savonds, zodat er nog veel meer mensen op kunnen gaan bieden. anders zit je met werktijden e.d. de avond is toch bijna iedereen wakker en vrij.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:10:14 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_35392839
als je wilt kopen moet je gewoon vaak kijken, hopen dat je op tijd iets vind.
ook zoeken op manieren die niet voor de hand liggen, dan ben je vaak 1 vd weinigen die iets vind

mijn uberkoop was een cd single die geregeld voor 80 pond over de balk gaat voor 2.99 pond kopen omdat iemand 'm met "koop nu" neergezet had. hij had niet door dat het een zeldsame cd was

je hebt ook programaatjes die op het laatste moment gaan bieden, heb je minder kans overboden te worden en de prijs blijft dan vaak lager.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_35392878
Fotoboek verpester jij hier?
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:12:17 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_35392897
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef outcast_within het volgende:
Fotoboek verpester jij hier?
jij begon

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_35392932
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef timbob het volgende:

[..]

jij begon
Jij hebt geen leven/nou ja wel een klein beetje leven/mist een slet in je leven
pi_35395500
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')