Kijk, dat zijn nog eens mooie prijzenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb ze bij de Action gezien. In het oranje. Kwaliteit is niet echt denderend.
Kost geloof ik iets van 1,50 euro.
Díe ja!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
briljante uitvinding!
[afbeelding]
Gewoon zoals gemeld in je topic titel. Ze hebben nu een hele zooi van dat oranje spul. Kan niet missenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens mooie prijzen. Weet je soms ook hoe ze daar bij Action genoemd werden?
Bij de Action wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn ze alleen maar in het oranje verkrijgbaar?
Met het oog op het komend WK is dat toch leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn ze alleen maar in het oranje verkrijgbaar?
waaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Kun je net zo goed een badmuts opzetten.
maar dat verpest je kapselquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Kun je net zo goed een badmuts opzetten.
Maar hij is toch al verpest [standaard antwoord @ paultjuhhh]quote:
Iemand die geen natte haren wil, en dus kan diegene net zo goed een badmuts dragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
maar ff serieus wie gaat er met zo'n miniparaplu op zn kop lopen?!?!
oh ik dacht dat je het over mn basketbalsetje hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef skiczukie het volgende:
Snap je het nu Paul?
Had ik ook. Dat rood stoot mooi af tegen dat wit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mn basketbalsetje had
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
maar ff serieus wie gaat er met zo'n miniparaplu op zn kop lopen?!?!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Yeahinho het volgende:
Het is inderdaad belachelijk. Maar wél uiterst effectief.
En erg handig voor tijdens een regenachtige carnavalsoptocht.
Ja, vind ik nu ook. Ik ben er al verliefd op sinds ik ze een keer bij de Intertoys heb zien staan een jaar of 8 terug. En niet gekochtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Wakey het volgende:
Nav dit topic vraag ik me nu af waarom een hoofdparaplu belachelijk is... en een gewone paraplu niet. Dat is eigenlijk nog veel dommer, omdat je dan een hand moet 'opofferen' terwijl dat ding gewoon op je hoofd kan staan.![]()
Nee, ik heb zelf geen hoofdparaplu, maar zie wel het voordeel ervan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |