abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35391170
Uit de SC:

Monnie belt met haar vriend over de ruzie met Viola... dat het nu weer goed is.

Haar vriend zegt dat de voice over partij heeft getrokken voor Viola in de uitzending... en dat vond hij niet netjes.

Monique heeft een microfoon gevonden in het toilet... John heeft hem eruitgetrokken.

En hup... streams weg.

(WickedAngel)

Auke heeft het met Ferri over de verkoop van lachgas en dat het loopt als een trein. Soka heef het over diew man jow die net as Hazesss lijk swa zet hem een pet op en het is hazes swa.... Ja ook Soka heeft eens lachgas geprobeert men....

John geeft de crew nog even eten.

[ Bericht 17% gewijzigd door SuperMOM op 23-02-2006 00:22:31 ]
pi_35391921
kan iemand het even overnemen ik ben te bevooroordeeld nu
pi_35391986
Monique: waarom denk je dat er zoveel mensen via internet kijken? Het komt hier veel echter over... op tv wordt alles verknipt.
pi_35392191
Viola zit aan tafel met een stapel mailtjes..... ze bladert er doorheen alsof ze geïnteresseerd is, maar zit ondertussen met een van de achtergebleven mensen te praten over onroerend goed in het buitenland en meer van dat soort zaken. Ze kijkt meer de persoon aan dan dat ze op de mailtjes kijkt.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35392491
Auke inspecteert de logeerkamer nog een keer en lijkt lachend naar de camera te zeggen dat ze de bedden niet tegen elkaar laten staan.

pi_35392612
De laatste gasten verlaten het hotel.

Auke loopt snel met hun mee omdat hij nog zijn spullen voor de nacht uit de auto moet gaan halen.
pi_35392962
Viola is weer druk met spullen verplaatsen en Bonnie en Anita ruimen de keuken wat op.

John is moe en is richting slaapkamer vertrokken
pi_35393021
Ferri heeft buiten de deksel van de jacuzzi open gedaan, waarschijnlijk voor Auke en Sokaboy.

Hij zit nu weer druk te tikken op kantoor
pi_35393295
Viola loopt de badkamer binnen waar Auke net onder de douche wil gaan.

"Moet ik even weg" vraagt hij. "Nee hoor, ik ben degene die weg moet", zegt Viola.

pi_35393400
Viola en Bonnie vragen aan de cameramensen via R2D2 of ze kaas of worst willen

pi_35393424
Hmmm lounge muziek..hmmmm lekkerrrr... leverworst erbij volgens Viool bij R2D2
pi_35393601
Soka en Auke waren net in de bedroom aan het dollen

(Foreverblue)

Auke en Soka draaien muziek en Viola en Bonnie blaten tegen de tafel camera:

(Foreverblue)

Ferri roept iedereen op toe de zoveelste maart? Mappa Mondo, loungen!!!!

Muziek moet uit van de redactie zodat we de goede gesprekken kunnen horen tussen de hoteliers??

Ferri: ik ga zo pitten... als die gasten wat willen hebben pakken ze het zelf wel. En anders let de (fluit) wel op.
Viola: Die hebben alleen maar bandjes met zender checken... meer doen ze niet...

Soca komt binnen en zegt sjee Auke ligt helemaal alleen met mij....Niemand van de dames reageren en gaan slapen.........
42 camera's houden je in de gaten Soka zegt Viola

[ Bericht 19% gewijzigd door SuperMOM op 23-02-2006 02:08:21 ]
pi_35394486
Ferri heeft met Auke een tijd in het bad (zonder bubbels) liggen weken en kletsen over alles en niets....

Nu zien we alleen de tuin en horen het lawaai van langs rijdende vrachtwagens.... waar de rest is? Geen idee, in bed denk ik
pi_35394699
Auke zit helemaal alleen in het bad (zonder bubbels) te lallen en te zingen...."hallooooo mogen de bubbels aan? we kletsen nu toch niet? Mag het bubbelbad aan??"

Auke "waar zijn die vrouwen? " Auke riep Monique....en Holt....(Monique ligt nu veilig bij de mannen te slapen )

Geen antwoord en hij drinkt de fles nog even leeg en stoot zijn kop aan de rand.

(Foreverblue)

Soka komt bij hem zitten en klets relaxed met hem. Auke vraagt zich af welke duizenden mensen nu nog naar hem kijken?

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 23-02-2006 03:10:27 ]
pi_35394828
Soka boy was even weg en Auke was druk aan het lallen.... waar zijn de vrouwen?.....heeej hoooo... Heej wist je dat Ferri in Amerika woont?? Ja dat zei je al zegt Soka tegen Auke en hups... de streams op de snurkende mede hoteliers.

(Sjet)

Alle streams zijn nu op de gang en fantastische gestylde eethoek gericht, mogen niets meer zien en horen van het (bubbel) bad...........

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperMOM op 23-02-2006 03:30:42 ]
pi_35394974
Alle streams staan nu op de gang, zien niets meer van het (bubbel) bad dus ben er ook weg van....
pi_35395428
05:33
Auke Redelaar komt via de schuifpui het huis weer in..
Karper diem, vis van de dag
pi_35395433
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 05:42 schreef dl3b het volgende:
05:33
Auke Redelaar komt via de schijfpui het huis weer in.
en gaat douchen

pi_35395451
Zou hij, als manager van socaboy hem opdracht hebben gegeven met het schepnetje het bad rond te gaan?
pi_35395481
Auke doet een poging wat flyers? op te hangen

pi_35395484
06:03
Socaboy is back in da house
pi_35395487
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 06:04 schreef dl3b het volgende:
06:03
Socaboy is back in da house
pi_35395491
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 06:03 schreef nachtzuster het volgende:
Auke doet een poging wat flyers? op te hangen
Met de nadruk op poging, hij lijkt op zijn minst erg dronken.
pi_35395512
Socaboy heeft blijkbaar een hoop lol in de slaapkamer(zien doen we niets), en loopt een aantal keren op en neer naar de badkamer.

Socaboy rommelt met de magnetron,
roept "what the fuck is this" en sloft terug naar de slaapkamer,
waar hij blijkbaar raad vraagt.

[ Bericht 11% gewijzigd door dl3b op 23-02-2006 06:52:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')