Split pot, wordt in zo'n geval volgens mij niet gekeken naar het tweede kaart. Wel als er bijvoorbeeld twee pairs op tafels liggen. Wie dan de hoogste vijfde kaart heeft, wint de pot. Mochten er verder niks beters zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat het dan om de andere kaart die je er bij hebt.
Heb jij ruiten aas, schoppen 9, en hij klaver aas, schoppen boer, dan wint hij.
Nee, er wordt altijd gekeken naar de combinatie van de vijf beste kaarten. Ze hebben er nu beiden drie geselecteerd en er moeten er dus nog twee bij gekozen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Split pot, wordt in zo'n geval volgens mij niet gekeken naar het tweede kaart. Wel als er bijvoorbeeld twee pairs op tafels liggen. Wie dan de hoogste vijfde kaart heeft, wint de pot. Mochten er verder niks beters zijn.
Toch nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Split pot, wordt in zo'n geval volgens mij niet gekeken naar het tweede kaart. Wel als er bijvoorbeeld twee pairs op tafels liggen. Wie dan de hoogste vijfde kaart heeft, wint de pot. Mochten er verder niks beters zijn.
2 pairs op de tafel = 4 kaartenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef lycnix het volgende:
idd, hoogste 5 kaarten, daarom deze discussie, maar ik geloof dat texas holdem door jullie idd split pot is.. bevestig dit even aub, het gaat hier om 180 euro
Er word bij Texas Hold'em nooit onderscheid gemaakt tussen de kleur van de kaarten. Een aas is een aas is een aas. Schoppenaas is evenveel als Ruitenaas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef lycnix het volgende:
nope, het gaat om de hoogste kaart, volgorde is schoppen, harten en wat dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Er word bij Texas Hold'em nooit onderscheid gemaakt tussen de kleur van de kaarten. Een aas is een aas is een aas. Schoppenaas is evenveel als Ruitenaas.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef BitetheBullet het volgende:
2 pairs + ace kicker, dat hebben jullie beiden, dus gewoon split pot, no hard feelings.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Overlast het volgende:
Lekker suf dat je voor zulke bedragen gaat spelen als je de regels niet kent.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Overlast het volgende:
shit, te weinig iq hier om daar aan te denkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Phoenixjuh het volgende:
Gewoon keihard liegen en die 180 euro in eigen zak steken.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef lycnix het volgende:
btw, 50$ gratis bij partypoker als je je paspoort scant, zie pokercollege.nl
Wat kunnen ze zoal beginnen met een low-res kopie van je paspoortquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Phoenixjuh het volgende:
Als je een beetje handig bent met photoshop ga je die kopie een beetje vervalsen uiteraard. Je echte paspoort gegevens sturen moet je NOOIT doen. Als ze misbruik maken van je gegevens dan ben je flink de lul.
whehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef outcast_within het volgende:
bedankt zich vreselijke dingen die met je paspoort kunnen gebeuren.
Maar gok bedrijven zijn meestal opgericht vanuit een nobel en eerlijke gedachte, dus wat dat betreft. Ik zeg doen mensen![]()
Alleen stuur je een kopie van je paspoort naar Poker College, niet naar Party Poker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wat kunnen ze zoal beginnen met een low-res kopie van je paspoort![]()
Daarbij is party-poker de grootste online pokersite ter wereld, dus zullen ze echt niet proberen mensen op deze manier op te lichten, ze verdienen miljoenen per dag.
Holdem Poker kan je dat doen, en zelf een wachtwoord toevoegen als je wilt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef maartena het volgende:
Kent iemand trouwens websites en/of software waarmee een prive tafel of poker server mee kan worden aangemaakt? Het lijkt me leuk om eens met een paar fokkers te gaan pokeren online, gewoon voor de grap etc....
Je 50? Je had toch 90 gewonnen?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef lycnix het volgende:
ik heb vandaag mijn 50 eur gekregen, alleen al weer verspild, je moet trouwens wel 500 handen spelen voor je het mag innen.
Je had tegen je eigen vrienden moeten spelen, dan blijft het geld binnen de vriendenkring.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:42 schreef lycnix het volgende:
sorry, 50 dollar op partypoker via pokkercollege.nl
Als je toch wat geld over hebt... waarom niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Overlast het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |