hahaha idd, en gister werden ze alle 4 dus bijna daadwerkelijk aangereden door 'n auto... op één wiel, door rood, pet op... was me toch een mooi spectakel geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Molluck het volgende:
En als ze je dan voorbij komen dan kijken ze altijd zo stoer opzij van "boh gek, mijn fiets heeft twee wielen maar ik gebruik er maar één, lollers!"
Ik heb dan altijd zoiets van, Tyf op man, als je straks omvalt dan neem je mij mee in je val
Jawel, als je de hele dag niks beters te doen hebt!!!quote:
Daar woon ik 500 meter vandaanquote:
wat een scooter-jostie'squote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef Maisnon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_ZllAMpTdaI&search=wheely%20180cc%20motorscooter%20kanaleneiland%20burnout
Kanaleneiland Power to the King Kong!
Vetjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar woon ik 500 meter vandaan![]()
Die gasten doen het goed![]()
Zit gisteren op de bank, hoor ik sirenes.
Kijk ik naar buiten, komen er 2 motorrunners op hun achterwiel voorbij rijden, terwijl er 2 politieauto's achteraan zitten![]()
Ja, je maakt wat mee in Utrecht![]()
Ik moest verschrikkelijk lachen, puur en alleen omdat de Politie ze nooit te pakken krijgt en die gasten gewoon spelen met de Politiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vetjesjammer dat je geen camera bij de hand had
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Dan denk je dat je alles gezien hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik zag vandaag twee gozertjes een quad te duwen.![]()
Wie zegt dat ik geen wheelies kan maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDe![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Guvnor het volgende:
Wat boeit het nou of ze een traingsbroek aan hebben, heb ik ook altijd aan. heb geen eens andere broeken dan trainingsbroeken.. zijn jullie nu meer dan ons, mogen wij nu niet meer leven, waren wij leiding gevende in de tachtig jarige oorlog? hih
joehoe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |