foto!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef DR787 het volgende:
Mên, kmoest gewoon 5x schijten vandaag. Mijn kringspier is weggeschuurd door de hete grove stromende klodders faeces, echt painful
![]()
Ik maak vet stappen ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Mojave het volgende:
shit man
de nieuwe TubBoy foto'squote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef DR787 het volgende:
Mên, kmoest gewoon 5x schijten vandaag. Mijn kringspier is weggeschuurd door de hete grove stromende klodders faeces, echt painful
![]()
Jij hebt zeker geen vriendin?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Wollige_Wolly het volgende:
Heerlijk tochVooral als het er met moeite uitkomt, dat je dan lekker hard moet persen, beetje pijnlijk zodat je gaat kreunen
![]()
![]()
aha.. maar.. ik vat 'm niequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Ik schijn hetero te zijn dus tsjah![]()
lekker je eigen lichaam en geest vergiftigenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Gershom het volgende:
1x in de 3 dagen, dat is chill!!
Ik heb zelfs een keer, toen ik in Polen was ivm een uitwisseling, een week niet gescheten.. Best ziek
Lekker lang nagenietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Leer2eK het volgende:
Had je geen last van een branderig gevoel? Soms al schijt ik vaak, dan wil ik opstaan om af te vegen, maar dan doet het zo'n pijn dat ik gewoon maar blijf zitten..............
jij in dit topic metquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pony-Lover het volgende:
Neem eens normaal voedsel tot je ipv alleen maar rotzooi
Nee, laten we dat nou es niet doen.quote:
Had je ook moeten doen nadat je die nieuwe bureaustoel had gekocht..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pony-Lover het volgende:
Neem eens normaal voedsel tot je ipv alleen maar rotzooi
bureaustoelgangquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Had je ook moeten doen nadat je die nieuwe bureaustoel had gekocht..![]()
![]()
hoezo ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, laten we dat nou es niet doen.
hoi mamquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoezo ?
jij zat net toch ook in mijn fobo te glurenzonder berichtje achter te laten trouwens
![]()
Kom op zeg dude, Kben geen homoquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef faculty het volgende:
of bananen eten, helpen tegen het schijten
en dan mikken op die vliegquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:18 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
jij poept zkr ook als je uitgaat in de pispot
gaaaaaaaatverdamme smeerpijpquote:
quote:
wat is daar chill aan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Gershom het volgende:
1x in de 3 dagen, dat is chill!!
waarom ga je staan om af te vegenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Leer2eK het volgende:
Had je geen last van een branderig gevoel? Soms al schijt ik vaak, dan wil ik opstaan om af te vegen, maar dan doet het zo'n pijn dat ik gewoon maar blijf zitten..............
en jij zo naar die van die gozer naast je kijken en hij zo terugkijken van "wtf?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kom ook wel is op herentoilet met mn plastuitje hoor![]()
ja en terwijl je kijkt ,lichaam meedraaien en over zn shoes pissenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
en jij zo naar die van die gozer naast je kijken en hij zo terugkijken van "wtf?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |