Moet je maar je boxen aan doen schat... of een geluidskaart in je pc stoppenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
En ik heb 'Du' ook gemist...![]()
Du... bist alles... was ich habe... auf der Welt...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
vertaling:
- 'Neem het mee roeien.'
- 'Steek. Ik wil niet snacken met jou.'
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jacques Herb heet in de SV Kacques Herbes![]()
Ik heb een stekkertje dat nergens op past, ja!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar je boxen aan doen schat... of een geluidskaart in je pc stoppen
Nee, dat klopt maar Sjaak houdt van ruig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja was bekend en nee hoeft niet ruig te gaan in een parenclub![]()
Ik ken dat ja... ik heb ook een stekkertje dat niet overal in wilquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een stekkertje dat nergens op past, ja!![]()
Stiekem bevalt het me best zo hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken dat ja... ik heb ook een stekkertje dat niet overal in wil
Ik hoef hem ook niet tegen te komen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt maar Sjaak houdt van ruig.
Ik vind het een eng ventje, kan er niks aan doen maar ik krijg van hem nou echt rillingen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken dat ja... ik heb ook een stekkertje dat niet overal in wil
Voor volk en vaderland dan hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vlag over de kop en ...................
Ja hoor. Moet je ons daar toestemming voor vragenquote:
Heb je geen koptelefoon dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Maar even serieus... ahum... de stekker van mijn boxen past gewoon niet op het kastje. Heb ze apart gekocht. Einde verhaal.
Zakdoeken kunnen wel weg![]()
Waarin?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen koptelefoon dan?Of een kleintje van je MP3 speler? Douw je die er gewoon in
Ja... dat is lastig dan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Maar even serieus... ahum... de stekker van mijn boxen past gewoon niet op het kastje. Heb ze apart gekocht. Einde verhaal.
Zakdoeken kunnen wel weg![]()
Nee dat moeten jullie juist regelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet je ons daar toestemming voor vragen![]()
Truste Bluezzquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook het hotel weer verlaten
Zestienhonderd euro voor een date met Johnquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie juist regelenvia bewoners@endemol.tv
![]()
1600 euro vandaag!!!
Laters Bluezzquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
* BONG4002 begeleid je rustig naar buiten en zegt:quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Tot ziens Bluezzquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Je bent echt in de stemming, hè?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is die Indo????
Daaag Bluezz en nee was vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zestienhonderd euro voor een date met John![]()
Slaap lekker Bluezzzzzzzzquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ohh ok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daaag Bluezz en nee was vandaag opgehaald
Ik wil gewoon gratis met John op stap![]()
sorriequote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
verdorie ik vertel weer veel te veel over mijzelfedit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |