Sokko Sokko!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je leerd nog wel eens wat van Ryman is laat![]()
thnxquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Pff dat is zo'n Josti smiley..![]()
Neem dan de echte:
[afbeelding]
oja sorry, was ik ff vergetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Niks eraf!![]()
Ik hou me aan Verdonk's wetten. Integratie is my middlename!![]()
thnx zal et es proberen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Deze code inplakken.
Niet die Josti-smiley toch!quote:
| 1 |
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[afbeelding]
Dit is de Josti smiley!
waarom noem je die ene de josti smile?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet die Josti-smiley toch!
Deze is beter. Dat vindt APK ook!!
[ code verwijderd ]
haha nee die is voor roel toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[afbeelding]
Dit is de Josti smiley!
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Ik ga maar weer eens richting bed. Welterusten mensen!
trusten, kga ook zo....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
heeft ing dat gezegd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef crazymamma het volgende:
Josti moest toch "doodverbranden" volgens Ing!!!!!!!!!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Je gaat inderdaad vroeg vandaagquote:
ghe, meestal als ik zeg dat ik zo ga, komt SO weer ff langs en blijf ik weer een uur langer plakken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad vroeg vandaag![]()
Welke film?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Kimske het volgende:
film was ook bagger trouwens
Hmm...Titel zegt me niet veel...maar is dus geen aanrader als ik je zo hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |