Kom jij daar nou pas achterquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, die broer van Sjoerdje zit hier ook dus
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tanja!
dat is toch diegene die een kindje heeft gekregen in bb?
ik heb t niet echt gevolgd maar gaat t goed ermee?
*proest*quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij gegon
Ik constateer slechts dat jij er over doorgaat in dit topic.
uuh wrong answerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Alweer een paar delen gemist.
Ik heb geen zin alles terug te lezen, maar is SO al ontmaskert als zijnde Joost ofzo, intussen?
Een neef van mijn nicht, van mijn tanta z'n oom (aan de vaders kant) heeft net zo een hond als tanjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef Kimske het volgende:
[..]
*proest*
Nou mannetje, blijkbaar heb je weer iemand nodig om op te zieken, ik zeg, ga je gang, stoor me er verder niet aan hoor...
( en hond, katten, neefjes, nichtjes, ooms, tantes etc etc etc ook niet)
go nuts!
Sorry, ik volg niet qua BB-gebeuren alles.quote:
pofedikkemaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je vergeet kindertekeningen toe te voegen
echt?? gaaf man!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een neef van mijn nicht, van mijn tanta z'n oom (aan de vaders kant) heeft net zo een hond als tanja![]()
toevallig is ie mooi vind ik, maar ik vind zn karakter voor zover ik dat heb mogen zien erg leuk!!wat hij ook zei toen ie weg ging uit HBB kon ik me helemaal in plaatsen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Day het volgende:
Tan, vind je Bart serieus een lekker ding?
wat voor ras is et dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een neef van mijn nicht, van mijn tanta z'n oom (aan de vaders kant) heeft net zo een hond als tanja![]()
Ik zou haast gaan denken dat jij je msn bronnen niet volledig gebruiktquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik volg niet qua BB-gebeuren alles.
Sjoerd ken ik IRL van een meeting, Bart schijnt regelmatig in Utreg gesignaleerd te worden door het zoontje van Bluezz, maar van alle nicknames op Fok! ben ik niet op de hoogte.
Niet!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik volg niet qua BB-gebeuren alles.
Sjoerd ken ik IRL van een meeting, Bart schijnt regelmatig in Utreg gesignaleerd te worden door het zoontje van Bluezz, maar van alle nicknames op Fok! ben ik niet op de hoogte.
kim niet zo plagenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd....ook wel apart eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
Trouwens uberhaupt mbt Jump valt me op dat hij de eerste week na Bart's vertrek hier vaak nog was daarna minder en nu uberhaupt bijna niet meer......
Geen moeilijke vragen stellen nuquote:
Ik heb haast nooit msn aanstaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
Ik zou haast gaan denken dat jij je msn bronnen niet volledig gebruikt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb haast nooit msn aanstaan.
Dat is alleen voorbehuden tot een heel klein clubje bekenden van mij.![]()
Ik plaag kim niet, wil gvd haar spiegel kopen, heeft ze hem al verkochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |