abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35505290
Ik had gedacht dat iedereen gewoon een idool heeft waar hij/zij elke week standaard op stemt. Ik had dus ook gedacht dat Ellen er gister uit zou vliegen, hoe vreselijk goed ze het gister ook deed. Maar dat klopt dus niet, door haar prestaties krijgt ze opeens (met Floortje) de meeste stemmen! Verrassend, maar toch wel cool Ellen heeft gewoon wat!
  zondag 26 februari 2006 @ 12:10:22 #177
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35505537
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef _ThndR het volgende:
Ik had gedacht dat iedereen gewoon een idool heeft waar hij/zij elke week standaard op stemt. Ik had dus ook gedacht dat Ellen er gister uit zou vliegen, hoe vreselijk goed ze het gister ook deed. Maar dat klopt dus niet, door haar prestaties krijgt ze opeens (met Floortje) de meeste stemmen! Verrassend, maar toch wel cool Ellen heeft gewoon wat!
Ik denk dat Floortjes haar hoogepunt met fans allang heeft bereikt. Ellen krijgt er elke week weer fans bij
Dat merk je hier op Fok ook heel erg!
pi_35505659
Nou, ik denk dat Floortje er nu toch echt wel met kop en schouders bovenuit gaat steken... Angelique was vrijwel de enige die net zo mooi kon zingen als Floortje. Ellen was gister steengoed, maar ik zie dat nog steeds een beetje als een uitzondering... Ik denk dat Floortje nu gemakkelijk de nieuwe idol gaat worden.

Kom maar op met die kritiek
  zondag 26 februari 2006 @ 12:16:57 #179
109180 Woelli
pi_35505711
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef _ThndR het volgende:
Nou, ik denk dat Floortje er nu toch echt wel met kop en schouders bovenuit gaat steken... Angelique was vrijwel de enige die net zo mooi kon zingen als Floortje. Ellen was gister steengoed, maar ik zie dat nog steeds een beetje als een uitzondering... Ik denk dat Floortje nu gemakkelijk de nieuwe idol gaat worden.

Kom maar op met die kritiek
Als Floortje echt met de kop en schouders boven uitsteekt hoe verklaar je dat Ellen net als Floortje 29% van de stemmen had!
pi_35505825
Bigband is gewoon helemaal Ellens terrein. Dit is de eerste keer dat ze echt absoluut de beste was. Dat is ook meteen (terecht) terug te vinden in de stemming. Ik ben erg benieuwd of het Ellen lukt weer zo goed te presteren als gister, misschien is het mogelijk nu ze liedjes moeten zingen die echt bij ze passen

Ik bedoel dus dat Floortje over het algemeen beter heeft gepresteerd dan Ellen de afgelopen weken, en ik denk ook dat dat meetelt
  zondag 26 februari 2006 @ 12:24:52 #181
109180 Woelli
pi_35505940
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef _ThndR het volgende:
Bigband is gewoon helemaal Ellens terrein. Dit is de eerste keer dat ze echt absoluut de beste was. Dat is ook meteen (terecht) terug te vinden in de stemming. Ik ben erg benieuwd of het Ellen lukt weer zo goed te presteren als gister, misschien is het mogelijk nu ze liedjes moeten zingen die echt bij ze passen

Ik bedoel dus dat Floortje over het algemeen beter heeft gepresteerd dan Ellen de afgelopen weken, en ik denk ook dat dat meetelt
Ik denk dat de zang er niet echt meer heeft te maken. Ik denk dat mensen nu puur op hun favoriet stemmen. Angelique was de afgelopen beter als Raffaela en Floortje. Maar zij had gewoon de minste fans en dat kon je hier ook heel erg merken. En de fans van Ellen stijgt alleen maar. Dat merk je hier ook weer heel erg.

Fans van Floortje zijn nog steeds dezelfde mensen hier. Ik heb nog niet echt nieuwe gezien. Daar integen zijn hier op fok wel steeds meer fans voor Ellen gekomen!
pi_35506128
Ik moet toegeven dat ze best goed was gisteren. Bigband ligt haar wel. Toch heeft ze vergeleken met de andere kandidates een te vlakke uitstraling en persoonlijk vind ik haar gewoon geen sympathiek persoon. Ik denk dat het aantal hoge stemmen voor Ellen lag aan het feit dat ze gisteren ineens boven zichzelf uitsteeg, volgende week moet ze weer 'normale' liedjes zingen en dan keldert ze weer naar beneden. Ik vind het niet leuk dat ik haar volgende week 3 liedjes moet zien doen, maar ik mag gelukkig wel haar live exit aanschouwen
  zondag 26 februari 2006 @ 12:33:54 #183
109180 Woelli
pi_35506154
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet toegeven dat ze best goed was gisteren. Bigband ligt haar wel. Toch heeft ze vergeleken met de andere kandidates een te vlakke uitstraling en persoonlijk vind ik haar gewoon geen sympathiek persoon. Ik denk dat het aantal hoge stemmen voor Ellen lag aan het feit dat ze gisteren ineens boven zichzelf uitsteeg, volgende week moet ze weer 'normale' liedjes zingen en dan keldert ze weer naar beneden. Ik vind het niet leuk dat ik haar volgende week 3 liedjes moet zien doen, maar ik mag gelukkig wel haar live exit aanschouwen
Haha, ik denk dat Ellen wel degelijk in de finale staat
pi_35506175
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat Ellen wel degelijk in de finale staat
Ja logisch, jij bent fan van haar We zullen wel zien volgende week, ik denk dat Ellen best een kans heeft hoor. Maar Raffaëla lag er qua percentages best dichtbij, dus er kan nog van alles gebeuren.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:36:51 #185
109180 Woelli
pi_35506228
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja logisch, jij bent fan van haar We zullen wel zien volgende week, ik denk dat Ellen best een kans heeft hoor. Maar Raffaëla lag er qua percentages best dichtbij, dus er kan nog van alles gebeuren.
IK denk en hoop dat Floortje gaat. IK wil echt een finale tussen Ellen en Raffaela. Dat leek mij in begin al mooi

Raffaela staat namelijk bij mij op 2. Heeft ze altijd al gedaan
pi_35507011
Ik denk dat Floortje inderdaad als enige een vaste fanbase heeft (die flink aan het slinken is, uiteraard). Ellen, Angelique en, ik denk in mindere mate, Raffaela hebben meer zwevende stemmers. Deze week was Ellen overduidelijk het beste en Angelique had een heel goed optreden en een minder goed optreden. Daardoor heeft Ellen meer stemmen gekregen.

Dit gegeven biedt hoop voor de finale. 29% voor Flora, 71% voor de andere. .
  zondag 26 februari 2006 @ 13:08:18 #187
109180 Woelli
pi_35507179
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Floortje inderdaad als enige een vaste fanbase heeft (die flink aan het slinken is, uiteraard). Ellen, Angelique en, ik denk in mindere mate, Raffaela hebben meer zwevende stemmers. Deze week was Ellen overduidelijk het beste en Angelique had een heel goed optreden en een minder goed optreden. Daardoor heeft Ellen meer stemmen gekregen.

Dit gegeven biedt hoop voor de finale. 29% voor Flora, 71% voor de andere. .
Ellen mag niet winnen. Ellen moet 2de worden.
Met de 2de plek bereik je altijd meer dan de eerste
pi_35507268
Zo, heb gister er echt wel van genoten Was echt heel erg goed. Het is mijn muziek niet eens, maar hier ging je gewoon helemaal van swingen

Ik dacht eerst dat ze door deze liedjeskeuze juist niet zoveel stemmen zou krijgen, dat het het jonge publiek niet zo zou aanspreken, maar dat bleek dus omgekeerd te zijn. Gewoon gedeeld eerste is wel erg netjes
  zondag 26 februari 2006 @ 13:13:24 #189
109180 Woelli
pi_35507331
Ik denk zelf dat ze dat zeggen een gezamelijk nummer 1.
Zodat het volgende week spannend word en als Floor en Ellen in de finale staan
pi_35507707
Ja zou kunnen

Toen ze zei dat ze een nieuw piano wilde, zei ik al tegen die genen met wie ik keek: ''Let op, zometeen heeft er iemand gebeld en dan krijgt ze een nieuwe piano''. En wat gebeurd er
  zondag 26 februari 2006 @ 13:46:17 #191
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_35508264
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Woelli het volgende:

[..]

These two would like to disagree with you:

pi_35508287
Ja, Floortje is mss wel het meest eentonig. Maar Floortje is steengoed, dus mij hoor je gewoon niet klagen als het eentonig is dan!

Raffaëla en Ellen groeien veel meer dan Floortje, vandaar ook dat er meer mensen van Floortje naar Ellen of Raffaëla stappen denk ik
  zondag 26 februari 2006 @ 13:49:00 #193
134538 chansadres
Black & White
pi_35508352
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Woelli het volgende:

[..]

Je moet het anders zeggen.
Ellen kan dan lekker haar ding doen

Maar wat een heerlijk optreden
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35508357
Kelly. .
  zondag 26 februari 2006 @ 14:00:12 #195
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_35508680
Ellen heeft geen mooie stem en uitstraling voor een Idol...
Zij verdient niet om zo ver te komen ,echt waar...
ha ha ha ha ha
pi_35508722
Ellen verdient het steeds meer. Ik vond haar in het begin ook wat op een saaie manier zingen, beetje monotoon. Maar ze gaat nu met sprongen vooruit en zou 'r het lieft nu samen met Floor in de finale zien
  zondag 26 februari 2006 @ 14:04:22 #197
134538 chansadres
Black & White
pi_35508791
Dat monotone heeft ze deze week weggewuifd! Wat ging ze heerlijk hoog
Steppin out tonight
pi_35508835
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Dat monotone heeft ze deze week weggewuifd! Wat ging ze heerlijk hoog
Gedurfd, maar het kwam er prima uit
  zondag 26 februari 2006 @ 14:11:08 #199
134538 chansadres
Black & White
pi_35508986
Ik ben echt superblij dat Ellen door is. Floortje EN Ellen zien. Mijn 2 favorieten Liever Angelique erbij gezien maar je kan niet alles hebben
Steppin out tonight
pi_35509012
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef chansadres het volgende:
Ik ben echt superblij dat Ellen door is. Floortje EN Ellen zien. Mijn 2 favorieten Liever Angelique erbij gezien maar je kan niet alles hebben
Wordt een super-meet, zeg ik je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')