Ik denk dat Floortjes haar hoogepunt met fans allang heeft bereikt. Ellen krijgt er elke week weer fans bijquote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef _ThndR het volgende:
Ik had gedacht dat iedereen gewoon een idool heeft waar hij/zij elke week standaard op stemt. Ik had dus ook gedacht dat Ellen er gister uit zou vliegen, hoe vreselijk goed ze het gister ook deed. Maar dat klopt dus niet, door haar prestaties krijgt ze opeens (met Floortje) de meeste stemmen! Verrassend, maar toch wel coolEllen heeft gewoon wat!
Als Floortje echt met de kop en schouders boven uitsteekt hoe verklaar je dat Ellen net als Floortje 29% van de stemmen had!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef _ThndR het volgende:
Nou, ik denk dat Floortje er nu toch echt wel met kop en schouders bovenuit gaat steken... Angelique was vrijwel de enige die net zo mooi kon zingen als Floortje. Ellen was gister steengoed, maar ik zie dat nog steeds een beetje als een uitzondering... Ik denk dat Floortje nu gemakkelijk de nieuwe idol gaat worden.
Kom maar op met die kritiek
Ik denk dat de zang er niet echt meer heeft te maken. Ik denk dat mensen nu puur op hun favoriet stemmen. Angelique was de afgelopen beter als Raffaela en Floortje. Maar zij had gewoon de minste fans en dat kon je hier ook heel erg merken. En de fans van Ellen stijgt alleen maar. Dat merk je hier ook weer heel erg.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef _ThndR het volgende:
Bigband is gewoon helemaal Ellens terrein. Dit is de eerste keer dat ze echt absoluut de beste was. Dat is ook meteen (terecht) terug te vinden in de stemming. Ik ben erg benieuwd of het Ellen lukt weer zo goed te presteren als gister, misschien is het mogelijk nu ze liedjes moeten zingen die echt bij ze passen
Ik bedoel dus dat Floortje over het algemeen beter heeft gepresteerd dan Ellen de afgelopen weken, en ik denk ook dat dat meetelt
Haha, ik denk dat Ellen wel degelijk in de finale staatquote:Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet toegeven dat ze best goed was gisteren. Bigband ligt haar wel. Toch heeft ze vergeleken met de andere kandidates een te vlakke uitstraling en persoonlijk vind ik haar gewoon geen sympathiek persoon. Ik denk dat het aantal hoge stemmen voor Ellen lag aan het feit dat ze gisteren ineens boven zichzelf uitsteeg, volgende week moet ze weer 'normale' liedjes zingen en dan keldert ze weer naar beneden. Ik vind het niet leuk dat ik haar volgende week 3 liedjes moet zien doen, maar ik mag gelukkig wel haar live exit aanschouwen![]()
Ja logisch, jij bent fan van haarquote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat Ellen wel degelijk in de finale staat![]()
IK denk en hoop dat Floortje gaat. IK wil echt een finale tussen Ellen en Raffaela. Dat leek mij in begin al mooiquote:Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja logisch, jij bent fan van haarWe zullen wel zien volgende week, ik denk dat Ellen best een kans heeft hoor. Maar Raffaëla lag er qua percentages best dichtbij, dus er kan nog van alles gebeuren.
Ellen mag niet winnen. Ellen moet 2de worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Floortje inderdaad als enige een vaste fanbase heeft (die flink aan het slinken is, uiteraard). Ellen, Angelique en, ik denk in mindere mate, Raffaela hebben meer zwevende stemmers. Deze week was Ellen overduidelijk het beste en Angelique had een heel goed optreden en een minder goed optreden. Daardoor heeft Ellen meer stemmen gekregen.
Dit gegeven biedt hoop voor de finale. 29% voor Flora, 71% voor de andere..
These two would like to disagree with you:quote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen mag niet winnen. Ellen moet 2de worden.
Met de 2de plek bereik je altijd meer dan de eerste![]()
Je moet het anders zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen mag niet winnen. Ellen moet 2de worden.
Met de 2de plek bereik je altijd meer dan de eerste![]()
Gedurfd, maar het kwam er prima uitquote:Op zondag 26 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Dat monotone heeft ze deze week weggewuifd! Wat ging ze heerlijk hoog
Wordt een super-meet, zeg ik jequote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef chansadres het volgende:
Ik ben echt superblij dat Ellen door is. Floortje EN Ellen zien. Mijn 2 favorietenLiever Angelique erbij gezien maar je kan niet alles hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |