Goh zul je denkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Natalie het volgende:
't Was een geintje wat ze zelf ook maakten, hoor
En Ellen is ook veels te goed voor een girlgroupquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Jildauu het volgende:
én ze doen niet voor niks mee aan idolsAnders hadden ze wel met Popstars of zo mee gedaan, als ze graag in een girlgroup wilden
Iddquote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
En Ellen is ook veels te goed voor een girlgroup![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Woelli het volgende:
Ellen aanwezig op haar basisschool
Ze kwam der auto niet uit... kinderen stonden voor de deur![]()
Heb je ze allemaal gekocht?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Woelli het volgende:
Ze hadden bij de kruidvat in Goor maar 10 Ellen sterren
Maar waren binnen 10 minuten al wel weg![]()
Haha neequote:
Hoeveel moeten die dingen eigenlijk kosten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Ik had er al 1 van iemand gekregen, dat was bij de 4de liveshow.
En me zusje had er 1 gekocht en toen kwam me moeder net uit Enschede nog met 2 van Ellen![]()
Je moet toch 2 rexona producten kopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoeveel moeten die dingen eigenlijk kosten?
Nee hoor, want ik vind rexona niet zo lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef chansadres het volgende:
2 producten van Rexona.
Uitgerekend zal Woelli lekker stinken naar de deodorant de komende tijd
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Kirstenn het volgende:
Ellllllllllllleeennnnnnnnnn gaaat naar de finale![]()
Ohja?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
En dan gaan wij zondag naar haaar toe!![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
En dan gaan wij zondag naar haaar toe!![]()
Ik hoop het zelf ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef Jildauu het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook al af! Ik hoop AmsterdamMaar tzal wel Goor zijn.. omdat ze daar vandaan komt en daar HEEL veel reclame voor dr wordt gemaakt (en voor jou hoop ik ook dat t Goor is
)
Ik hooooooop echt heel erg Amsterdamquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef Jildauu het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook al af! Ik hoop AmsterdamMaar tzal wel Goor zijn.. omdat ze daar vandaan komt en daar HEEL veel reclame voor dr wordt gemaakt (en voor jou hoop ik ook dat t Goor is
)
Kindertjes stemmen niet, mensen met verstand welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:33 schreef Promiss het volgende:
Toch denk ik dat er echt flink gestemd moet gaan worden zaterdag voordat jullie kunnen juichen. Bij de kindertjes staat Ellen toch nog ver achter op de andere twee kandidaten. Is jullie achterban al gemobiliseerd voor een sms-offensief??
Dat is waar, maar het is altijd leuk om der nog een keer te zien, jij ziet haar zaterdag ook alquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik hooooooop echt heel erg Amsterdamen Woelli heeft haar vd week al gezien in Goor
![]()
"quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is altijd leuk om der nog een keer te zien, jij ziet haar zaterdag ook al![]()
Nee ik kon niet mee met de meetquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef Jildauu het volgende:
[..]
"
Jaa idd! Zie jij dr zaterdag niet dan?![]()
Ik dacht dat jij ook gingquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee ik kon niet mee met de meet![]()
Heb namelijk bruiloft![]()
Ik hoorde ook bij de eerste 15 gevraagde..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ging![]()
Maar wel jammer![]()
Nouja, je gaat Ellen vast nog wel vaker zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hoorde ook bij de eerste 15 gevraagde..
Maar helaas ik kan niet![]()
nee echt jammerquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hoorde ook bij de eerste 15 gevraagde..
Maar helaas ik kan niet![]()
Vast welquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Nouja, je gaat Ellen vast nog wel vaker zien!![]()
Ja.. ze komt vast wel heel vaak in Goorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Haar familie en vrienden wonen nog hier![]()
Dus eigenlijk heb je wel gelukquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ja.. ze komt vast wel heel vaak in Goor![]()
Ze heeft ook een druk Idols-schema, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef Woelli het volgende:
Nou ik weet het niet..
Ik zag haar voor idols nog wel geregeld in Goor!
Sinds idols eigenlijk helemaal niet meer.
Ik heb haar in de week van de 2de liveshow voor het laatst gezien![]()
Ja na Idols zal ze vast vaker komen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft ook een druk Idols-schema, toch?
Ja maar ze kwam al minder toen ze nog niet echt bekend was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft ook een druk Idols-schema, toch?
Zal wel leuk zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ja na Idols zal ze vast vaker komen!
Ik meende dat ze al 1 jaar in Amsterdam zatquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef Jildauu het volgende:
Maar sinds oktober (nja september) studeert ze in Amsterdam, toch? Dus dan is het wel logisch dat ze minder in Goor is (wel jammer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |