Die twee hebben toch een relatie nu of niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Fusion het volgende:
[..]
These two would like to disagree with you:
[afbeelding]
Alleen de weken na de finalesquote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die twee hebben toch een relatie nu of niet?
Hij was heel even te zien inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef Jildauu het volgende:
Ellen was GOED![]()
![]()
Wie heeft ons spandoek gezien?Ik hoorde dat we 'm niet strak genoeg vast hadden?
![]()
Ik heb 'm een stuk of 3 a 4x voorbij zien komenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef Jildauu het volgende:
Ellen was GOED![]()
![]()
Wie heeft ons spandoek gezien?Ik hoorde dat we 'm niet strak genoeg vast hadden?
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb 'm een stuk of 3 a 4x voorbij zien komen
D'r hoogtepunt is nog altijd Can you feel the love tonightquote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Meiske78 het volgende:
Ellen steeg gisteren echt boven zichzelf uit
Hoogtepunt weet ik niet, gisteren met die bigband....het was gewoon zo GOED. Maar ik ben het wel met je eens dat dat ook heel mooi gezongen was inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
D'r hoogtepunt is nog altijd Can you feel the love tonight
Ja die was ook geniaalquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef chansadres het volgende:
ik vond dat nummer van Frank toch het allerbeste
Mooie foto!!quote:
Eigenlijk veel beterquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef Kirstenn het volgende:
WHAAAAAAAH wij flippen daarzo in het publiekellen gwn net zo goed als floor!!
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
gisteren het beste, maar Floortje blijft over het algemeen Ellen toch wel voor hoor..
Ja, en hopelijk dan wel met een heerlijk jazzy album en niet van die pop-achtige liedjes.quote:
Ja, ze moet gewoon zichzelf blijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk dan wel met een heerlijk jazzy album en niet van die pop-achtige liedjes.
EENSquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daarom hoop ik dat ze 2e word... omdat ze geen persoon is om in een voorgeproduceerde pop plaat te proppen.
Floortje is de enige die daar in thuis is, en dat is eigenlijk niet eens zo positiefquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alsof dat Floortje niet zou passen?
daar zit ook wat in. Overigens wel grappig dat ook van Idols 1 de nummer 2 meer in beeld is dan de nummer 1.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daarom hoop ik dat ze 2e word... omdat ze geen persoon is om in een voorgeproduceerde pop plaat te proppen.
Ben ik het op zich mee eensquote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela & Ellen kunnen dan gewoon op hun eigen manier muziek gaan maken.. dat is veel cooler eigenlijk![]()
Ja dat is ook weer niet geweldig neequote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eensMaar ja, om dat die Floortje te laten winnen......
![]()
Floortje laten winnen is dán wel het beste alternatief ofcourse.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eensMaar ja, om dat die Floortje te laten winnen......
![]()
As-je-blieft niet zegquote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Natalie het volgende:
Gewoon en meidengroep beginnen. Ze kunnen iig allemaal zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |