Bron?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:
Niemand hier zal het wel geloven en ik hoop zelf dat het niet waar is, maar Chivu denkt er sterk over na om naar Ajax terug te keren op korte termijn...

Dat riep ik 2 weken geleden alquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:
Niemand hier zal het wel geloven en ik hoop zelf dat het niet waar is, maar Chivu denkt er sterk over na om naar Ajax terug te keren op korte termijn...

Bron graag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:

Dat magquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een prachtige aanval

Krijg je niet, ik ga niet alles prijs geven.quote:

quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:

En waar de hell heb je dat vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:

Een goede journalist heeft en geeft altijd zijn bron.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krijg je niet, ik ga niet alles prijs geven.

Ok, jij bent toch geen Ajacied?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krijg je niet, ik ga niet alles prijs geven.

IK heb ook gehoord dat hij bij vlagen last heeft van heimwee. Maar als hij terugdenkt aan z'n salarisstrookje bij Ajax gaat dat snel weer over denk ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:

Ik zeg Juve en meer niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:

Niet om sportieve redenen overigens, maar om persoonlijke redenen. Amsterdam schijnt hem beter te bevallen dan Rome en in Milaan heeft hij geen trek. Financieel is ie toch al binnen, dus het zou maar zo eens waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]dat zou inderdaad te mooi om waar te zijn.

Nee, maar dat betekent niet dat ik me niet in transfers van andere clubs interesseer.quote:

Hij was aardig ontroerd na Ajax-ADO iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
IK heb ook gehoord dat hij bij vlagen last heeft van heimwee. Maar als hij terugdenkt aan z'n salarisstrookje bij Ajax gaat dat snel weer over denk ik...

Nee maar je hebt wel bronnen bij Ajax of komt het niet van Ajax af?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent niet dat ik me niet in transfers van andere clubs interesseer.

Mijn bron heeft zeker met Ajax te maken, zij het extern.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel bronnen bij Ajax of komt het niet van Ajax af?

Ik ergerde me het meest aan Stekelenburg. Die heeft zelfs 20 seconden nodig om te beslissen waar en hoe die de bal uitschiet als iemand geblesseerd op het veld ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Jajong het volgende:
Gatverdamme, net terug. Gatverdamme jesus bah. Zo geweldig als de eerste was, zo dramatisch was de 2e helft.. Boukhari toppie eerste helft, in de tweede weer overmoedig, Maduro had eruit gemoeten na die blessure, Lindenbergh met belachelijk balverlies. Jammer, HEEL jammer.

Ow ok, maar ik ben sowieso bang dat Ajax het geld niet heeft om Roma te betalenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn bron heeft zeker met Ajax te maken, zij het extern.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |