Klopt na de 2-1 was het ff een dipje met de sfeer, vanaf de 70e minuut werd er wel weer vaker gezongen maarja de 1e helft was de sfeer wel goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:49 schreef Tobbes het volgende:
Net thuis. Sfeer in stadion was aardig, al viel dit de tweede helft (net als het spel) weer ver terug. Leuke wedstrijd, zeker niet altijd goed. Maar meer dan ik had durven dromen.

Ze winnen ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kijk de bookmark-indexen maar hoe kansrijk Internazionale is.![]()

Reken maar dat die er goed over nagedacht hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus een bookmaker, daar baseer je je op![]()

Ja maar ze zijn wel een outsider, ze kunnen best verrassen als ze een goede dag hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze winnen ook niet.
Adriano scoort ook te weinig om je in zijn eentje kampioen te maken.

Klaas Jan scoort alleen maar tegen de kleintjes hoor ik laatst nog iemand zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Klaas Jan, meteen scoren in je eerste CL wedstrijd

Dat was gewoon amateuristisch verdedigen. Die buitenspelval van Boukhariquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Tobbes het volgende:
Inter is een Europese Topploeg. Qua uitstraling, qua begroting, qua spelers. Lyon speelt op dit moment misschien over het geheel beter voetbal. Maar als Inter even aanzet zijn ze fantastisch. Mooi voorbeeld is die tweede goal tegen Ajax.

Je kan het natuurlijk weer in het negatieve trekken. Je kan natuurlijk ook zeggen dat Inter met feilloos one-touch-voetbal de verdediging uit elkaar rukte.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat was gewoon amateuristisch verdedigen. Die buitenspelval van Boukhari

Klopt wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klaas Jan scoort alleen maar tegen de kleintjes hoor ik laatst nog iemand zeggen

Ze missen een 2de doelpuntenmaker daarom hoop ik op de terugkomst van Ronaldo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn wel een outsider, ze kunnen best verrassen als ze een goede dag hebben![]()

Samuel is ook niet de grootste.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Klopt wel.
Ivan Cordoba
Age 29 ans
Date de naissance 11 août 1976
Lieu de naissance Medellin
Taille 1m73
Poids 70 kg
Poste Défenseur
Club actuel Inter Milan

Dat kan je zeggen ja. Maar dat is niet waar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk weer in het negatieve trekken. Je kan natuurlijk ook zeggen dat Inter met feilloos one-touch-voetbal de verdediging uit elkaar rukte.

Marco zegt hap en Klaassie Jan uit de Achterhoek is opgeslokt, verteerd en uitgescheten op de penalty-stip.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samuel is ook niet de grootste.
Volgende pot tegen Marco.
Dan speelt hij wel tegen een lange speler.

Ja had rood moeten krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens. Ik heb nog geen beelden gezien, maar ik hoor vanuit verschillende hoeken dat Cruz er nog voor de 40ste minuut af had gemoeten. (Dat opstootje met Vermaelen in de 16?)

Niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen ja. Maar dat is niet waar.

Dat bedoelde ik dus niet, met de kleintjes bedoel ik dus de clubs al RBC en ADO, ipv nu tegen bijvoorbeeld Inter.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samuel is ook niet de grootste.
Volgende pot tegen Marco.
Dan speelt hij wel tegen een lange speler.

Ik zie hem er wel met 2 benen invliegen en dan Klaas-Jan 6 maanden out.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Marco zegt hap en Klaassie Jan uit de Achterhoek is opgeslokt, verteerd en uitgescheten op de penalty-stip.

Ja. Ik denk dat zijn collega verdedigers hem dat wil even influisterenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel met 2 bene invliegen en dan Klaas-Jan 6 maanden out.

Was klasse goal hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet, met de kleintjes bedoel ik dus de clubs al RBC en ADO, ipv nu tegen bijvoorbeeld Inter.

Die andere ajacied stond nog 3 meter verder. Het was gewoon een blunder van jewelste.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Niet?
Het werkt natuurlijk 2 kanten op. Maar een goede aanval is niet te stoppen. En die bal ging zo snel van voet tot voet dat je amper tijd hebt om na te denken over een buitenspel val ja/nee. Het ging echt zo: Paaats-Paats-Pats-Boem.

Dat heeft Marco gewoon nu al in zijn kop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat zijn collega verdedigers hem dat wil even influisteren

Ik vond het gewoon een prachtige aanvalquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die andere ajacied stond nog 3 meter verder. Het was gewoon een blunder van jewelste.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |