Thnx SCH, op de terugweg zeiden we nog "Het is jammer dat het 2-2 word, maar dat had niemand van te voren gedacht." Al met al een baalgevoel maar toch trots. Vooral op Klaas Jan, Rosenberg, Urb en Trabelsi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb genoten - zo moet Ajax spelen, net als 2 (?) jaar geleden met dat jonge team, fris van de lever en onbevangen en gewoon lekker opportunistisch. Niet geschoten is altijd mis.
Puike partij en mooie uitslag
alleen Da_Sandman had ik een nederlaag gegund want die is altijd tegen andere Nederlandse clubs in europees verband
Zo kan je dus ook reageren als je niet voor Ajax bent.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb genoten - zo moet Ajax spelen, net als 2 (?) jaar geleden met dat jonge team, fris van de lever en onbevangen en gewoon lekker opportunistisch. Niet geschoten is altijd mis.
Puike partij en mooie uitslag
alleen Da_Sandman had ik een nederlaag gegund want die is altijd tegen andere Nederlandse clubs in europees verband
2de helft was helemaal van Inter, terecht gelijkspel ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat Inter niet gemotiveerd zou zijn ja
Donder toch op, Ajax speelde gewoon voor een plek in de kwartfinale en deed dat GOED. En vanaf de 60e tot 80e minuut dacht ik van "Dit winnen we" totdat het middenveld zoveel balverlies ging lijden en die 2-2 viel.
Idd, in het stadion was iedereen wel teleurgesteld maar aan de andere kant ook wel weer tevreden omdat Ajax eindelijk weer is goed voetbal speeldequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Thnx SCH, op de terugweg zeiden we nog "Het is jammer dat het 2-2 word, maar dat had niemand van te voren gedacht." Al met al een baalgevoel maar toch trots. Vooral op Klaas Jan, Rosenberg, Urb en Trabelsi.
Alleen Burdisso hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de helft was helemaal van Inter, terecht gelijkspel ook.
Inter speelde met wat B spelers dat valt niet te ontkennen als je een beetje Serie A kijkt.
Ik zou m'n spelers ook voor zware wedstrijden sparen als ik Mancini was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de helft was helemaal van Inter, terecht gelijkspel ook.
Inter speelde met wat B spelers dat valt niet te ontkennen als je een beetje Serie A kijkt.
Ze speelden tegen Inter.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bla bla Ajax wint van Roma "Ja B team van Roma" blalala Ajax speelt gelijk tegen Inter "Ja B team van Inter"
Kom op man, zulke teams hebben geen "B teams" die hebben gasten op de bank zitten die bij Ajax, PSV en Feyenoord wekelijks is de basis zouden staan.
Cesar gemist zeker.quote:
Waarom, voor het kampioenschap zijn ze allang kansloos.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou m'n spelers ook voor zware wedstrijden sparen als ik Mancini was.
Je kent PSV toch, altijd in CL thuisduels gaan ze laf doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach WIJ kunnen trots zijn op Ajax, Wij toonden wel lef ipv dat afwachtende gister van PSV.
Doe dat nou nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach WIJ kunnen trots zijn op Ajax, Wij toonden wel lef ipv dat afwachtende gister van PSV.
Zeg wat lul jij, Cesar hebben ze pas 3 weken ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cesar gemist zeker.
Hele linkerflank was
Adriano er ook nog eens vroeg uit terwijl hij beter ging spelen.
Maar alles komt goed voor ons
Landskampioen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kent PSV toch, altijd in CL thuisduels gaan ze lef doen![]()
![]()
Ik zie Inter in staat om thuis weer niet het volle vermogen in te schakelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou m'n spelers ook voor zware wedstrijden sparen als ik Mancini was.
Staat nergens dat dat niet zo was...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze speelden tegen Inter.
Zware wedstrijden staat er.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie Inter in staat om thuis weer niet het volle vermogen in te schakelen.
Het is toch wel de waarheid. Zelf PSV supporters die ik ken hebben het erover.quote:
Ja en ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg wat lul jij, Cesar hebben ze pas 3 weken ofzo![]()
Je had het toch over Ajax, geniet daar nou van en haal er nou geen andere teams bij. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het is toch wel de waarheid. Zelf PSV supporters die ik ken hebben het erover.
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zware wedstrijden staat er.
Die staan ze wel in de Serie-A te wachten nog. Dan moet de A-kern er staan.
Veron is geblesseerd, dus hij moest wel. Trouwens Burdisso stond tegen Juve en fiorentina enzo ook in de basis, zeker ook omdat andere gespaard moesten worden hequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ?
Zijn er genoeg die het in 3 weken beter doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |