??? Neequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef HeatWave het volgende:
Inter was wel weer duidelijk de betere ploeg helaas........ Maar het heeft er in gezeten, en DAAR ben ik zo pissig over....
Waarom kwam het er de laatste weken niet ZO uit als in de 1ste helft....
Nee hoor, moet ie zeker niet doen. Da's Hollandse onzin, je uitsloven op de training.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Juanfran moet eerst maar is normaal gaan trainen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, moet ie zeker niet doen. Da's Hollandse onzin, je uitsloven op de training.
Ach, als je vervolgens in de wedstrijd super bent...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lekker gaan kloten op de training is goed
![]()
Waar zeg ik dat ze moeten gaan kloten? Gewoon conditietraining doen, niet continue partijtjes spelen en iedereen geblesseerd af zien haken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lekker gaan kloten op de training is goed
![]()
Als wisselspeler moet je toch wel een beetje gemotiveerd trainen zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, als je vervolgens in de wedstrijd super bent...
Maar dat moet je dan wel altijd zijn
Juanfran heeft trouwens alleen maar aangegeven dat hij zich maar moeilijk kan motiveren voor wedstrijden met Jong Ajax in de beloftencompetitie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als wisselspeler moet je toch wel een beetje gemotiveerd trainen zeg![]()
Idd en dat die stomme Cruz moet scoren vind ik nog het ergstquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er iig goed ziek van.
Ohhh ja daar flipte ik nog t meeste vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd en dat die stomme Cruz moet scoren vind ik nog het ergst![]()
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb genoten - zo moet Ajax spelen, net als 2 (?) jaar geleden met dat jonge team, fris van de lever en onbevangen en gewoon lekker opportunistisch. Niet geschoten is altijd mis.
Puike partij en mooie uitslag
alleen Da_Sandman had ik een nederlaag gegund want die is altijd tegen andere Nederlandse clubs in europees verband
Hoe is je Italiaans? (DD?)quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef Kang-He het volgende:
Ben wel benieuwd wat er morgen in la Gazzetta staat.
quote:L'Inter si rialza in tempo
Ad Amsterdam finisce 2-2 al termine di una partita dominata nei primi 45' dalla squadra di Blind e ben giocata da quella di Mancini nella ripresa. A Huntelaar e Rosales rispondono Stankovic e Cruz
AMSTERDAM, 22 febbraio 2006 - Alla fine l'Inter limita i danni raccogliendo ad Amsterdam, nell'andata degli ottavi di Champions, un giusto pareggio, 2-2, al termine di una partita dai due volti. Dominata dall'Ajax nel primo tempo, ben giocata dalla squadra di Mancini con l'esperienza e il bel gioco nella ripresa. Lancieri formidabili, in rete con Huntelaar e Rosales, agguantati da Stankovic e il solito Cruz, davvero uomo della provvidenza.
Partenza fulminante. Eppure quando alla fine del primo tempo il tabellone luminoso dell'ArenA racconta a caratteri cubitali che l'Ajax è in vantaggio sull'Inter per 2-0, Roberto Mancini deve essersi chiesto in che cosa ha sbagliato. Formazione alla mano, probabilmente nulla, anche se, con il senno di poi, l'idea di far giocare Cesar sulla sinistra appare balzana. Sicuramente l'Inter sbaglia calamorosamente l'approccio alla partita, facendosi travolgere dalla spensieratezza della squadra di casa, infarcita di ragazzini neanche ventenni, che gioca un calcio natarale, senza ragionare poi troppo. E pensare che Danny Blind deve rinunciare a Galasek, Grygera, Pienaar, Snejder: il meglio. Ma con una squadra molto corta e l'acceleratore pigiato fino in fondo, l'Ajax costringe l'Inter a subire il contropiede e ripiegare in difesa, puntualmente sorpresa dalla falcate sulle fasce di Emanuelson e Boukhari e le percussioni di Rosales e Maduro.
Compassati. L'Inter, senza un vero apporto a centrocampo soffre a dismisura la mancanza di un Veron, di un uomo d'ordine; vuoto amplificato dalla posizione innaturale di Stankovic. Bucata in mezzo, l'Ajax va in gol due volte: la prima con un colpo di testa tagliente della promessa Huntelaar, poi con Rosales, bravi entrambi a fruttare l'incertezza della difesa interista. Troppo compassato l'atteggiamento della squadra di Mancini, in affanno quando l'Ajax attacca, troppo macchinosa quando si propone in attacco. Anche se deve fare i conti con un po' di sfortuna, allorché, per due volte di seguito, la traversa respinge i tentativi di Cruz e Cordoba.
Giù la maschera. Tutt'altra Inter nella ripresa. Mancini corregge il vistoso errore collocando Pizarro in mezzo al centrocampo e spostando a sinistra Stankovic per Cesar. Mossa subito produttiva, perché proprio il serbo raccoglie il pesante gol del 2-1. Pizarro in mezzo, che fa filtro e rilancia, sottolinea lo svarione del tecnico dell'Inter, soprattutto quel primo tempo gettato al vento. L'Ajax infatti corre il cinquanta per cento di meno, non trova più spazi e non si affaccia più davanti alla porta di Toldo. Mancanza di esperienza, si dirà. L'Inter dal canto suo non si danna più di tanto e con azioni ragionate, guidata dall'intelligenza di Figo, sembra attendere l'attimo migliore per colpire al fianco. Con Martins al posto di Adriano (per nulla soddisfatto del cambio), la formazione di Mancini cambia ulteriormente marcia, grazie anche all'istancabile Stankovic che macina chilometri in attacco come in copertura. Il nigeriano ci arriva vicino. L'impressione è che il gol sia alla portata dell'Inter, ma l'Ajax che si chiude all'italiana, anche perché sembra non averne più, costruisce un muro davanti a Stekelenburg. Ma l'Inter, a passo ridotto e sorniona, arriva al pari, meritato, grazie a un'illuminazione di Figo, bravo a pescare Cambiasso il cui assist viene ricambiato da Cruz con il 2-2.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik heb nog nooit zo'n geflatteerde 2-0 voorsprong gezien. Toen Inter "even" 2 goaltjes moest maken, is Ajax "even" flink aan de kant gezet.
Hmm, ik had aardig wat vertaald, maar het ging verlorenquote:
Gaat erover dat het positiespel van Ajax in de eerste helft verzorgt was en dat dit het team vertrouwen moet geven. Dat ajax ondanks de vele afwezigen toch verdient op 2-0 voor kwam. Dat Inter ondanks de 2 ballen op de lat er in de eerste helft niet aan te pas kwam. Dat inter de controle van Veron erg miste en dat mancini boos is geworden in de rust. Dat ze met een geluk goal op 2-1 kwamen waarna Ajax het liet afweten en het toch 2-2 geworden is.quote:
Boukari....quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:07 schreef Tvduijn het volgende:
Het verschil met Inter was vandaag dat zei vaak wel snel ingrepen, toen na een corner trabelsi ervandoor wilde terwijl er onwijs veel ruimte lag bij inter voorring schopte cruz hem gewoon om.
Die gele kaart kan een aanvaller toch wel hebben, bij ajax grepen ze in de 2e helft gewoon steeds te laat in...
en wie moest er eigenlijk met cambiasso meelopen bij die 2-0, jezus zeg...
Gelukkig wordt Boukhari positief genoemd in dat stuk, dus misschien dat een Serie B club ge-interesseerd is geraaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Boukari....
Zo jammer... in de eerste helft begon hij leuk, maar onze salonvoetballer moest weer mooi spelen ipv in dienst van het team.
Ik snap die blind echt niet gewoon.... Ipv Rosenberg die gewoon niet in de wedstrijd zit (mag ook wel een keer) haal je Rosales eruit en laat je Boukari ook nog staan... Hij heeft trouwens ook maar 1x gewisseld dacht ik?
dat de vergruisde speler Boukari in de eerste helft goed speelde bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Boukhari positief genoemd in dat stuk, dus misschien dat een Serie B club ge-interesseerd is geraakt
persoonlijk had ik liever 0-0quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:29 schreef Cordoba32 het volgende:
Schitterende pot gezienBen trots op mijn Ajax. Lang geleden, dat ik zo heb kunnen juichen zeg. Tuurlijk jammer van de 2-2 en boukhari is weer een makkelijk slachtoffer.
Maar hadden we 0-2 achter gestaan en op 2-2 gekomen was het prachtig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |