In de tweede helft was het niet geheel onterecht. Ik had wel het idee dat Ajax makkelijk op 5-0 had kunenn staan. Het gebeurde tussen de 30 en 40 ste minuut zeker 5 keer dat Ajax met 4 spelers voor de bal tegen 4 italianen kwam te staan. Iets meer tempo, iets meer inzicht, iets meer geluk misschien..en je had een paar keer alleen voor de keeper gestaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme wat heb ik weer de pest in..
Je bent de betere ploeg en die typuslijers scoren 2 keer op precies de juiste momenten......
Wel klasse.
Maar toch.
Tweede helft was dan ook poep. Eerste helft als Adriano in kwam om te kaatsen of de bal ophalen zat Vermaelen hem telkens op de huid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iedereen op tv zegt het en in het stadion zag je Heitinga bijna altijd bij Adriano hoor. Hij ging in de 2e helft ook met 2 benen op hem in enzo![]()
Klopt.... helaas...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
2e helft was Ajax niet beter, 2-0 was verdiend over de 1e helft, 2-2 verdiend over de hele wedstrijd.
Na 45 minuten mayb nog niet, maar na 15 a 20 minuten in de 2e helft wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.... helaas...
Maar Blind heeft je de pot gekost.... die klote boukhari was veratwoordelijk voor 40% van het balverlies.... die had hij na 45 min ZEKER moeten wisselen....
Nouja, ik vond ze alle2 goed spelen iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tweede helft was dan ook poep. Eerste helft als Adriano in kwam om te kaatsen of de bal ophalen zat Vermaelen hem telkens op de huid.
Die schrijven Huntelaar, Vermaelen, Trabelsi en Emanuelson de Serie A in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef Kang-He het volgende:
Ben wel benieuwd wat er morgen in la Gazzetta staat.
Ach..zo iemand zat er ook achter me. zelfs toen het 2-0 stond liep ie te kankeren op Blind, Boukhari e.a. wees goddomme blij dat Blind je naar 2-0 leidt. Of issie daar dan weer net niet verantwoordelijk voor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.... helaas...
Maar Blind heeft je de pot gekost.... die klote boukhari was veratwoordelijk voor 40% van het balverlies.... die had hij na 45 min ZEKER moeten wisselen....
Yea. Zo jammer, hij speelde de eerste helft zo goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.... helaas...
Dan ben jij nog mild.... wat HEEFT die gast lopen kloten zeg....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Na 45 minuten mayb nog niet, maar na 15 a 20 minuten in de 2e helft wel.
Ja inderdaad. Na de 2-0 en die ballen op de lat voor rustquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme wat heb ik weer de pest in..
Je bent de betere ploeg en die typuslijers scoren 2 keer op precies de juiste momenten......
Wel klasse.
Maar toch.
Idd, dat vind ik altijd zo schraal. Sarpong erin brengen vond ik ook wel risicovol.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach..zo iemand zat er ook achter me. zelfs toen het 2-0 stond liep ie te kankeren op Blind, Boukhari e.a. wees goddomme blij dat Blind je naar 2-0 leidt. Of issie daar dan weer net niet verantwoordelijk voor?![]()
Haha ja dat gevoel had ik ook. Ik zei tegen me oom, nou damn nadat die er niet in gaat.. Kan niet meer mis gaan dit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Na de 2-0 en die ballen op de lat voor rusthad ik echt het gevoel dat het niet fout kon gaan. En dan krijg je zo snel die 2-1 tegen en dan heb je even een zo slechte periode, tja. en dan valt ie toch nog 9min voor tijd. Doodzonde
Beetje pech erbij, hij was via Maduro 5 meter naast gegaan maar omdat Sjonnie hem ook nog raakte vloog hij erinquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef HeatWave het volgende:
die 2-1 was nergens voor nodig......
WEER heb je het beste van het spel, en weer geef je het weg op proffessionaliteit...
jammer hoor....
Je geeft het niet weg op professionaliteit. Je geeft het weg op kwaliteit. Daar kun je niks aan doen. Ajax is boven zichzelf uitgestegen vanavond. Wees blij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef HeatWave het volgende:
die 2-1 was nergens voor nodig......
WEER heb je het beste van het spel, en weer geef je het weg op proffessionaliteit...
jammer hoor....
Idd, Sarpong tegen Pizarro of Cambiassoquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef Jajong het volgende:
Wat ook wel zo is, wie de fuck had hij in moeten brengen voor Boukhari? Juanfran? Die speelt als een drol. Sarpong??? Schilder?? Dat is t jammere...
Vind ik niet, dit is t niveau wat dit team normaliter zou moeten hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je geeft het niet weg op professionaliteit. Je geeft het weg op kwaliteit. Daar kun je niks aan doen. Ajax is boven zichzelf uitgestegen vanavond. Wees blij.
Misschien had Blind het beste nog Boukhari eraf kunnen halen en niemand er voor in de plaats. Met 10 man heb je meer ruimte, meer vrijheid en Inter had wel even gek staan kijken. Maar goed, dat kun je als coach eigenlijk niet makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, Sarpong tegen Pizarro of Cambiasso![]()
Ja maar voor dit seizoen stegen ze boven zichzelf uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik niet, dit is t niveau wat dit team normaliter zou moeten hebben.
Heitinga, Vermaelen en Urby kunnen niet verdedigen. In de mandekking zijn ze prima, maar zodra ze de zone moeten pakken of moeten anticiperen op een lange bal, kiezen ze altijd de verkeerde kant. Trabelsi is de enige die het snapt. Ze missen gewoon het inzicht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik niet, dit is t niveau wat dit team normaliter zou moeten hebben.
Juanfran voor Boukhari en Sarpong voor Rosenberg had zeker gekund. Eventueel Juanfran op Figo, en dan Urby met z'n loopvermogen op het middenveld om de gaatjes dicht te lopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef Jajong het volgende:
Wat ook wel zo is, wie de fuck had hij in moeten brengen voor Boukhari? Juanfran? Die speelt als een drol. Sarpong??? Schilder?? Dat is t jammere...
Juanfran moet eerst maar is normaal gaan trainenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Juanfran voor Boukhari en Sarpong voor Rosenberg had zeker gekund. Eventueel Juanfran op Figo, en dan Urby met z'n loopvermogen op het middenveld om de gaatjes dicht te lopen.
Waarom zou je als coach vertrouwen op Sarpong? Ik snap ook wel dat hij dat risico niet neemt, dan was hij helemaal afgemaakt hier en in de pers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Juanfran voor Boukhari en Sarpong voor Rosenberg had zeker gekund. Eventueel Juanfran op Figo, en dan Urby met z'n loopvermogen op het middenveld om de gaatjes dicht te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |