Hebben die geen achterstallige betaling voor Chivu te doen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik ben sowieso bang dat Ajax het geld niet heeft om Roma te betalen![]()

Misschien wel een ruil met Grygera?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik ben sowieso bang dat Ajax het geld niet heeft om Roma te betalen![]()

Snap sowieso al niet waarom Ajax hem gekocht heeft afgelopen zomer, zo'n grijze muis op het middenveld hadden we namelijk al: Galasek.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik snap niet dat ze die schrale Lindenbergh aanvoerder maken.
Niet bepaald een boegbeeld van een team, die japie krekel.

Lijkt mij geen slechte dealquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien wel een ruil met Grygera?

1e helft was Lindenbergh wel goed hoor, ging de duels goed in maar de 2e helft ging ie mee met de rest van de spelers op het middenveldquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Snap sowieso al niet waarom Ajax hem gekocht heeft afgelopen zomer, zo'n grijze muis op het middenveld hadden we namelijk al: Galasek.

Waarom valt die speler die op de doellijn staat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF DOET BOUKHARI BIJ DE 2-2 ?!?!
Laat ie eerst zijn man lopen en gaat daarna kansloos zwaaien voor buitenspel. Verdedigen moet je ook homo!

AC en Inter zitten ook achter hem aan geloof ik. Lijkt mij onwaarschijnlijk.. Maar misschien vindt ie Amsterdam gewoon een fijne stad. Can't blame him.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef cultheld het volgende:
Niemand hier zal het wel geloven en ik hoop zelf dat het niet waar is, maar Chivu denkt er sterk over na om naar Ajax terug te keren op korte termijn...

Zuid was goed vandaag, 407 is lange zijde toch? dat zijn vaak kutmensenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef Jajong het volgende:
Ik ben compleet geflipt trouwens op mensen die weer 3 minuten voor tijd weg gingen, en op mensen die boukhari gingen uitfluiten, stelletje homos. Ik dacht dat 407 nog wel een normaal vak zou zijn.

Staat op ze verkeerde been ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom valt die speler die op de doellijn staat.
Ik bedoel, hij maakt nergens contact met iets. Moet dat een schwalbe voorstellen? Wat is dat voor domme actie. Blijf dan staan ofzo.

Heitinga bedoel je danquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef Jajong het volgende:
Vermaelen is mijn held trouwens, Adriano compleet uit de wedstrijd gehouden.

Yea 407 is lange zijde. Rechts van 410quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid was goed vandaag, 407 is lange zijde toch? dat zijn vaak kutmensenOp Zuid gingen ook mensen eerder weg, maar verder was het sfeertje wel lekker en zat het lekker vol
![]()

Eh, nee. Vermaelen.quote:

Ajax is volgend jaar gewoon een levensgevaarlijke ploeg, daar ben ik van overtuigd. Ik zie Blind de play-offs echter niet winnen, dus dan rest er slechts UEFA Cup voetbal voor de club uit de hoofdstad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
AC en Inter zitten ook achter hem aan geloof ik. Lijkt mij onwaarschijnlijk.. Maar misschien vindt ie Amsterdam gewoon een fijne stad. Can't blame him..
Komt ie wel dan ben je met Stam en Perez erbij al aardig aan het bouwen.. Nu nog de rechterkant vullen.

Ajax moet gewoon weigeren aan dat troost-toernooi mee te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax is volgend jaar gewoon een levensgevaarlijke ploeg, daar ben ik van overtuigd. Ik zie Blind de play-offs echter niet winnen, dus dan rest er slechts UEFA Cup voetbal voor de club uit de hoofdstad.

Ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga speelde vooral op Adriano volgens mij![]()

2e helft was Ajax niet beter, 2-0 was verdiend over de 1e helft, 2-2 verdiend over de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme wat heb ik weer de pest in..
Je bent de betere ploeg en die typuslijers scoren 2 keer op precies de juiste momenten......
Wel klasse.
Maar toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |