Ga aan uwer Nederlandsch werken!quote:
Misschien oefenden ze alvast voor carnaval?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is dus 1 ding waar ik niet vrolijk van word
Zie je 3 figuren door de stad lopen, helemaal int zwart met super witte gezichten ( jeweets door de poeder ). Hoe kan iemand dit mooi vinden
Gewoon normale gothics kan ik nog aanvaarden, maar zulke figuren
in zijn broek TUUUUUTquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Heb je een bel op je brommer of een toeter?
Gothics op brommers die zijn pas gaaf zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef KumA het volgende:
waarom zie ik zoveel gothic bash topics??
Hun willen ongetwijfeld ook niet vriendjes met jou zijn, maar ik zie nog geen topic van een gothic hier "OMG!!! die roze gezichtjes!".
ps.... Gewoon normale motors kan ik nog aanvaarden, maar figuren op brommers![]()
En dan zo´n gare Maikuul erop.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef KumA het volgende:
waarom zie ik zoveel gothic bash topics??
Hun willen ongetwijfeld ook niet vriendjes met jou zijn, maar ik zie nog geen topic van een gothic hier "OMG!!! die roze gezichtjes!".
ps.... Gewoon normale motors kan ik nog aanvaarden, maar figuren op brommers![]()
Oh ik las gorequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan zo´n gare Maikuul erop.![]()
En dan met een roze kop.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan zo´n gare Maikuul erop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |