Dat herken ikquote:Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal ik blij zijn als die nagel straks echt helemaal weg is. Ik loop nu zo beroerd door de pijn (en ik loop sowieso al niet helemaal jofel).
Heb ik dan gewoo veel geluk gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Sessy het volgende:
Bij mij hadden ze van de nagels de helft verwijderd, maar na een jaar waren die dingen weer terug ingegroeid en de hele ellende begon opnieuw. En geloof me, de pijn die je voelt nadat je nagel is verwijderd (niet kunnen slapen en al helemaal niet kunnen opstaan of zelfs maar bewegen, omdat dan je bloeddruk omhoog schiet en de teen nog veeeeel meer pijn gaat doen) is veeeeel erger dan die van een ingegroeide teennagel.
Ik weet precies hoe je je voelt, ik kan het gevoel van verbijstering dat er op me neer daalde nog steeds herinneren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Laton het volgende:
ik ben even helemaal stil van het feit dat iemand het niet erg vind dat ze mishandeld is op barbaarse wijze en claimt dat het allemaal erger kan ..
Hoezo? Wordt ie echt mooi schoon van hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef Rewimo het volgende:
In het stadium waar ik zit werkt dat niet meer hoor
Ik weet het niet precies, maar de pijn viel meestal reuze mee. Sommige dagen was het heel erg, maar soms ook wel te doen. Misschien dat je er mee leert leven ofzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar met een zeer schone en heel erg pijnlijke teen schiet je ook niets op
Dat zij die arts bij mij inderdaad ook, dat door de ontsteking de verdoving niet helemaal zou kunnen werken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan alleen maar bedenken dat het soms niet wil omdat het ontstoken gebied is. Bij een ontsteking is verdoven moeilijker en soms gewoon niet goed mogelijk. Ligt een beetje ingewikkeld waarom dat zo is, maar het heeft dan met de ontsteking te maken.
Daar heb ik niet echt zin in, om ermee te leren leven. Ik loop hartstikke beroerd nuquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet het niet precies, maar de pijn viel meestal reuze mee. Sommige dagen was het heel erg, maar soms ook wel te doen. Misschien dat je er mee leert leven ofzo.
Bij mij hebben ze dat toen niet eens geprobeerd. Hij had er alleen ijs op gelegd, that's all.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef boekenworm het volgende:
Wat ik me nu afvraag is, waarom kunnen ze het weghalen van een nagel niet goed verdoven? Waarschijnlijk een stomme vraag, maar het topic zo doorlezende zie ik toch dat het vaak mislukte...
Het is vaak de assistent die het uitvoert. En 'chirurg voor een teennagel' klinkt nogal groot, maar het is gewoon een simpele poliklinische ingreep, stelt niks voor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |