waarom zou inter dat doen, hebben ze niets aan ze moeten komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, Inter gaat lekker op de counter loeren en ze gooien alles bij de 1-0 potdicht. Einde verhaal voor Ajax.
Dat is helaas het Italiaans voetbal, echt mietjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, Inter gaat lekker op de counter loeren en ze gooien alles bij de 1-0 potdicht. Einde verhaal voor Ajax.
Als Inter 1-0 maakt en het blijft zo zijn ze door.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
waarom zou inter dat doen, hebben ze niets aan ze moeten komen.
Kon je niks beters verzinnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Groetjes uit de Champions League kerel.
Sja, dat valt best tegen dus. Maar een counterend Inter die na de goal de boel op slot gooit lijkt me best realistisch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blablablablablabla vandaag werden we toch ook met 0-4 ingemaakt?
Belgen zijn daar goed inquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Groeten uit de Gatorade cup
Alsjeblieft maak er een eigen topic van ik wil de samenvatting zien dalijk.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat ligt aan Ajax.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of hangt die 2-2 in de lucht...![]()
Er is een eigen topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alsjeblieft maak er een eigen topic van ik wil de samenvatting zien dalijk.
Touchéquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nee, maar hou het dan even daar het gaat hier over Ajax-Inter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is een eigen topic.
Maar als je het niet wilt weten zou ik niet gaan fokken.
Een beetje rekening er mee houden zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is een eigen topic.
Maar als je het niet wilt weten zou ik niet gaan fokken.
sarpong voor Nourdin.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat ie moet doen... Babel voor Boukhari
Zeikstraal!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje rekening er mee houden zou wel tof zijn.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke er zijn nog helemaal geen eigen goals gemaakt.. En barcalona krijgt ook niet kans op kans op de voorsprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |