Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:. Alsof alleen homo's Idols kijken.
. En alsof homo's het leuk vinden om naar vier vrouwen te kijken
.
Ik ook, en de uitslag mis ik sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Zo doe ik het meestal ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker op de bank kijken, dan ga ik in de reclames wel even forummen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal ook.
Alleen twijfel ik vandaag of ik dat wel moet doen.
OMdat ik bang ben voor mijn postaantalquote:
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal postsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef WithMe het volgende:
Aha. En dus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal posts. Maar ik weet niet of het gaat lukken
.
Daar ben ik juist bang voor. De vorige keer was ik meteen het mikpunt van alle ellendequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef WithMe het volgende:
Maar waarom zou je bang zijn voor je postaantal? Er gaat toch niemand overheen.![]()
Niet alleen jij hoor, maar ik kan geen topic binnenkomen zonder dat het over de postaantallen gaat.quote:
Ik heb je nummer toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook iemand die me de uitslag smst.
Wil je het echt doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet.
Als ik je nummer heb, why notquote:
Liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb, why not? Ik bedoel, het is maar een sms-je hoor
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |