Wat heeft static hier in vredesnaam mee te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee Loedertje, JIJ hebt een leugenachtig karakter en JIJ strooit hier met insinuaties. Vraag het static eens, die kan je dat wel uitleggen
Zal ik het uitleggen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je adres zo te achterhalen is hoor
Static schijnt sportborsten te hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Jij ook hier geil dingetje![]()
Althans, volgens de postings van Dubbeldrankquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Static schijnt sportborsten te hebben![]()
Waar is het vergrootglas??quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Renesite het volgende:
*showt zijn tieten*
Heeft Dd er tussen gelegen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Althans, volgens de postings van Dubbeldrank
Ow die, die ziet alles in dubbel D volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Althans, volgens de postings van Dubbeldrank
Dat is wel 1 van zijn grootste wensen geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Heeft Dd er tussen gelegen dan![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Als in een sportbanner borsten worden geshowd, is dat dan automatisch een flash-banner?
Dit was meer een crash-banner, foto van NA de crash welteverstaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Als in een sportbanner borsten worden geshowd, is dat dan automatisch een flash-banner?
Ik denk dat DD jouw nuttige bijdragen aan Static in Afrika. bedoelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft static hier in vredesnaam mee te maken
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik denk dat DD jouw nuttige bijdragen aan Static in Afrika. bedoelt.
Best moeilijk. Een lange én kut lopende zin fabriceren.quote:Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm, iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.
Zoals je kunt zien daar ter plaatse zijn ze nuttig daar static er elke keer een reactie op geeft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik denk dat DD jouw nuttige bijdragen aan Static in Afrika. bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |