ik zag het ook.. best triest idd...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Nee, dan heb je het gemaakt. Soldaat, helemaal klaar voor de strijd in Afghanistan, denk ik, hoop ik, en dan mag je door de studio van idols marcheren.
Ja, ik zapte langs de herhaling, maar ik klaag graag even over dit feit.
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
En dan dat ene aapje wat zo stond te schreeuwenik heb ze KEIHARD uitgelachen. Hup weg met die sorry excuses for a soldiers
Wat heeft Talpa met Odols te maken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Departak het volgende:
De Engelsen hebben er zo'n mooi spreekwoord voor Veldmuisje : "I coudn't care less" . Wat zoveel betekend als : "het kan me niets schelen" (letterlijk vertaald dan). Kijk dan geen Idols!
Talpa![]()
Maar natuurlijk! Denk ik aan Nederland, dan denk ik aan marcherende soldaten!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Natalie het volgende:
Ja, tijdens het begin van de show, dan maken ze er ook echt een show van met lichteffecten en dansers enzo. Tijdens de show waarin ze nummers uit de 60's en 70's zongen, kwamen ze in van die auto's op uit het disco-tijdperk en dat soort dingen. Tijdens de valentijs uitzending hadden ze er ook iets romantisch van gemaakt.
Nu was het thema dus dat ze Nederlandse nummers gingen zingen. En daarbij kwam dus tijdens het begin van de show dat leger (compleet met auto's) langsrijden/lopen in de studio.
Henny Huismanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef Natalie het volgende:
Ik denk toch eerder aan de cliche's als molens, tulpen, kaas en Henny Huisman.
Maar hun kennelijk niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |