1 pizza calamiteitenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef Pizzahut het volgende:
net een man..
quote:
quote:
Bronsquote:
Mee eens, ik stoor me dan ook voornamelijk aan haar stem en accent en hoofd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef Camplo het volgende:
Beter alsdan die valkneuzen van de heren en de rest van die loopse teven die weigerden om hard te schaatsen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet je dat zeker is ze soms getest bij de Duyvis![]()
Ga fietsen met je Amsterdams accent zonder medaillesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mee eens, ik stoor me dan ook voornamelijk aan haar stem en accent en hoofd.
Marianne Timmer![]()
Niet zeiken man, ze heeft een medaille gewonnen voor nederland!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Zit ik fijn het nieuws te kijken. Altijd leuk, zien hoe de halve wereld elkaar afslacht. Komt op een gegeven moment het item over de Olympische Spelen en bij Nederlanders is dat op de een of andere manier altijd synoniem voor schaatsen.
En Ireen Wust heeft uiteraard weer een medaille gewonnen. Fijn voor je meid. Leuk dat je zo goed kan schaatsen. Maar wil je dan alsjeblieft je BEK DICHT HOUDEN!
Wat een enorm irritante stem en accent heeft dat mens. AAAAARGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goirle is geen Oost- Brabant.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb zeventien jaar in Brabant gewoond en heb niks tegen Brabants. Maar HAAR accent is gruwelijk vervelend. Oost-Brabants is ronduit KUT.
Maar daar kunnen ze daar ook niks aan doen,quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Herr_Munk het volgende:
Goirle ligt onder tilburg
leer ook zelf dan wel eerst even nederlands... gemengt gemengd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Herr_Munk het volgende:
Goirle ligt onder tilburg![]()
![]()
Wil je oost brabants horen is dat brabants gemengt met limburgs en dat is, geef ik toe, niet aan te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |