1 pizza calamiteitenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef Pizzahut het volgende:
net een man..
quote:
quote:
Bronsquote:
Mee eens, ik stoor me dan ook voornamelijk aan haar stem en accent en hoofd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef Camplo het volgende:
Beter alsdan die valkneuzen van de heren en de rest van die loopse teven die weigerden om hard te schaatsen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet je dat zeker is ze soms getest bij de Duyvis![]()
Ga fietsen met je Amsterdams accent zonder medaillesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mee eens, ik stoor me dan ook voornamelijk aan haar stem en accent en hoofd.
Marianne Timmer![]()
Niet zeiken man, ze heeft een medaille gewonnen voor nederland!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Zit ik fijn het nieuws te kijken. Altijd leuk, zien hoe de halve wereld elkaar afslacht. Komt op een gegeven moment het item over de Olympische Spelen en bij Nederlanders is dat op de een of andere manier altijd synoniem voor schaatsen.
En Ireen Wust heeft uiteraard weer een medaille gewonnen. Fijn voor je meid. Leuk dat je zo goed kan schaatsen. Maar wil je dan alsjeblieft je BEK DICHT HOUDEN!
Wat een enorm irritante stem en accent heeft dat mens. AAAAARGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goirle is geen Oost- Brabant.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb zeventien jaar in Brabant gewoond en heb niks tegen Brabants. Maar HAAR accent is gruwelijk vervelend. Oost-Brabants is ronduit KUT.
Maar daar kunnen ze daar ook niks aan doen,quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Herr_Munk het volgende:
Goirle ligt onder tilburg
leer ook zelf dan wel eerst even nederlands... gemengt gemengd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Herr_Munk het volgende:
Goirle ligt onder tilburg![]()
![]()
Wil je oost brabants horen is dat brabants gemengt met limburgs en dat is, geef ik toe, niet aan te horen.
En een zin begin je met een hoofdletter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
leer ook zelf dan wel eerst even nederlands... gemengt gemengd.![]()
ach arme meid toch heeft die boze munk een taal fout gemaakt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
'Nederlands' moet natuurlijk wel met een hoofdletter, net als 'Leer' in die zin.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Zit ik fijn het nieuws te kijken. Altijd leuk, zien hoe de halve wereld elkaar afslacht. Komt op een gegeven moment het item over de Olympische Spelen en bij Nederlanders is dat op de een of andere manier altijd synoniem voor schaatsen.
En Ireen Wust heeft uiteraard weer een medaille gewonnen. Fijn voor je meid. Leuk dat je zo goed kan schaatsen. Maar wil je dan alsjeblieft je BEK DICHT HOUDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmkay ik vond het klinken als Oost-Brabantsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Goirle is geen Oost- Brabant.
Ze ziet er heel nuchter uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef Molluck het volgende:
Ik vind haar best knap, ze heeft iets aparts, maar ze is niet lelijk...
Zak over het hoofd doet wonderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Telefoonsex zou ik ook niet afslaan.
![]()
Ik bedoelde: haar stem is al genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zak over het hoofd doet wonderen.
En daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef MrBean het volgende:
Maar ja, Renate Groenewold heeft weer een dikke reet.
quote:
Slalomvrouwen hebben ook van die heerlijke billen zag ik vandaag.quote:
Oh sorry, het woord 'niet' vergeten in mijn postquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Marruk het volgende:
[..]
Jij bent geen sporter denk ik? Als je sport dan ga je voor nummer 1 en dan laat je dat ook merken, anders hoef je niet mee te doen met een wedstrijd namelijk.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Er is maar één mooie schaatster en dat is Marianne Timmer
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik ben niet zo nationalistisch ingesteld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Tellorian het volgende:
Hallo, ze heeft toch een medaille voor Nederland gewonnen, en dan ga jij d'r afkraken?!
Dat kan toch gewoon niet!
Idd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo nationalistisch ingesteld.
Al schaatste ze voor fucking Verweggistan, dan nog zou ik 'r vervelend vinden.
WAT?! DAT MEEN JE NIETquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef DustyRabbit het volgende:
Zij gaat toch met Jan Smit, of is dat alleen maar een gerucht
http://bloggers.nl/toppersinturijnquote:Dinsdag was ook de dag na Jantje Smit. Nu waren wij daar behoorlijk brak van, hij zelf zag er redelijk frisjes uit. Want wie troffen we als eerste, toen we op onze uitkijkpost in Centre 1 zaten? Inderdaad, Jan! Samen met Ireen Wust. Zij leidde hem trots rond door het dorp, om hem vervolgens mee naar haar kamer te nemen......
denken we..... ze bleven daar ook behoorlijk lang. Dus kijk niet raar op als je binnenkort in de Story danwel Prive leest over de nieuwe romance van Jan Smit :-) Maar je hebt het niet van ons!
Dat zie je verkeerd ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Pearly het volgende:
Buiten het feit dat ze een irritante stem zou hebben, heb ik het idee dat het een verwend nestje is. Corrigeer me en toon 't aan als ik het mis heb aub maar ..... toen Timmer vorige week die goude won, liep ze gewoon die schaats hal uit als een huillie terwijl Visser (naast Smeets) vertelde da ze niet zo moest treuren want er kwam nog een kans voor haar.
Dat noem ik dus verwend ....
Heb ik het mis?
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Viking84 het volgende:
Anni Friesinger![]()
heb liever dat zij goud haalt dan één of andere Hollanderof ben ik nu een landverrader?
[afbeelding]
Of Shani Davisquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel Anni een prima tweede keus is.
wat Petra zegtquote:
ik had haar wel een medaille gegund. Ze is sympathiek en sportiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Viking84 het volgende:
Anni Friesinger![]()
heb liever dat zij goud haalt dan één of andere Hollanderof ben ik nu een landverrader?
[afbeelding]
Ik zeg ook niet dat zij niet zou WILLEN winnen ...... Logisch dat zij wil winnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd ja.
Als sporter wil je winnen en als je dan 4e wordt, dan baal je daar van. Lijkt mij wel een logische reactie.
Vriend van mij heeft een schaatster als vriendin, en als ik de verhalen zo hoor bevalt het erg goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef chiren het volgende:
Schaatsers hebben een FUCKING nice ass, ik ben een keer naast een schaatschick wakker geworden, en wat die kunnen met hun dijen en benen![]()
![]()
![]()
En Ireen? I'd tapp that ass!!
dan nog is het onsportief om de schaatshal uit te lopen. Ik denk dat je als sporter niet persé gefocust moet zijn op winnen, maar eerder op het verbeteren van je eigen persoonlijke records. Of denk je dat degenen die buiten de top 10 zijn beland allemaal gericht zijn op winnen? Er zitten velen bij die altijd buiten de top 10 zullen blijven en zelfs niet hun hoop op een bronzen medaille hoeven te vestigen. Dus, winnen is er sowieso niet altijd bij, je persoonlijke record verbeteren wélquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd ja.
Als sporter wil je winnen en als je dan 4e wordt, dan baal je daar van. Lijkt mij wel een logische reactie.
En dat is de reden dat ik niet van sport hou.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd ja.
en wat schiet nederland ermee op?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Niet zeiken man, ze heeft een medaille gewonnen voor nederland!
je moet maar zo denken: doet ze in bed ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef BrauN het volgende:
Ireen's accent is juist prachtig. Alleen jammer dat ze niet gewoon kan praten, maar enkel kan schreeuwen.
Klopt. Een gare stem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Nickolodeon het volgende:
en toch heeft ze iets...
Ben ik het niet mee eens. Als sporter moet je de instelling hebben om nummer één te worden, als je dat niet hebt waarom zou je dan mee willen doen aan een wedstrijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan nog is het onsportief om de schaatshal uit te lopen. Ik denk dat je als sporter niet persé gefocust moet zijn op winnen, maar eerder op het verbeteren van je eigen persoonlijke records. Of denk je dat degenen die buiten de top 10 zijn beland allemaal gericht zijn op winnen? Er zitten velen bij die altijd buiten de top 10 zullen blijven en zelfs niet hun hoop op een bronzen medaille hoeven te vestigen. Dus, winnen is er sowieso niet altijd bij, je persoonlijke record verbeteren wél
Ben je achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef kwipsel het volgende:
Toch apart hoe mensen elkaar altijd weten te beoordelen (gebasseerd op..?)![]()
Ik had niet bepaald het idee dat het alleen om haar stem gingquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo?
Dit topic gaat over haar stem, dus beoordeelt men haar op haar stem. Is het echt zo moeilijk?
Hâllo iek kan erk koed Niederlands prâten!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Viking84 het volgende:
Anni Friesinger![]()
[afbeelding]
Le-zen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Rock-shocker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij hebt ook een jongensnaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef Moja het volgende:
Haar manier van praten en bewegen doet me een denken aan een jonge knaap van 15.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef Borkydude het volgende:
Alsof jullie zo perfect zijn. Jullie zitten hier op een forum dingen te posten omdat jullie door jullie uiterlijke onvolkomendheden waar jullie jaren door gepest zijn dit niet in het echt durven. Get a life.Wees godverdomme is trots wat deze jonge Nederlandse dame heeft bereikt. Ze heeft op haar 19e meer bereikt dan jullie ooit zullen bereiken. En ze is lief
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef t0y het volgende:
Schaatsen is sowieso voor dom volk. Doe mij maar voetbal.
Wat een kutargument. Kijk, als ze nou de oplossing had gevonden voor de wereldhonger, of voor mijn part Osama Bin Laden had gedood, ala. Maar een fucking stukje soortement ijzer winnen en er mag meteen geen kwaad woord over je gesproken worden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef Natalie het volgende:
't Is nooit goed. Werkelijk waar
Best triest eigenlijk.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..].
Welk een briljante opmerking. Echt. Dank je, ik ben meteen van m'n ochtendhumeur af..
Als we alleen over dat soort grootschalige dingen blij mogen zijn, zoals jij hierboven noemt (wereldhonger opgelost, Bin Laden gedood) dan kan je nog wel even wachten. Want ik denk persoonlijk niet dat het ooit zal gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat een kutargument. Kijk, als ze nou de oplossing had gevonden voor de wereldhonger, of voor mijn part Osama Bin Laden had gedood, ala. Maar een fucking stukje soortement ijzer winnen en er mag meteen geen kwaad woord over je gesproken worden...
Ah joh, die meid is 19. Als ze nu 30 was en nog steeds zo praatte, dan zou ik 't erg vinden, en me er zws ook aan ergeren. Maar nu? Neuh, laat 'r maar.quote:Respect voor haar prestatie hoor, maar ze moet echt iets aan haar stem doen. Ze praat echt als een 14-jarige Breezerslet met carnaval.
"Da's toch nie meer normaal man!"![]()
![]()
![]()
Alleen jij hebt je ochtendhumeur in de avondquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..].
Welk een briljante opmerking. Echt. Dank je, ik ben meteen van m'n ochtendhumeur af..
Ik kan goed overdrijvenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als we alleen over dat soort grootschalige dingen blij mogen zijn, zoals jij hierboven noemt (wereldhonger opgelost, Bin Laden gedood) dan kan je nog wel even wachten. Want ik denk persoonlijk niet dat het ooit zal gebeuren.
Ik ben ook 19, maar praat, al zeg ik het zelf, ook niet als een bezopen bootwerker...quote:[..]
Ah joh, die meid is 19. Als ze nu 30 was en nog steeds zo praatte, dan zou ik 't erg vinden, en me er zws ook aan ergeren. Maar nu? Neuh, laat 'r maar.
Is ook een kunstquote:
Ik ben een 26jarige Groningse met Fries bloed die in Drenthe woont, en zelfs ìk spreek accentloos ABN. Het kán welquote:Ik ben ook 19, maar praat, al zeg ik het zelf, ook niet als een bezopen bootwerker...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef t0y het volgende:
Oh ja, iedereen heeft wel eens een schaats van dichtbij gezien, jij verdient er een op je oog.
Wel als ik nachtdienst heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alleen jij hebt je ochtendhumeur in de avond
my two centsquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef Natalie het volgende:
't Is nooit goed. Werkelijk waar
Best triest eigenlijk.
ik wil jou wel eens horen praten als zij net zo'n afstand volle bak geschaatst hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Respect voor haar prestatie hoor, maar ze moet echt iets aan haar stem doen. Ze praat echt als een 14-jarige Breezerslet met carnaval.
"Da's toch nie meer normaal man!"![]()
![]()
![]()
je hebt zeker dat interview met groenewold gemist na de 3km?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef Pearly het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat zij niet zou WILLEN winnen ...... Logisch dat zij wil winnen
Maar een beetje normaal gedrag tegenover je tegenstander cq landgenoot of whatever! Wordt wel als normaal gedrag bevonden. Ik vond het 't ASO om zo weg te lopen. Huillie!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Natalie het volgende:
Sjonge jonge, wat ben jij een zeur, zeg.
Is er eindelijk een goed nieuws te melden. Is 't wéér niet goed. Ik zou zeggen: wees blij dat het goede nieuws nog gemeld wordt. Ik zag om 6 uur niet veel meer dan woedende Moslims, met de grond gelijk gemaakte moskeeën en een item over een vader die zichzelf en zijn gezin van het leven had beroofd.
Persoonlijk ben ik blij dat er ook nog eens iets leuks gemeld wordt, zoals Ireen die het brons wint op de 1500 m.En ja, dan vind je haar stem irritant, zet dan gewoon 't geluid uit ofzo. Of zap van mij part. Maar ga niet lopen klagen over het weinige leuke nieuws wat nog op tv is.
Ze praat irritanter dan vele andere schaatsers die dezelfde afstand net achter de rug hebben, dus die gaat niet op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens horen praten als zij net zo'n afstand volle bak geschaatst hebt
Ik geef je HELEMAAL gelijk!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef Marruk het volgende:
[..]
Op het moment zou ik in ieder geval zwaar pissed zijn als ik 'net niet' op de ereplaatsen zou staan.
Knap valt wel mee, ken wel veel knappere vrouwen, maar ze is wel leuk. Gewoon lekker spontaan!quote:
Al eens schaatsrellen meegemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef t0y het volgende:
Schaatsen is sowieso voor dom volk. Doe mij maar voetbal.
Anni Friesingerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Knap valt wel mee, ken wel veel knappere vrouwen, maar ze is wel leuk. Gewoon lekker spontaan!.
Ik dacht dat dit topic over haar stem ging.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Pearly het volgende:
[..]
Ik geef je HELEMAAL gelijk!!
Maar je hoeft dan toch niet meteen als een stomme doos je asocialiteit te laten zien door de hal uit te lopen op het moment dat Timmer op d'r prijzen kastje mag gaan staan?
Iemand knap vinden wil niet zeggen dat er niemand anders rondloopt die je knapper vindquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Knap valt wel mee, ken wel veel knappere vrouwen, maar ze is wel leuk. Gewoon lekker spontaan!.
PiepO .... het topic heet Ireen Wust ....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over haar stem ging.![]()
Een onderwerp van een topic wordt niet alleen bepaald door een TT, ook door een OP.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Pearly het volgende:
[..]
PiepO .... het topic heet Ireen Wust ....
Toch niet : De stem van Ireen Wust!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Pearly het volgende:
tja .. zo kan je over heel fok wel gaan lopen zeuren natuurlijk.
Wat een gezeik!
Trouwens ...
het gaat over ireen wust in de klaagbaak en ik had wat te klagen .... so what?
Dat het triest is dat jullie iemand gaan aanvallen op iets waar ze niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Pearly het volgende:
tja .. zo kan je over heel fok wel gaan lopen zeuren natuurlijk.
Wat een gezeik!
Trouwens ...
het gaat over ireen wust in de klaagbaak en ik had wat te klagen .... so what?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |