quote:Op maandag 2 februari 2009 07:56 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik weet waar Sander was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
quote:Op maandag 2 februari 2009 07:56 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik weet waar Sander was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Op zich kan dat best bij zo'n zaak zonder getuigen. Dan wordt bewijzen lastig. Het zou eerder onlogisch zijn als ze 'm wel hadden veroordeeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik kijk misschien nog wel maar ik denk dat een deel 2 eigenlijk niet had gemoeten.
Dat Peer direct wordt vrijgelaten, vind ik al zo'n enorm zwaktebod. Ik snap het: anders ben je een van je hoofdrolspelers kwijt want het is niet zo spannend om hem op zijn matras in de cel te filmen maar het is volstrekt niet logisch en een beetje verraad aan de eerste serie.
Ik vind die broers wel weer ultiem lekker dus ik blijf nog wel even kijken
Ik vind Sander dan wel weer sopwaardigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik kijk misschien nog wel maar ik denk dat een deel 2 eigenlijk niet had gemoeten.
Dat Peer direct wordt vrijgelaten, vind ik al zo'n enorm zwaktebod. Ik snap het: anders ben je een van je hoofdrolspelers kwijt want het is niet zo spannend om hem op zijn matras in de cel te filmen maar het is volstrekt niet logisch en een beetje verraad aan de eerste serie.
Ik vind die broers wel weer ultiem lekker dus ik blijf nog wel even kijken
Ook, ook!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind Sander dan wel weer sopwaardig
ja dat er dit seizoen maar weer veel scenes in het boothuis van de reddingsbrigade mogen komenquote:
Ik welquote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
DAAR heb ik de Vara helemaal geen toestemming voor gegeven
Vervolgens staat haar moeder achter haar toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef FireSea het volgende:
Even tussendoor: zat Sonja nou te masturberen voor Deniz via de webcam? Die kreungeluiden... En vervolgens zie je Sonja half uitgekleed weglopen.
Volgens mij stond Kristel achter Sonja ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Vervolgens staat haar moeder achter haar toch?
Die kreungeluiden kwamen toch uit de kamer van Ferdi?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef FireSea het volgende:
Gaaf begin hoor! Ik ga dit weer helemaal volgen! Ik volg nooit series, hou ik niet van, maar heb Vuurzee 1 wel heel nauw gevolgd. In de tussentijd helemaal niets, maar deze aflevering móest ik zien en ik zit er nu ook weer helemaal in!
Even tussendoor: zat Sonja nou te masturberen voor Deniz via de webcam? Die kreungeluiden... En vervolgens zie je Sonja half uitgekleed weglopen.
Ik dacht al even dat ik iets had gemist!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef FireSea het volgende:
Of een verkrachting door peerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat ik iets had gemist!
Maar het geluid kwam idd uit de kamer van Ferdi. Of dikke neukerij of een vreemde droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |