En waarom willen ze die grond? misschien een moordbewijs?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:25 schreef fietsband88 het volgende:
De "verrekijker" is de turkse maffia uit seizoen 1 denk ik. Die willen nog steeds dat stuk grond bij de hoogovens. Daarom ook die eerste scene tussen Peer en die vader van Yasmin.
Ach, ik vond het wel een aardige aflevering voor een Nederlandse serie. Maar in dat laatste heb je wel gelijk. Soms hoor je een spannend achtergrondmuziekje terwijl er eigenlijk nog helemaal niets bijzonders gebeurd ....quote:Op zondag 1 februari 2009 19:30 schreef fietsband88 het volgende:
Ben ik trouwens de enigste die de eerste aflevering wat vond tegenvallen? Ik heb sterk het idee dat ze de boel gaan laten escaleren met te veel plotwendingen. Ook vond ik het irritant worden dat ze in werkelijk elke scene een spanningsboog willen trekken, alsof het moest.
Ik had bij serie 1 afl. 1 van Vuurzee zoiets van ik ga nu wegzappen en toen bij de cliff was ik om.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef kenwel het volgende:
Zeer toffe aflevering, veel info en veel raadsels.
Wie is Kim? Wat heeft Kim?
Waar is Sander? Wie is de brandstichter? enz.
Ik ga zeker volgende week kijken.
Hij had ook ruzie met z'n zusquote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef RedGuy het volgende:
Sander is gewoon wezen zuipen.
Die was doodquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Giem het volgende:
Die verrekijker kan natuurlijk ook nog dat kind van de politie zijn uit deel één die iedereen nu gewoon in de gaten houd om extra bewijs te verzamelen?
Jij zegt: 'dat kind van de politie'quote:Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef Giem het volgende:
[..]
:S dat hoofd van de politie? De leefde toch gewoon..
Nee die dochter was aangespoeld...
ik denk dat ze die jonge vrouw bedoelde die er later bij kwam in dat seizoen, om met haar team die politieman te versterken.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij zegt: 'dat kind van de politie'
dus ik denk: die dochter
?
Ik weet waar Sander was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de gekte van de verslaving.
Hij,quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik denk dat ze die jonge vrouw bedoelde die er later bij kwam in dat seizoen, om met haar team die politieman te versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |