Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt tijd dat de tweede reeks van deze geweldige serie eindelijk wordt uitgezonden.
Ik heb een mailtje van de VARA ontvangen, waarin staat dat Vuurzee 2 in januari 2009 gaat worden uitgezonden.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef Minnie_ het volgende:
Ben ook benieuwd wanneer het uitgezonden wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nu hopen dat niet weer iedereen over het eind gaat zeuren want het eind van deel 1, vooral de allerlaatste scene was zo schitterend.Ik blijf het einde verschrikkelijk vinden. Maar de overige 11 afleveringen waren wel heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volg em tot de laatste aflevering, je moet zelf maar verzinnen wat de ontknoping zal zijn, want alles is beter dan wat ze ervan hebben gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef erkel het volgende:
Ik heb het de vorige keer dat deze reeks op tv was volledig gemist, maar nu aflevering één gezien. En het viel me niet tegen. Ik ga dit even volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Laatste aflevering overslaan en de theorieën in de topics lezen, veel leukerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef erkel het volgende:
Ik heb het de vorige keer dat deze reeks op tv was volledig gemist, maar nu aflevering één gezien. En het viel me niet tegen. Ik ga dit even volgen.
Vanavond is alweer de derde aflevering van seizoen 1 te zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef Maravilla het volgende:
Vanavond op Nederland 3, 23:30 begint de serie opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |