idd...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:25 schreef PeRi het volgende:
Dat kind is van Peer en niet van Sander![]()
![]()
. Die zagen we vorige aflevering al van ver aankomen trouwens.
Dat is wel een goede ja, maar idd ik vond ook Osman erg 'verdacht' reageren alsof hij meer wist...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:24 schreef PeRi het volgende:
HA. Ik heb het dooor.
Kim is een pyromaan die van haar verslaving was genezen. Ferdi neemt haar mee, veilig naar het eiland. Er gebeuren dingen in het gezin dat haar opneemt, Peer is vrij. Het gezin heeft pijn, Ferdi heeft pijn. De pyromaan in Kim wordt aangewakkerd. Peer moet dood. Kim, weet niet dat Peer in het dorp zit, en gaat naar het huis van Kristel. Ferdi ging haar achterna, probeert haar te stoppen, in gevecht met Kim raakt hij bewusteloos cq. gaat dood. Kim stopt hem in het huis, stopt die sleutels (die het symbool van haar liefde zijn) om zijn nek, steekt alles in de fik. Case closed.
Ik vind die rechercheur stom.
slecht stukje acteren iddquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een comedy toen die zoon dat aan die vader ging vertellen
Naar aanleiding van de reactie van Josje op het zien van het lijk, had ik ook het idee dat het helemaal Ferdi niet is! Vooral ook omdat ze geen pasjes van hem vonden waarop zijn naam staat!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dat lijk was volgens mij ferdi helemaal niet die zit gewoon in de stad
Dat vind ik ook nog steeds. Ik vind het echt ergens heel stom dat het Ferdi is. Maar dat kan je nu natuurlijk niet meer terugdraaien nu hij geïdentificeerd is door zijn moeder. Hoewel toch lastig, want verbrand, etc. Maar toch zou dat het verhaal verder ongeloofwaardiger maken imo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dat lijk was volgens mij ferdi helemaal niet die zit gewoon in de stad
Je mag iemand toch wel een kamer weigeren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef Jivis het volgende:
Mooie aflevering. Wel raar dat dat hotel die Peer weigerde, volgensmij mag dat wettelijk niet eens. Die Kim zit er denk ik niet achter, is te obvious.
Ja, dat is dezelfde man als waar afl 1 vorige week mee begon!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Potverpee, er zit een onbekende kale man met een verrekijker in de openings tune.
Ja, en hij zat er ook zo beheerst bij, aan dat tafeltje.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:32 schreef PeRi het volgende:
Trouwens, ook wel te cool dat Peer gewoon een 'huisje' neerzet op de duin, zijn eigen land.
Ik zat met een half oog de opening te kijken en ik zag nog veel meer dingen voorbij flitsen. Ook die sleutel zit erin. Die hoort bij een postvakjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja, dat is dezelfde man als waar afl 1 vorige week mee begon!
Weet iemand nog wat voor schoenen Ferdi aan had in het mortuarium? Lijken die niet op de schoenen die de kale man met verrekijker aan het begin van afl 1 aan had?? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden?
Hier nog 1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |