Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Misstique het volgende:
Had jij geen rendezvous?
Wat doe je hier?
Ik zal de volgende keer even de zuster vragen of ik tijdens alle medische handelingen even mag fokken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
Laat voortaan eens wat van je horen, enzo. Ofzo.
speel je doktertje met haar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer even de zuster vragen of ik tijdens alle medische handelingen even mag fokken.
Hey Clockie ik heb me vandaag gerigistreerd, DAT moet je dag toch wel goedmakenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Dat het een godvergeten grafdag is? Een zogenoemde grafdag vól deerniswekkende ontwikkelingen, beklagenswaardige mensen, alsmede hun handelingen?
Ik weiger nog zo'n dag mee te maken en wacht met smart op middernacht,
om een nieuwe dag in te zien gaan. Hoop heb ik nog. Zin niet meer.
Ik hoop dat dit t.z.t opgelost is.
Kom dan nu online. Da's misschien een wat handiger medium.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer even de zuster vragen of ik tijdens alle medische handelingen even mag fokken.
Optiefen, r1ck.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Hey Clockie ik heb me vandaag gerigistreerd, DAT moet je dag toch wel goedmaken![]()
Dit is een [goed topic] waarvan me de tranen in mijn hol schieten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Misstique het volgende:
Anders vertel je ff wat er aan de hand is![]()
Ofzo.
Immer de bedoeling.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit is een [goed topic] waarvan me de tranen in mijn hol schieten.
En de heuvel is boven de wolken !quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
C_T_S.
Achter de wolken schijnt de zon.
Ofzo.
of r2ckquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Misstique het volgende:
Anders vertel je ff wat er aan de hand is![]()
Ofzo.
Zo ver waren we al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dit trouwens helemaal niet zo'n goed topic.
die zijn heul niet wollig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van die wittige wollige dingen in de lucht.
woolie booliequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
r2ck???
Ik ben gewoon Wollige Wolly, gemeenerds!![]()
Goed punt, misschien heeft WW het antwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
Wat wil je nou godverdomme zeggen met dit topic?
aaw *troostquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Ik ga nog meer huilen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
Géén idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
Niet met liefde strooien.quote:
Ik denk dat BS nu thuis zit te beven, gelijk een rietje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef -Wolf- het volgende:
ik spreek m'n veto uit over dit topic en tevens boycot ik de TS.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hierbij even kotsen, met uw permissie?
quote:
Fijn voor jequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef -Wolf- het volgende:
ik spreek m'n veto uit over dit topic en tevens boycot ik de TS.
next please!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |